Z pohledu Jamie.
Právě do pokoje vešel Justin s nějakým klukem a mnou proběhla mrazivá husina. Justin i ten kluk - myslím ,že to byl ten Ryan o kterým se Justin párkrát v rozhovoru zmínil - byli obelčeni jen v černém. Vypadli docela dobře.
,,Zdar'' řekli oba sborově.
,,Zdarec'' odpověděla jsem a Vicky jen zamávala. Justin došel ke stolu a položil na něj 3 igelitové tašky. Každou tašku podal jedné z nás.
,,Tady je to překvápko.'' usmál se a mrknul.
,,Dík'' odpověděla jsem a holky asi taky. Nevnímala jsem to. Představovala jsem si ,že tímto večere se naprosto můj život změní. Koukal jsem se do tašky. Byla tam nádherná černá kožená bunda ,taková kterou jsem vždycky chtěla a k tomu černé, úzké jeany. Páni.
,,Wow! Tu bundu jsem vždycky chtěla!'' zařvala Jenn a oblékla si jí. Já jsem se šla s Vicky převléct do pokoje. Po chvilce jsme byli už dole oblečené v 'mafiánském úboru'.
,,Super holky.'' řekl Justin. Ještě by nás mohl představit s tím klukem. Ten borec - pravděbodně Ryan - vypadal docela dobře. Měl černé uplné triko pod ,kterým se mu rýsovali svaly. Dalo se poznat ,že na sobě tvrdě maká. Měl čokoládově hnědé vlasy a krásně šedé oči. Vlasy měl nagelované ,tak že odstávali do všech světových stran. Při pohledu na něj jsem se zakousla do rtu. Je vážně sexy.
,,Jsem Ryan.'' najednou vyslovil. Já jsem si to myslela. Podíval se na mě a podal mi jeho ruku.
,,Jay.'' odpověděla jsem a usmála se. Jak mě pouštěl všimla jsem si ,že se usmál. Úsměv má podobný jako Lars. Super, teď na něj zase budu pořád myslet. Děkuju Ryane. Postupně se seznámil i s holkama a mi vyrazili z domu. Před domem byli zaparkované 2 Audi R8, miluju ty auta. Já jsem nastoupila s Vicky a Ryanem do toho prvního a Jenn s Justinem do druhého. Vicky seděla vzadu a já vedle Ryana.
,,Těšíte se?'' řekl Ryan a usmál se. Spravil si čelní zrcátko aby viděl i na Vicky. Nervózně jsem mykla rameny a Vicky se usmála.
,,Jasný.'' odpověděla a furt se usmívala. To je celá Vicky, když se na něco těší je jako cvok. Celou cestu jsme už byli všichni mlčky. Zachvilku jsme zastavili před nějakým lesem. Neměli jsme jet k nějaké opuštěné továrně? Asi nějaká změna. Venku jsme se opět zase všichni potkali.
,,Asi 200 metrů odsud je ta opuštěná továrna. Za 5 minut tam má proběhnout ten náš kšeft.'' řekl a já si nervózně polkla. Mám takový divný pocit. Jenn stála vedle Justina a furt na něj čuměla. Vicky zase pozorně poslouchala. ,,Tak tady je náš plán, Ryane?'' dodal a podíval se na Ryana. Ryan vytáhl s kapsy nějaký papír a začal na něm něco ukazovat prstem.
,,Mi jsme tady, tady je továrna a tady v této části proběhne náš kšeft,'' řekl a já se zakousla do rtu když se na mě těmi jeho šedými oči podíval. ,,Já s Jay půjdeme na předání. Justin s Jenn budou čekat pře továrnou a hlídat. Victorie bude naše pojistka. Tím mám namysli ,že po bočním žebříku vyšplhaná ke střešnímu oknu a tam bude pozorovat kšeft, kdybych na tebe mávl ,tak budeš střílet.'' dořekl a já se otřásla. Najednou nám Justin podal nějaké zbraně. Ryan nám ukázala jak se správně drží. ,,Chytněte si zbraň do pravé ruky a levou si podepřete místo kam se dává zásobník. Když chcete vysřělit stačí zmáčknout spoušť. Já doufám ,že to nebudeme dneska potřebovat.'' dořekl a Justin se zasmál. Holkám jsem viděla na tváři jak jsou nervózní. Já vlastně taky. Co když se něco pokazí? Co když někoho zastřelí? Hlavou se mi honili tyto otázky. Co by asi udělal Lars kdyby mně viděl takto? Ano, zase myslím na Larse. Ryan je sice neuvěřitelně sexy ,ale Lars má v něčem u mě plusko. Nevím ,ale v čem. Možná ptozo ,že je tak tajemný a vždy ví co má říct. Na nikoho si nehraje a je upřímný. U Ryana to zatím nevím. Každopádně ,když jsem poblíž Larse nebo Ryana jsem nesvá. Cítím jak se mi červenají líčka ,když se na mě jeden z nich usměje.
,,Měli by jsme vyrazit.'' řekl Justin a Jenn na něm byla pořád nalepená. Bylo to docela srandovní. Všichni jsme vyrazili přes les. Já jsem šla jako poslední a Ryan šel předemnou. Snažila jsem nemyslet na Larse ,tak jsem se soustředila na Ryana. Na to jak uvolněně šel ,ale stejně to nezabíralo. Furt jsem musela myslet na Larse. Nevím jak to ten kluk udělal ,ale dostal se mi do hlavy ,takjako ještě nikdo předtím. Gratuluju ti Larsi.