Part 6.

39 4 0
                                    

Z pohledu Yuriho.

Už asi hodinu jsem pozoroval jak Vicky spí. Byla tak sladká. Představoval jsem si jak ju mám. Že je jenom moje a nikoho jiného. Nad svou představou jsem se v pousmál ,ale najednou se v domě rozezněl zvonek. Chvilku jem čekal jestli půjde otevřít Jay ,ale pak mě došlo ,že si asi užívá s Larsem svoje. Zase jsem se nad svou představou zasál ,ale teď trochu víc. Vstal jsem a šel jsem otevřít. Stál tam nějaký borec. Nevím kdo to je ,ale nemám ho rád. Nechápavě jsme se na sebe koukali a po chvilce trapného ticha nejistě promluvil:

,,Ehm. Je tu Vicky?‘‘ probodl jsem ho pohledem. Kdo to sakra je? Co když je to jen její kamarád, bratránek nebo tak něco?

,,No ,ale..‘‘ než jsem stihl dokončit větu stála zamnou Vicky.

,,Ahoj.‘‘ řekl ten neznámý borec.

,,Co tu chceš?‘‘ otráveně řekla.

,,Ani mě nepředstavíš?‘‘ drze jí odpověděl. Měl jsem chuť mu vrazit.  Vicky dala oči v sloup a představila nás.

,,Yuri – Tegos, Tegos – Yuri. A teď můžeš jít, ráda jsem tě viděla ahoj.‘‘ řekla a zavřela dveře. V ten moment je ten Tegos nebo jak se jmenuje chytil a protáhl se dovnitř.

,,Rád tě vidím.‘‘ natáhl se k ní a dal jí pusu. Co to doprdele má znamenat? Začal jsem zuřit. Než jsem stačil jakkoliv reagovat Vicky mu vlepila pořádnou facku. Už jsem to pochopil.

,,Ty debile. Pal pryč. HNED!!‘‘ zuřivě řekla Vicky.

,,Nebo?‘‘ věděl jsem ,že je to hajzl ,ale že až tak velkej to jsem vážně nečekal. Viděl jsem ,že Vicky je hodně naštvaná ,tak jsem odpověděl já.

,,Nevím z jaké Země jsi ,ale tady u nás to funguje ,tak že když tě někdo požádá ,abys zmizel ,tak jdeš a zmizíš. Takže nebylo mi potěšením, doufám ,že se brzy neuvidíme a zdar.‘‘ s naprostým klidem jsem řekl. Tegos na mě vyvaleně koukal a Vicky se smála. Ano, baví mě ztrapňovat lidi.

,,Hele, to že máš nějaký podělaný svaly m-‘‘ nebyl jsem zvědav na jeho kecy ,tak jsem ho jednoduše popadl za ty jeho tenké ručičky a vyhodil do z domu. Na tyto frajírky nemám trpělivost.

,,Ještě ,že tady tady jsi jinak by tu oxidoval až do večera.‘‘ zasmála se a šla si pro sklenku k vody.

,,Chodí sem často?‘‘ trochu žárlivě jsem se zeptal.

,,Minimálně 4x do týdne.‘‘ otráveně řekla a napila se.

,,Kdykoliv se ho budeš chtít zbavit, dej mi vědět. Jsem tu vždy pro tebe.‘‘ přešel jsem trošku k lepšímu tématu.

Z pohledu Victorie.

Jsem tu vždy pro tebe.

Ta slova mě běhala v hlavě pořád dokola a já jsem cítila jak se začínám červenat. V tu chvíli jsem zapomněla na tu nedostupnou, hádavou Vicky a chtěla jsem jedno – aby mě políbil. Stála jsem tam opřená o kuchyňskou linku a upřeně se mu dívala do očí. Zastrčil mi pramen vlasů za ucho a pomalu se ke mně přibližoval. Cítila jsem jeho dech na svém obličeji a zavřela jsem oči. V ten moment se v domě rozeznil hlasitý zvuk mobilu. Yuriho mobilu. Doprdele. Yuri sebou cukl a zpanikařil. Odtáhl se vytáhl mobil z kapsy. Zajímalo by mě kdo mu volal ,protože jak Yuri viděl displej svého Iphonu zděsil se. Zvedl mobil a šel do obýváku. Bylo by blbé ho rušit ,tak jsem si šla udělat polívku z pytlíku. Ano, je to nezdravé ,ale mě to chutná.

,,Tak to vyřeš sám ne? To ti furt musím krýt tu tvou prdel?!‘‘ zaslechla jsem jak Yuri zařval. Teď by mě vážně zajímalo kdo volal.

,,Jo seženu Larse a jdem ,ale počítej s tím ,že ti rozbiju hubu kámo. Zdar.‘‘  tipl to a šel zpátky zamnou.

,,Promiň nějaké problémy, budu muset jít.‘‘ naštvaně řekl. Chtěla jsem se zeptat kdo to byl ,ale už byl na cestě nahoru do pokoje. Zřejmě pro Larse.

Z pohledu Larse.

Už přes hodinu a půl máme s Jay zapnutý film a já ho vůbec nevnímám. Jsem zahleděný jen do ní. Do jejího vyděšeného pohledu ,protože je ve filmu zrovna krvavá scéna. Ano, pustili jsme si horor. Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Yuri bez trička, ajo Yuri.

,,Co se děje bro? A kde máš triko?‘‘ zasmál jsem se.

,,Volal Twist, ten debil neumí nic zařídit. Musíme jet. Hned.‘‘ nasraně řekl a šel dolů. Jay se smutně podívala a vstala z postele. Protáhla se a čekala na mě. Šli jsme společně dolů a tam se všichni rozloučili. S Yurim jsme nasedli do auta a jeli.

,,Co ten debil zase zvoral?‘‘ zeptal jsem se. Vždy když máme nějaké kšefty on všechno poplete dost mě to leze na nervy.

,,Vzpomínáš na ten gang z L.A.?‘‘ zeptal se mě Yuri.

,,Ti nácci?‘‘ odpověděl sem otázkou.

,,Jo, přesně ti. Asi před dvěma měsíci se přistěhovali sem do Stratfordu ,protože v L.A. měli nějaký problémy s policií nebo co, začínají se nám tady moc roztahovat a Twist měl zařídit ,aby nezjistili kde bydlíme ,ale protože by toho samozřejmě využili.‘‘ chytrácky řekl.

,,No, a dál?‘‘ netrpělivě jsem čekal co Twist zvoral.

,,Jak je Twist dom zase z nějaké jeho party ,tak si nevšiml ,že za ním delší dobu jede nějaký černý Jeep, no a to byli oni. Teď jsou u nás a Twist neví co dělat.‘‘ nasraně řekl a bouchl to volantu. Ten Twist je vážně debil. Jestli zjistí nějaký naše plán jsme v prdeli.

,,Musíme s tím něco udělat.‘‘ řekl jsem ještě víc nasraně než Yuri. Yuri jen přikývl a zachvíli jsme stáli před domem.

Z pohledu Jamie.

,,Nechceš mě něco říct?‘‘ s úsměvem jsem řekla Vicky.

,,Cože?‘‘ samozřejmě dělala jakože nic.

,,Třeba o proč Yuri neměl triko. A kdo vůbec zvonil?‘‘ odpověděla jsem otázkou.

,,Jéé. K ničemu nedošlo. Sice mě málem políbil a já jsem pak byla nasraná ,že se to nestalo a chtěla jsem něco rozbít ,ale to je vedlejší. Tričko mě půjčil a obvázal mě s ním rameno ,protože mě bolelo. Bylo to od něj vážně pěkný. A ten zvonek. O tom mě ani nemluv byl tu Tegos. Pak ti o tom řeknu.‘‘ rychle odpověděla a šla si pro něco do pokoje.

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat