-Two-

5.9K 425 462
                                    

Telefonun arama sesiyle gözümü araladım ve kenarda ki telefona elimi atıp aramayı açtım. Uykum vardı kulağıma getirdim.

"Günaydın ufaklık."

"Ne?" bu kimdi? Gözlerimi ovuşturdum.

"Hadi ama beni unutmuş olamazsın. Yeni hat alacağımı söylemiştim." Tanrım bu geçen ki manyaktı.

"Sakın! Sakın kapatmaya kalkma.
Numaranı öğrendiğim gibi gidip o sevgili arkadaşlarınla bir görüşme daha gerçekleştirip evini öğrenirim."

"Hah onlar can sıkıcı olabilirler ama bir manyağa adresimi verecek kadar aptal değiller."

"Öyle ya da böyle bir şekilde o eve gelirim ama tabii bunu daha sonraya saklıyorum." kendine çok güvenen bir aptalın teki benle uğraşıyordu.

"Erken görmek istiyorsan orası ayrı tabii." sinirle güldüm.

"Ne istiyorsun! Sabah niye senle uyanıyorum ben."

"Ne mi istiyorum zor bir şey değil ya sadece korkmanı istiyorum." evet çok mantıklı ya.

"Ama tabii bana sorular da sorabilirsin böyle eğlenceli olmuyor. Hep aynı tepkiyi veriyorsun. İlerleme kaydedemiyoruz."

"Seni eğlendirecek halim yok ben uyandım ama sen hala uykudasın sanırım. Uyan istediğin şey olmayacak." Bir süre ses gelmedi aramaya baktım. Hala açıktı.

"Hey!"

"Emin ol istediğim şey olacak. Şimdi bana sorular sor bu konu daha uzamasın. " Sen ciddi misin bugün polise ulaşacaktım bir manyak istemiyorum hayatımda.

"Henry nereden buldu seni?" Tüm bu şaka başta onun fikriymiş çok pişman olduğunu söylese de bir süre mesafe koymaya karar vermiştim hepsine.

"Ah o mu çok kolay bir korku şakaları sitesinden buldu beni."

"Demek bir site." artık iyice ayılmıştım telefonu hoparlöre alıp kalktım ve arama motoruna girdim.

"Evet." Bahsettiği nitelikte bir site bulmaya çalışıyordum.

"Anladım." Sessizleştim "freaky joke" yazan çok vasat bir arayüzü olan site buldum bir sürü kategori vardı.

"Başka sorular da sormalıydın ama..." güldüm. Vampir, kurtadam klasikleri başta olmak üzere uzun bir kategori vardı palyaço kategorisine tıkladım.

"Senin hakkında bir şeyi merak etmiyorum." İnternetten alınmış rastgele fotoğraflı birkaç kişi vardı. Jack, William, Alex , Sally. Dört kişi vardı ve duyduğum ses kesinlikle bir kızın sesi değildi.

"Ama ben seni çok merak ediyorum. Henüz işlenmemiş bir hazine gibisin çok zevkli. Soracağın sorular zekanı ölçmeme yardımcı oluyor." kişiye tıkladığında küçük bir profil çıkıyordu altında da iletişim bilgileri yazıyordu.

"Deney faren muamelesi mi göreceğim şimdi de?" Yazanları okumaya başladım.

"Hayır yanlış anladın."

"Bence doğru anladım." Son profilde yazanlar benim için yeterliydi.

"Karşımdaki zeki olunca her şey daha zevkli oluyor."Alex'in profilinde sıradışı takılmayı sevdiği ve korku şakalarının onu eğlendirdiği yazıyordu.

"Ah Alex seni polise şikayet edeceğim biliyorsun değil mi?" profilin ekran görüntüsünü aldım.

"Ah Noah oraya gerçek bilgilerimi yazmayacak kadar zeki olduğumun farkındasın değil mi?" blöf yapıyordu.

PalyaçoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin