Z pohledu Jennifer.
Bylo půl osmé ráno a já jsem už nedokázala usnout, měla jsem hroznej hlad. Vstala jsem z postele a hned i to namířila do kuchyně. Vytáhla jsem z ledničky nějaké špagety a dala je ohřát do mikrovlnky. Vzala jsem si svou vodu a šla do obýváku. Co to kurva? Byl tam Yuri s Larsem a ještě s nějakým borcem ,který byl na 40% těla obvázaný obvazy. Všichni tři spali. Zajímalo by mě co se tu večer dělo. Nechápavě jsem si došla pro své špagety a sedla si v kuchyni. Tohle mi holky vysvětlí!
,,Zdar .‘‘ ozval se zamnou nějaký hlas. Otočila jsem se a stál tam ten Yuri
,,Ahoj?‘‘ tázavě jsem odpověděla. ,,Vy jste večer měli nějakou party nebo co?‘‘ dodala jsem.
,,I tak by se tomu dalo říkat.‘‘ odpověděl a na konci věty se zasmál.
,,Dobře, víc vědět nepotřebuju.‘‘ taky jsem se zasmála a pokračovala v jídlu.
,,Je Victorie už vzhůru?‘‘ zeptal se a poté se napil vody.
,,Ta bude spát minimálně do 11.‘‘ zasmála jsem se. Když má Vicky možnost spí klidně i celý den. Stejně jako Jay. Yuri jen kývl hlavou a vydal se po schodech nahorů. To bude mít teda Vicky radost. Nenávidí ,když ji někdo vidí po ránu. V duchu jsem se zasmála a pokračovala v jídlu.
Z pohledu Yuriho.
Mám poslední šanci si to u ní vyžehlit. Myslím ,že je na mě hodně naštvaná. Stál jsem před jejím pokojem jako magor a váhavě zvedal ruku po klice. Mám nebo nemám? Nakonec jsem se přemohl a otevřel jsem dveře. Vicky opravdu ještě spala. Peřinu měla skopanou na kraji postele a na druhém kraji ležela ona. Byla sladká. Opatrně jsem si k ní lehl a pozoroval ji. Vzpomínal jsem jak jsem ji viděl tehdy u Johna poprvé. Od toho dne na ni každý den myslím. Štve mě ,že mě zná. Může skrz to také zemřít. Gangy tady v okolí využijí každé slabiny co objeví. Je to tvrdý mafiánský život bez citů. Tato holka ve mně probudila mé city , o kterých jsem si myslel ,že jsou navždy pryč. Už je to hrozně dlouho co jsem měl někoho víc jak rád. Kdysi jsem miloval jednu holku –Rebeca se jmenovala. Je to sic už hodně dlouho ,ale pořád jsem na to nezapomněl. Kvůli mně přišla o život. Kvůli mé blbosti. Pár dní před tou tragédií jsme se sice rozešli ,ale to ostatní mafie nevěděli. Mysleli si ,že ji pořád miluju a zabili ji. Měl jsem tehdy strašný výčitky svědomí. Byla to mladá holka co měla život ještě před sebou. Letos by jí bylo 24. Ta tragédie se stala chvilku před jejíma 17 narozeninami. Bylo toho plné zprávy a ten hajzl dostal doživotí. Při této vzpomínce jsem si uvědomil ,že nechci aby Vicky dopadla stejně. Ještě naposledy jsem se na ni podíval a odešel jsem z pokoje. Probudil jsem Larse i Yuriho a všichni jsme mlčky odjeli.
,,Nemůžeme s něma už trávit čas.‘‘ řekl jsem v autě. ,,Je to moc riskantní. Nechci riskovat ,ž se bude opakovat ta chyba.‘‘ smutně jsem řekl. Nevím jak to bez Vicky teď zvládnu ,ale musím. Už kvůli ní.
,,Taky jsem nad tím přemýšlel.‘‘ odpověděl Lars.
,,Takže semnou souhlasíš?‘‘ zeptal jsem se. Chvilku bylo ticho a pak Lars jen přikývl. Dalo se na něm poznat ,že ho to mrzí. Po chvilce jsme byli už doma. Každý jsme šli do svého pokoje. Po pár minutách jsem to už nevydržel. Furt na ni musím myslet. Doprdele. Musím se odreagovat. V tom se rozrazily dveře od mého pokoje.
,,Jdeš se ožrat?‘‘ zeptal se zoufale Lars. Ten kluk mi čte myšlenky.
,,Jdem.‘‘ neutrálně jsem odpověděl. Šli jsme do našeho oblíbeného nonstopáče. Na baru jsem si objednal rovnou celou flašku vodky. Kolem mě i Larse se seběhlo několik děvek.
‘Čau fešáku‘,‘Ahoj svalovče‘,‘Máš chuť?‘ to je jediné co ty štětky umí říct. Jedna mě pochvilce přistála na klíně a začala mě líbat. Už jsem měl něco v sobě ,takže jsem ji nechal. Koutkem oka jsem zahlídl jak Lars jde s nějakou zrzkou pryč. Už je taky nalitej. Přestal jsem o všem přemýšlet a té štětce pořádně zmáčknul zadek. Zavzdychala mi na rtech což způsobilo ,že se mi postavil.
‚,Ty draku.‘‘ zašeptala mi a já jsem na ni jen mrkl.
,,Jdem jinam.‘‘ řekl jsem a shodil ji ze sebe. Vedla mě do nějakého pokoje. V tom pokoji byli další 2 holky ,které se na mě hned začali lepit. Pořád jsem myslel na Victorii. Kurva. Ta zrzka mi zrovna rozepínala kalhoty a rychle ho vzala do pusy. Já jsem do sebe mezitím lil tu láhev vodky. Ano, vzal jsem si jí sebou. Rozezněl se mi mobil a ta jedna kurva mi ho vytáhla z kapsy.
,,Kdo je Victorie?‘‘ dráždivě se mě zeptala. Zvedla to a řekla: ,,Volaný účastník je právě zaměstnaný.‘‘ rychle jsem jí ten mobil vytrhl z ruky a vrazil jí. Všechny tři okamžitě vstali a utekli pryč. Děvka jedna zasraná. Kouknul jsem se na mobil. Hovor ukončen. Rychle jsem vytočil její číslo, tipla mi to. Asi 5x jsem se jí zkoušel dovolat ,ale bud to tipla nebo ignorovala. Doprdele. Zapnul jsem si kalhoty a šel k baru pro další láhev vodky. Dneska se pořádně ožeru. Bylo mi jedno co se kolem mě děje, prostě jsem pil a sral na realitu