Part 18.

27 1 0
                                    

Z pohledu Larse.

Probudil jsem se s naprostou kocovinou. Už nikdy nebudu pít. Převalil jsem se na bok s naprostou bolestí hlavy a totálně jsem se lekl. Vedle mě ležel Twist. Rozhlédl jsem se po pokoji a zjistil ,že je Twistův. Co se tu doprdele stalo?

,,Hej, vstávej!'' šťouchl jsem do něj.

,,Hmm, co chceš?'' rozespale řekl a převalil se na bok.

,,Proč jsem kurva ve tvé posteli?'' řekl jsem. Fakt by mě to zajímalo. Zas tak opilej jsem být nemohl.

,,Došel si ke mě do pokoje asi ve 4 ráno a ty si trval na tom ,že chceš spát tady. Když jsem se tě snažil zavést do tvé postele řval si ,že tam nejdeš ,že tam spí drak a ty ho nesmíš vzbudit.'' dořekl to a začal se strašně smát.

,,Doprdele. Zase jsem byl zhunelnej.'' řekl jsem skrz smích. Něco takového s emi naposledy stalo asi před půl rokem. Tehdy jsem se s Yurim totálně zhulil a chodili jsme po barácích a snažili se všem vysvětlit ať bevraždí jednorožce. Nad svou myšlenkou jsem vybuchl smíchy a Twist na mě jen zmateně koukal.

,,Kámo, ty už nehul.'' řekl skrz smích. Jen jsem dal oči v sloup a šel do sprchy. Už seru na trávu. Odedneška jsem věrnej jen chlastu. Po sprše jsem si šel dát něco k jídlu. Čekal jsem ,že tam bude Yuri ,ale asi ještě spal. Doufám ,že se taky zhulil abych v tom nebyl sám. Vzal jsem si nějaký jogurt a šel si sednout na gauč. Přemýšlel jsem co dneska budu dělat. Zase jsem myslel na Jamie. Ta holka se mi v hlavě motá čím dál víc. Vzal jsem svůj Iphone a začal jí psát SMS-ku.

Co máš dneska v plánu? -L

Odesláno. Tlemil jsem se na mobil jako debil. Co to zase dělám? Doprdele. Nemůžu s ní nikam jít. Nemůžu. Uběhlo asi půl hoďky a Jay furt neodepisovala. Nechápal jsem ,ale byl jsem i trochu rád. Neměl jsem jí vůbec psat.

Z pohledu Jamie.

Asi před hodinou mě Lars napsal SMS-ku a já na ni nereagovala. Teď když budeme ti ''mafiáni'' se nesmím rozptylovat. Jennifer nám dala takové menší školení. Jiný gang by toho mohl využít a ublížit mu a to já nedovolím. Přiznávám ,že ho mám více jak ráda ,ale teď na něj musím na nějaký čas zapomenout ,i když to bude hodně těžké. Najendou mi zapípal mobil a mě píchlo u srdce. Co kdy je to zase Lars? Koukla jsem se na mobil a velkým nápisem bylo na displeji napsáno 'baterie je vybitá' a mobil se vypl. Teď mě spadl kámen ze srdce. Potřebuji se odreagovat. Ale co mám dělat? Po chvilce přemýšlení jsem dostala nápad - půjdu si zaběhat. Už jsem asi týden nechodila běhat a nechci ztratit kondičku. Po chvilce došla do obýváku Vicky.

,,Zdarec'' pozdravila jsem jí.

,,Zdar'' odpověděla rozespalým hlasem.

,,Jdu si zaběhat. Do 14hod. jsem doma.'' řekla jsem a šla se převlíct.

*O hodinu později*

Dneska jsem si zaběhla poměrně daleko. Vůbec se mi nechtělo zastavit. Běžela jsem po jedné lesní stezce a poslouchala hudbu ze sluchátek. Je to takový můj únik z reality. Miluju běhání. Podívala jsem se na mobil a bylo půl druhé. Doprdele. Zase jsem zapomněla na čas. Rychle jsem se otočila a běžela zpátky. Už jsem nebyla tak uvolněná. Spěchala jsem. Asi 4 bloky od našeho domu mě volala Vicky kde jsem. Je milé ,že má o mě takový strach. Zachvilku jsem dorazila domů a zamířila si to hned do sprchy.

,,Jak se běhalo?'' po cestě do koupelny se mě Jenn zeptala.

,,Super, měla by jsi taky začít běhat. Je to super odreagování.'' usmála jsem se. Vždycky jsem Jenn nutila do něčeho a ona vždycky odmítla.

Z pohledu Victorie.

Seděla jsem na gauči a koukala do blba. Slyšela jsem jak jde někdo po schodech. Doufám ,že to není Jenn opravdu nemám náladu poslouchat zase ty 'sladké' věci o Justinovi. Sedla si vedle mě a byla ticho. To se jí

,nějak nepodobá.

,,Ozval se ti už Justin?'' zeptala jsem se.

,,Prej se pro nás staví v 9 večer. Doveze nám nějaké černé oblečení. Prej dárek pro nováčky.'' zasmála se. Dárek pro nováčky? To se mi líbí.

,,Doufám ,že to bude aspoň nějaká pořádná koženka.'' zasmála jsem se a Jenn taky. Zachvilku došla dolů i Jay.

,,Tak co budeme dělat?'' řekla akčně. Ona je hrozná, furt musí mít nějakou aktivitu. Ona si prostě nemůže jen tak sednout a nic nedělat.

,,A co chceš dělat? Za pár hodin tu je Justin a jde se na ten kšeft.'' řekla chytře Jenn. Musel ajsem se začít smát. Ten její tón hlasu byl vážně srandovní. Okamžitě mě probodla pohledem a to se začala smát i Jay.

,,Ta huba.'' řekla skrz smích Jay a ukázala na Jenn. Ta se začala taky smát. Asi 5 minut jsme se v kuse smáli. Miluju ty naše záchvaty.

,,Hej, Jenn. Že budeme mít i nějakou tu pistol?'' zeptala jsem se a Jay se začala strašně tlemit. Co je zase k smíchu? Přidala se k ní i Jenn.

,,Klidně i kuchyňskej nůž jestli chceš.'' řekla a začala se zase pitomě smát. Bože, furt si ze všeho bude dělat srandu.

,,Jéé, už se na nic nebudu ptát.'' řekla jsem naštvaně. Proč mě nebere vážně? Má nějakou vysmátou náladu, to zase dopadne. Jay si šla pro něco k jídlu a já zapla televizi. Zrovna tam byla 'Výměna manželek' a někdo se tam zase hádal. Mlčky jsme se s Jenn koukali a sem tam se zasmáli a zanadávali jak jsou ty lidi blbý. Zachilku bylo už 8 hodin a mi netrpělivě seděli a koukali do blba.

,,Co když se něco pokazí?'' řekla Jay a dalo se vidět ,že má trochu strach. Nedivím se jí. Vždycky se může něco posrat.

,,Taky jsem se poprvé bála, časem si zvykneš a zjistíš ,že nemá cenu se bát.'' uklidnila ji Jenn. Zajímalo by mě jestli někoho už i zabila.

,,Jenn? Přiznej se, kolik si už zabila lidí?'' zeptala jsem se a všichni jsme se začali smát. Nevím proč ,ale bylo to docela srandovní.

,,Pravdu nebo lež?'' řekla skrz smích.

,,Hrubý odhad.'' odpověděla Jay.

,,Abych byla stručná. Po desítce jsem to už přestala počítat.'' a začala se smát. Dělá si srandu? S Jay jsme se na ni koukali s výrazem - Jako to vážně?

,,Klid holky. Časem si zvyknete.'' mrkla na nás a začala se zase smát. S Jay jsme se na sebe podívali a pak jsme jen tak pozorovali Jenn. Na pohled nevinná holka do kterého by nikdo neřekl ,že má na kontě pár vražd. Projela mnou husina ,když jsem si předtavila ,že já na tom budu vlastně stejně. Bylo už skoro 9 hodin a domem se roznesl ten hlas zvonku. Jenn rychle vstala a šla otevřít. A je to tady..

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat