Z pohledu Victorie.
Už uběhla hodina od mé schůzky s Yurim. Pořádně mě dneska nasral. Napřed se semnou vyspí a pak neumí ani nic říct? Sice má svaly ,ale moc mu to nemyslí. Měla jsem nervy ,tak jsem si šla dát studenou sprchu.
,,Vicky?‘‘ zařvala Jenn skrz dveře do koupelny. Ani vysprchovat mě nenechá.
,,No?‘‘ otráveně jsem odpověděla.
,,Můžeme si potom promluvit? I s Jay.‘‘ řekla ,tak nějak záhadně. O čem chce teď mluvit? To zase bude určitě nějaká kravina jak to má Jenn zvykem. Všechny nás svolá a pak si začne dělat srandu z první věci co jí napadne. Couž.
,,Jestli mě necháš v klidu vysprchovat ,tak jsem zachvilku v obýváků.‘‘ odsekla jsem a čekala jsem ,že se Jenn zasměje a ono nic. Je neuvěřitelné jak rychle se jí mění nálady.
,,Díky.‘‘ řekla a odešla. Já jsem se v klidu osprchovala a přemýšlela jsem nade mnou a Yurim. Vážně si to u mě pokazil ,takže se s ním nebavím.
Z pohledu Jennifer.
Nervózně jsem seděla na gauči a popíjela ovocný čaj. Bála jsem se reakce holek. Jay seděla naproti mně a debilně se usmívala.
,,Něco si pila?‘‘ provokativně jsem se zeptala.
,,Hahaha, moc vtipné Jenn.‘‘ zasmála se a zabořila hlavu do polštáře. Ta holka je magor. Jako já. V duchu jsem se zasmála nad svou myšlenkou a dál pozorovala Jay. ,,Jak dlouho tu ještě musím sedět? Nudím se.‘‘ zakňourala. Je hrozně nedočkavá. Stává se.
,,To si vyřiď s Vicky, nevíš proč se musí furt sprchovat.‘‘ řekla jsem a zasmála se. Vicky je do sprchování magor. Je schopná se denně i 3x vysprchovat. Nechápu ju.
,,Já to slyšela!‘‘ ozvala se Vicky za mými zády. Konečně je tu.
,,Tak si sedni ty smraďochu.‘‘ řekla jsem a spolu s Jay jsem bouchla smíchy. Victorie protočila oči a sedla si vedle mě. Tak a může to začít.
*O 20 minut později*
Vše jsem holkám do podrobna vysvětlila. Nejdřív si mysleli ,že si dělám srandu ,ale pak zjistily ,že je to pravda. Chvilku tomu nemohly uvěřit ,ale pak to braly celkem v klidu. To jsem nečekala.
,,Vím ,že jsem asi magor ,ale ten Justin nemá zas tak špatný nápady.‘‘ ozvala se Jay a Vicky se zasmála.
,,Taky si myslím. Už mám dost toho ,že se nad nás lidi tak často povyšují.‘‘ naštvaně odsekla Victorie. Abych to trochu vysvětlila –neuplyne ani týden aniž by jsme se jedna z nás s někým v okolí pořádně nepohádaly. Lidé si tu moc vyskakují.
,,Je o sice šílené ,ale risk je zisk, ne? Miluju adrenalin.‘‘ radostně prohlásila Victorie. Nechápu jak to holky mohly vzít tak s klidem ,ale jsem za to opravdu vděčná. Čekala jsem ,že na mě budou řvát co jsem za debila apod.
,,Takže šly by jsme do toho?‘‘ váhavě jsem se zeptala.
,,Jestli na to máte koule, tak proč ne?‘‘ řekla provokativně Jay. Všichni jsme se zasmáli. Ta holka vždycky musí vždy říct něco šíleného.
,,Dobře ,ale teď otázka na Jenn. Co máš s tím Justinem?‘‘ podezíravě se mě zeptala Vicky. A je to tady, čekala jsem ,že se mě na to dříve nebo později zeptá.
,,Nic, je to jen hodně dobrý kamarád.‘‘ řekla jsem a šťouchla Vicky do ramene. Jay si nenápadně odkašlala a s Vicky mě probodávaly pohledy. Neměla jsem na to vážně náladu ,tak jsem se zvedla a šla do pokoje. Dnešek byl nějaký moc vyčerpávající. Lehla jsem si a ještě před tím než jsem usnula jsem napsala Justinovy SM-ku.
Dobře. Jdeme do toho. :)
Asi po 5 minutách jsem usla.
Z pohledu Larse.
Furt musím myslet na Jay. Na její oříškově leské oči, její úžasný smysl pro humor ať už v ironii nebo v podpichování. Jenže je tu jeden háček. S Yurim jsme se asi před 6 lety zavázali ,že nenecháme ženy vstoupit do našeho života. Žijeme si svůj životní styl a ten nechci měnit.
,,Bro, jdeš ke Stacy?‘‘ ozval se Yuri z chodby. ,,Zas pořádá party.‘‘ dodal. Stacy je dlouholetá kamarádka ,která nabaluj Yuriho. Ale marně. Yuri se s ní asi před půl rokem vyspal ,protože měl v sobě asi 2 promile a Stacy si od té doby myslí ,že k ní něco cítí.
,,Že váháš.‘‘ odpověděl jsem.
,,Tak dělej.‘‘ zařval a šel dolů. Vzal jsem si černé triko a černé úplné Jeany. Troch jsem si nageloval vlasy a obul bílé supry. Perfektní. Jak jsem došel dolů Yuri měl na sobě podobné oblečení jako já. Máme stejně dobrý styl.
,,Bereš auto ty nebo já?‘‘ zeptal jsem se ,i když jsem věděl ,že odpoví ‘ty‘.
,,Ty.‘‘ jak jsem říkal. Jen jsem dal oči v sloup a šel pro garáže pro svou Audi R8, miluju to auto. Zanedlouho jsme byli na místě. Hned co jsme vešli do domu –teda spíše do vily Stacy se na nás začali lepit štětky. Dneska si užiju.
,,Zdar Larsi, kde je Yuri?‘‘ nemusel jsem se ani otáčet a věděl jsem ,že ten hlas patří Stacy. Je jako stíhačka. Yuri byl u baru a popíjel nějaké panáky samozřejmě ,že to Stacy vědět nemusí. Neudržel jsem a musel jsem jí hned v první minutě naštvat.
,,Pravděpodobně si to rozdává s nějakou štětkou na záchodech.‘‘ řekl jsem s klidem a v duchu jsem se smál jak Stacy zrudla. Byla hodně žárlivá to se musí nechat. Jen co zmizela se po mě začala sápat nějaká blondýna s umělýma kozama.
,,Já jsem Wendy.‘‘ zašeptala mě do ucha a zakousla se mi do rtu. Ještě jsem nebyl dostatečně nalitej ,tak jsem ji odstrčil a šel na panáka. Nikdy nespím se štětkami střízlivý. Jak jsem došel k baru po Yurim už lezla nějaká tmavovláska. Dalo se vidět ,že Yuri je už trochu mimo ,protože s ní zanedlouho zmizel někde v davu. Já jsem si objednal nějakého panáka a sledoval ty laciné štětky..
Z pohledu Yuriho.
Před chvílí jsem si odchytl jednu štětku a zmizel s ní v pokoji pro hosty. Svalil jsem jí na postel a začal jsem se vyslíkat. Ona dělala totéž.
,,Dáme jednu rychlovku.‘‘ bezcitně jsem řekl a ona jen kývla. Nikdy jsem spaní s děvkami nebral nijak vážně. Je to jen nezávazný sex nic víc. Nikdy v tom nehrají city. Asi po 10 minutách jsme se vrátili na parket a ona se šla lepit na další borce a já jsem šel k baru. Lars tady už nebyl asi právě teď někde klátí nějakou štětku. Rozhlížel jsem se po parketu a najednou se tam objevil ten hajzl. Bieber. Kráčel si jako nějaký king se dvěma štětkami z každé strany. Okamžitě jsem do sebe nalil svého panáka a šel za ním.