Part 20.

23 1 0
                                    

Právě jsme stáli před továrnou. Justin ještě něco ríkal ,ale já ho neposlouchala. Myslím ,že ani Victorie ,protože jsme se na sebe upřeně dívali a snažili se navzájem na sobě poznat emoce. Připadalo mi ,že se Vicky bojí ,ale ne kvůli sobě - kvůli nám. Měla jsem pravdu. Jak Justin domluvil a mi jsme se měli rozdělit na svá místa ,tak se mi Vicky vrhla do obětí a stáhla s sebou i Jenn.

,,Miluju vás.'' zařvala a zase se od táhla. Utíkala směrem k žebříku a pomalu se šplhala nahorů.

,,Můžem?'' zeptala se Jenn. Pokývala jsem hlavou. ,,Klid to se zvládne.'' ještě dodala já jsem šla s Ryanem dovnitř. 

,,Hlavně se tvař neutrálně, nesmí z tebe vycítit strach nebo toho zneužijí. Neradi se vzdávají pěnez, tak jako všichni, jasný?'' řekl Ryan a ani jednou se na mě nepodíval. 

,,Klid nejsem malá holka.'' odsekla jsem. Ryan se jen zasmál. Hej. Procházeli jsme obřím sálem a došli až  obrovskému - kdysi funkčímu - továrenskému pásu.Z druhé strany k nám šli asi 4 lidi v černém. Nnápadně jsem se podívala na střešní okno kde jsem viděla Victorii. Držela naířenou zbraň ,tak jak nás Ryan učil a čekala. co se stane. Zase jsem obrátila svůj zrak tomu gangu. Ryan nesl nějakou černou velkou tašku plnou různých - nelegálních - zbraní. Nechci vědět kde je sehnal. Ryan zastavil a já jsem stála asi krok za ním. Upřeně jsem pozorovala ty muže v černém. 2 z nich zastavili a 2 šli k nám blíž. Lhala bych bych řekla ,že nemám strach. Bojím se ,že na mě poznají ,že se bojím a hned toho využijí. Ti 2 vzadu drželi nějaké zrbraně a zrak měli upřený na mě s Ryname kdežto ti druzí 2 drželi kabele pravděbodobně s penězma.

,,Máte to?'' zeptal se ten co stál naproti Ryanovi ,který položil tu velkou kabelu na zem a rozeplnul ji. Ten co stál naproti Ryanovi mávl rukou na toho druhého ,který přistoupil blíž k té tašce a skontroloval zboží. Asi pi 20 sekundách vstala kývl na toho druhého ,který najednou položil obě tašky a začal rozepínat zip.

,,10 mega.'' zhnuseně řekl a Ryan kývl. Oba vzali tašky a vyměnili si je. Čekala jsem ,že ten rozhovor bude delší ,ale bylo naprosté ticho. Teda až doposud.

,,Jestli v tom bude nějaká bouda postarám se o to aby jste se nedožili rána.'' řekl zhnusně jeden z nich a poté plivnul Ryanovi na botu. Ryan začal pomalu rudnout. To neměl dělat.

,,Nápodobně.'' odsekl Ryan a plivnutí mu oplatil. Vražedně se na sebe podívali a já polkla. Koukla jem se na Victorie a ta napjatě sledovala tu situaci. 

,,Tohle bylo špatný gesto.'' s klidem řekl ten muž ,ktrý stál naproti mě. Dobře teď se začínám bát.

,,To je mi u prdele. Vemte si tu tašku a vypadnětě.'' řekl kyselen Ryan. Myslím ,že to říkat neměl. V zápětí ten co stál naproti němu vytahuje zbraň a v ten moment rychlým pohybem udělá Ryan to stejný. ,,Myslím ,že tu zbraň dáš zase zpátky.'' klidně řekl Ryan. Jaktože ,že je tak klidný? Ten borec to udělal. Cože? Napřed u nasraně plive na nohy a pak najednou odstoupí? Vůbec to nechápu. Ryan bere ty tašky s pěnezmi do rukou a rychlým pohybem se otáčí. Naposledy si prohlídnu ty borce a udělám to stejné. Zanedlouho jsme zase před továrnou a Ryan počítá s Justinem peníze.

,,Jaktože se tě tak najednou lekl?'' nedá mi to a zeptám se. Ryan se zasměje.

,,Časem na tom budeš vypadat podobně.'' řekne. Tak teď to vůbec nechápu. Otočím se na Vicky s nechápavým výrazem a ona jen pokrčí rameny. 

,,10 mega přesně.'' řekne Justin a zaraduje se. Pak s Ryanem vstane a plácne si s ním. Vzápětí si plácneme všichni. 

,,Jdem to k nám zapít?'' zeptá se Ryan a mrkne na mě. Jen pokrčím rameny.

,,Jasně!'' vykřikne Jenn. To jsemmohla čekat.

,,Dobrej nápad.'' přidá se k ní Vicky. Všichni se vracíme lesní cestou k autům.

*V domě Justina a Ryana*

Z pohledu Victorie.

Právě sedím vedle Jay na gauči. Připadá mi nějaká jiná, taková skleslá.

,,Stalo se něco?'' zeptám se jí a usměju se. Musím torchu řvát ,aby mě slyšela. Přes celý barák hraje hlasitá hudba.

,,Ne.'' odsekne. Vím ,že se něco stalo.

,,Mluv. Je to skrz Larse?'' znám jí už dost dlouho. Určitě je to skrz něj.

,,Jak to kurva víš?'' zasměje s a napije se své sklenice vodky.

,,Intuice,'' mrknu na ni ,,Tak mluv.'' šťouchnu jí do ramene a napiju se taky.

,,Musím na něj furt myslet. Jak jsme byli v té továrně představovala jsem si kdyby tam byl místo Ryana Lars. Bylo by to jiný. Lepší.'' někdo se nám tu zamiloval. Usmála jsem se.

,,Chápu tě. Já taky myslím pořád na Yuriho. Musíme se přes to přenést.'' usmála jsem se a přiťukla si s ní. Úsměv mi opětovala. Obě jsme zvedli hlavu ke kuchyni. Jenn se tam olizovala s Justinem. Oba byli opilý a vypadali strašně komicky. S Jay jsme vybuchly smíchy..

Double love.Kde žijí příběhy. Začni objevovat