Už jsme byly doma a holky se pomalu probouzely. Lars seděl u Jay a nasraně se koukal někam do blba. Znám Larse, když ho někdo nasere nenechá to jen tak. Myslím ,že mě zachvílku odtáhne abych s ním šel ještě vrazit pár ran těm debilům.
,,Co to kurva?'' ozvala se Jay. Držela si hlavu a mrkala očima. Lars ji hned chytil.
,,Napij se.'' ozval e Lars a podával Jay vodu. Napila se podívala se na Vicky. Zděšeně vykulila oči.
,,Bude v pořádku.'' uklidnil jsem jí. Dalo se vidět ,že se jí ulevilo.
,,Strašně mě bolí hlava.'' odsekla a podívala se na Larse.
,,Chceš si jít nahorů lehnout?'' starostlivě odpověděl. Jay kývla hlavou a Lars jí vzal do náruče a nesl do svého pokoje. Je do ní vážně blázen. Stejně ,jako já já do Victorie. Od té doby co Lars zná Jay se chová jinak. Vím ,že i já jsem jinej. V poslední době serem na kšefty a vraždy a radši se jdem jen pořádně opít. Kouknul jsem na Vicky která se pomalu probouzela. Díkybohu. Automaticky si chytla levé líčko ,přes které měla obrovský modrofialový flek. Vypadalo to docela strašidelně. Sralo mě ,že kvůli mě má zdevastovaný obličej. Teď už vím ,že bez ní nedokážu být ,ale nejsem s jistý jestli ji dokážu ochránit. Do teď jsem myslel ,že ano ,ale tato situace mi to vyvrátila. Vůbec netuším jak to ti dva hajzlové zjistili.
,,Yuri? K-kde je Jay?'' zakotala a zmateně vyslovila mé jméno.
,,Je s Larsem nahoře. Pamatuješ si něco?'' rychle jsem odpověděl a přiložil jí studený kapesník na obličej.
,,Jen to ,že jsme seděli s někým v autě a pak jsem ucítila prudkou ránu.'' odsekla. Viděl jsem jí na obličeji tu nejhorší emoci - strach. V ten moment mě bodlo u srdce. Z ulice se ozvalo troubení a Vicky se hned lekla. Na toto já nemám. Nesmím dovolit aby jí někdo zase ublížil, nesmím!
,,Neboj, jsem tu s tebou.'' sedl jsem si vedle ní a objal jí. Položila se hlavu na mé rameno a zavřela oči. Hladil jsem jí po vlasech a pozoroval jak si hraje prsty.
Z pohledu Larse.
Leželi jsme s Jay v posteli a Jay byla opřená o mě. Myslím ,že už je docela klidná
,,Jak jste nás zase našli?'' prolomila to trapné ticho. Zasmál jsem se.
,,Tak jak posledně.'' po chvilce napětí jsem odpověděl. Jay se přetočila na břicho a opřele se lokty o postel.
,,Zase jste napojily mobily?'' probodávala mě pohledem ,ale smála se.
,,Nic jinýho nám nezbývalo. Víš vůbec jakej jsem měl strach?'' zastrčil jsem jí pramen vlasů za ucho a podíval se jí do očí. Po chvilce ticha se přiblížila její pusou k mé. Využil jsem situace a políbil jí. Usmála se a začala semou spolupracovat. ,,Jay?'' řekl jsem jak se nám rozdělily rty. Podívala se mi do očí a naznačila abych mluvil. ,,Nezkusíme to spolu?'' chvilku na mě nevěřícně koukala. ,,Myslím chození.'' zasmál jsem se. Dobřel, vyznělo to trošku pervérzně. Jasně ,že bych ju chtěl ,ale musím počkat až bude chtít i ona. Nesmím nic pokazit.
,,S tebou cokoliv.'' usmála se a začala mě zase líbat. Sedla si na mě obkročmo a já si ji přitáhl blíž.
(CENZURA) :DDDD
Z pohledu Victorie.
Seděli jsme s Yurim na gauči a dívali se na telku. Zakručelo mě v břiše a Yuri se na mě s úsměvem podíval. Zazubila jsem se na něj a schovala hlavu do rukou. Trapas trapas trapas.
,,Máš hlad?'' zeptal se a já přikývla. Vstal a políbil mě na tvář. Sundal si triko. Provokatér, a odkráčel si do kuchyně. Zakousla jsem se do rtu a následovala ho. Otevřel ledničku, poškrabal se na zádech a po chvilce vytáhl nějakou misku. ,,Doufám ,že máš ráda studenou kuchyni.'' zasmál se.
,,Strašně moc.'' vykulila jsem na něj oči. Zasmál se a vytáhl sleněnou misku do ,které začal přesypávat salát z misky co vytáhl z ledničky. Mňam.
,,Bude to takhle slečně vyhovovat?'' provoativně předemě položil salát a protáhnul se. Kývla jsem a spolu se salátem jsem odešla do obýváku. Sedla jsem si na gauč a nohy položila na stolek. Začala jsem vybírat rajčata a pozorovala jsem Yuri ,který se ke mě přbližoval. Měl opravdu vypracovanou hruď. ,,Je zábavné pozorovat jak mě pohledem svlíkáš z kůže.'' zasmál se a sedl si vedle mě. Šťouchla jsem ho a dál jsem vybírala rajčata. ,,Okurky ti nic neříkají?'' nemám ráda když mě někdo kecá do jídla. Mám v tom svůj system. Probodla jsem ho pohledem a otočila se na druhou stranu. ,,Je srandovní ,když si mě ještě před chvilkou svlíkala pohledem a teď mě jím vraždíš.'' dobře, teď jsem se začala smát i já.
,,Promiň ,ale nemám ráda ,když mi někdo kecá do jídla.'' řekla jsem skrz smích a Yuri mě zastřil odstávající pramen vlasů za ucho. Nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Potřebuju vidět každý kousek tvého obličeje.'' a sakra. Teď přichází romantická chvilka. Nevydžela jsem to a vybuchla smíchy. Yuri se na mě nechápavě koukal a začal se taky smát.
,,Promiň ,ale ty nejsi zrovna romantik.'' řekla jsem skrze smích a ještě víc se zazubila.
,,Ty si ,ale drzá.'' nevěřícně odpověděl. Kývla jsem hlavou a do pusy mu dala kousek okurky ,když se o ni tolik zajímal..