Part 10.

27 3 0
                                    

Z pohledu Victorie.

S Yurim teď sedíme v nějaké docela luxusní restauraci. Mohl mě aspoň říct kam jedeme. Myslím ,že se sem zrovna dvakrát nehodí roztrhané jeany a volné neonové triko. Trapas. Ale vypadá to ,že to Yuri tak nějak extra neřeší. Má na sobě uplné trochu potrhnané jeany a černé triko bez potisku. To všechno doladil stříbrným řetězem na krk. Vypadal úžasně, jako vždy. Mezi náma bylo trapné ticho a oba jsme si mlčky vybírali jídlo.

,,Už máš vybráno?‘‘ najednou se mě Yuri zeptal.

,,Dám si pařížský salát s trochou dresinkem.‘‘ odpověděla jsem trochu trapně. Jsme v takové luxusní restauraci a já si dám jen salát. Super Vicky. Ale neměla jsem tu moc na výběr. Skoro všechna jídla obsahovali maso a já jsem vegetariánka.

,,A to je vše?‘‘ trošku překvapeně se mě zeptal. Jen jsem kývla a zavřela jídelní lístek. Z a chvilku došel číšník a Yuri nám objednal. Dal si nějaký vepřový steak.

,,Takže. Co máš na zítra v plánu?‘‘ prolomil to trapné ticho. Nečekala jsem ,že se zeptá na něco takového. Však tu máme ještě jednu nevyřízenou věc ne?

,,Ještě nevím, asi něco podnikneme s holkama.‘‘ zakončila jsem větu úsměvem.

,,Holkama?‘‘ zeptal se. Já zapomněla ,že nezná Jennifer. To vše vysvětluje.

,,Ano, kamarádka Jenn se včera vrátila z L.A.‘‘ rychle jsem odpověděla a potom jsem se napila své vody. Najednou Yurimu začal vibrovat mobil. Nesnáším ,když jsme spolu a někdo mu volá. Viděla jsem jak se mu napínají svaly při pohledu na ten displej. Kdo to zase je? Yuri to tipnul.

,,Kdo to byl?‘‘ hned jsem se zeptala ,i když mě do toho asi nic nebylo.

,,Nikdo.‘‘ hnusně odpověděl. Super, teď bude mít špatnou náladu a bude si to vylívat na mě. Děkuju ti neznámý volající, toto mě ještě chybělo. Po chvilce nám konečně donesli jídlo a mi jsme se mlčky pustili do jídla.

Z pohledu Yuriho.

Poslední dobou nemám vůbec žádný čas. Furt se tu něco děje. Jako by nestačilo ,že jsem nedávno při jednom kšeftu přišel o parťáka ,ale teď se nám tu začínají množit negři. Před chvilkou mi volal někdo kdo si říká ‘Justin Bieber‘. Twist mě o něm zjistil pár klepů a není to zrovna moje krevní skupina. Je tu novej a už si troufá na nás. Chtěl bych toho debila potkat osobně. Nebude mě otravovat. Kdybych právě neseděl s Vicky v restauraci nasedl jsem do auta a jel si to s tím frajerem vyřídit. Nesnáším lidi co si myslí ,že jsou lepší než já. Nejsou. Měl jsem sice nervy ,ale nepouštěl jsem je na povrch. Kvůli Victorii. Ta holka má na mě podezřele dobrý vliv. To není dobrý. Nesmím se s ní ,tak často vídat. Nemůžu ohrozit svou pověst, ne teď. Já i Vicky jsme už dojedli a já číšníkovi nechal vyšší ‘dýško‘ než obvykle. Tady končí sranda, co se to semnou děje? Radši odvezu Vicky domů a dám si studenou sprchu.

,,Není ti zima?‘‘ zeptal jsem se v autě Vicky ,abych prolomil to trapné ticho.

,,Trochu.‘‘ odpověděla a dál se dívala z okna. Rozepnul jsem si pás a natáhl se na zadní sedačky kde jsem měl svou oblíbenou koženou bundu, podal jsem jí Vicky ta se zasmála a poděkovala. Hodila si jí přes rameno a já jsem pokračoval v jízdě. Obvykle kašlu na nějaké předpisy a maximální povolenou rychlost ,ale teď jsem jel naprosto správně. Nechtěl jsem zavinit něco čeho bych potom litoval. Nechápu jak to ta holka dělá ,ale mění mě. Musím se s ní přestat stýkat ,ale to nedokážu. Když se zeptám Larse se mám dělat neřekne mi toho o moc víc než můj mozek. Zajímalo by mě co on a Jay. Hned jak dojedu dom musím ho trochu zmáčknout ,aby mě řekl jak to mezi něma je.

,,Jsme tu.‘‘ usmál jsem se a Vicky si chtěla sundat mou bundu a podat mi ji. ,,To je v pohodě, příště mi ji dáš.‘‘ mrknul jsem na ni a usmál se. Vím ,že to má ráda.

,,Děkuju, i za to jídlo.‘‘ usmála se a ještě chvilku čekala. Tak moc jsem ji chtěl políbit ,ale nešlo to. Zachvilku vystoupila a já rychle odjel..

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat