Part 16.

20 2 0
                                    

Z pohledu Victorie.

,,Zasranej hajzl‘‘ podobné nadávky jsem řvala snad po celým domě.

,,Vicky? Co se stalo?‘‘ zeptala se Jenn.

,,Ten hajzl s semnou napřed vyspí, nabaluje mě a pak nejeví žádný zájem a když mu teda zavolám abych mu řekla ,že si tady zapomněl tu jeho podělanou koženou bundu ,tak to zvedne nějaká štětka a prohlásí ,že je teď Yuri zaměstnaný!‘‘ i když s ním nic nemám jsem na něj nasraná. Proč? Využil mě a odkopl. A ta Kurva! Nežárlím na ni jen jsem nasraná. Možná.

,,Je to chlap, nemá cenu abys se skrz něho takhle trápila.‘‘ řekla Jenn klidně a objala mě. Doprdele já se netrápím, jsem jen nasraná!

,,Potřebuju se ožrat.‘‘ zařvala jsem.

,,Jdu se převlíct a zajedeme do našeho nonstopáku, bereš?‘‘ řekla Jenn a usmála. Ta holka mi čte myšlenky. Kývla jsem a šla se taky převlíct. Ještě se musím zeptat Jay jestli nejde taky, kdybych se jí nezeptala zase by se urazila. Je v těchto věcech jako já. Vlastně i jako Jenn.

,,Jedem se ožrat jdeš taky?‘‘ vtrhla jsem jí do pokoje. Jay se jen smála a já vlastně taky.

,,Ne, je mi nějak špatně.‘‘ řekla a pokračovala ve spánku ,ze kterého jsem jí právě před chvilkou vytrhla. Jen jsem dala oči v sloup a šla se konečně nějak obléct.

*V klubu*

Jenn šla hned na parket a už se kolem ní točilo pár borců. Já jsem si to namířila k baru.  Po cestě se na mě zezadu přilepil nějaký tmavovlasý kluk. Dalo se poznat ,že už je tady nějakou tu hodinu. Jen jsem ho od sebe silou odstrčila a pokračovala ve své cestě. Zase se ke mně přilepil. Už mě docela sral.

,,A pal do piče!‘‘ zařvala jsem tak aby mě slyšel.

,,Mile rád.‘‘odpověděl a táhl mě vší silou tam kde jsou pokoje. Snažila jsem se mu vytrhnout ,ale nešlo to. Byl o dost větší a hlavně silnější než já.

,,Doprdele musíš mě brát do slova?‘‘ zase jsem zařvala a on mě ignoroval. Chci se jít ožrat a ne mrdat. Začínala jsem se bát. Snažila jsem se mu opakovaně vyvlíknout ,ale furt to nešlo. Teď by se mi tu hodila Jenn. Kde je když jí člověk potřebuje? Musím se nějak od něj dostat.

,,Už tam budem.‘‘ zašeptal mi do ucha a razil si cestičku mezi ožralci.

,,Hej!‘‘ slyšela jsem jak někdo na nás zařval. Ten borec co mě držel se prudce otočil a já taky. Stál tam Yuri. Cože? Co tu dělá? Ve městě je tolik klub a já ho potkám tady. Vlastně jsem z jedné třetiny ráda ,protože mě aspoň zbaví tohoto debila ,,Pusť ji, ta je moje.‘‘ řekl a já viděla jak se mu napínají svaly na ruce. Nejsem nikoho.

,,Jdi si najít svojí.‘‘ namyšleně řekl a zase mě táhl za sebou. Toto už mě vážně nebaví. Najednou ten borec ležel na zemi a já s ním. Ne že by mě Yuri přaštil ,ale ten chlap stále nechtěl pustit mou ruku. Už to vážně bolí.

,,Au!‘‘ sykla jsem nahlas bolestí a Yuri se najednou ještě víc nasral. Vzal jeho ruku ,kterou mě držel a zlomil ji. To bylo vážně rychlý asi v tom má praxi. V duchu jsem se zasmála nad svou myšlenkou. Yuri na něm ležel a já jsem se po zemi odsouvala dál. Začínala jsem se trochu bát. Yuri vypadal v tu chvíli vážně nebezpečně. Po chvilce vstal a flusnul na toho borce.

,,Varoval jsem tě.‘‘ zařval aby ho ten borec na zemi slyšel. ,,Jsi v pohodě?‘‘ přišel ke mně a zvedl mě. No hádej Yuri. Právě mě málem znásilnil borec ,kterého jsi málem zabil. Jen jsem kývla a on mě odvedl ven z toho baru.

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat