-Five-

4.8K 420 536
                                    

Bilinmeyen Numara
Bir süre evden çıkamıyacakmışsın. (15.07)

Bilinmeyen Numara
Üzüldüm.

Ödlek
Nasıl olurda hiçbir şey bulamazlar!

Bilinmeyen Numara
Gerçekten kayıtları bırakacağımı mı düşünmüştün o kadar basit biri miyim?

Ödlek
-_-

Bilinmeyen Numara
Ulaşabileceğim şeylere güvenmeyi kesmen gerek.

Bilinmeyen Numara
Yoksa gerçek bir kaybeden olacaksın.

Bilinmeyen Numara
Güzel saatlerin için sevin.

Ödlek
Yazmazsan sevineceğime emin olabilirsin.

Bilinmeyen Numara
Sonra tekrar konuşacağız.

Bilinmeyen Numara
Şimdilik mola.

Gece 01.52

Lunaparkta çalan oyuncakların sesleri zihnimde dönüp duruyordu. Uykumdan beni uyandıracak kadar gerçekçi bir şekilde geliyordu. Görüntüler silinirken bir süre bekledim şarkı susmuyordu odamın içinde yankılanıyor gibiydi. Gözlerimi hafifçe araladım. Evde tek başıma yaşıyordum. Müziğin pek bir mantıklı açıklaması olamıyordu.

Duvardan bir sürü sarkan ip. Hafifçe sola çevirip gözlerimi uyanık olduğum belli olmayacak kadar aralık bıraktım. O minicik ara bir sürü kırmızı balonu görmeme yeterliydi.

Sakin olmalıyım. O burada, uyanık olduğumu anlamamalı. Tepki vermemeliyim. Kalbim hızlanırken nefesimi kontrol etmeye çalışıyordum. Hızlanırsa anlar, sakinleş uyandığımı fark etmezse gidebilir. Zarar vermek istese uyanmamı beklemezdi. Tek isteği korkutmak. Ona istediğini vermeyeceğim. Hem belki balonları bırakıp gitmiştir. Olamaz mıydı? Gözlerim kapalı bekliyordum. Burada mı anlamak için odayı dinliyordum ama ses engel oluyordu. Elim örtünün altında yatağı sıkıyordu. Bir şey olmayacak.

Yatağım yavaşça gıcırdadı. Lanet olsun. Bir kısmı çökerken bir şey üstüne çıkıyordu. Ayaklarımın yanında ki varlığını hissedebiliyordum. Hızla fırlasam konum üstünlüğü ondaydı. Yakalanırdım.

Nefes al, nefes ver, çöktü, nefes al ve ver, bedeninin varlığını üstünde hissedebiliyorum, nefes al başka bir şeye odaklanmalıyım ve ver. Elimi yavaşça kendime çekmek adına hareketlendim. Uyku yavaşlığında, üzerimde olabilirdi ama hala görmeden bitirebilirdim.

Nefes al ve siktir elimin üstüne konulan el ile vücudum istemsiz hareket etti. Gözlerini sıkma bozma yapabilirsin. Yüzümün üstüne verilen sıcak nefes titreme sebep oldu. Lanet olsun.

"Uyandığını biliyorum, gözlerini aç." kafamı hızla sağa sola salladım.

"Senin için o kadar hazırlandım gerçekten görmek istemiyor musun?" gözlerimi iyice sıktım. Tekrar hareket etti elimi hala tutuyordu. Kasık bölgeme ağırlık binerken oturmuştu.Hafifçe inledim,güldü.Elimi bıraktı. Polislere kalıp izlemeleri gerektiğini söylemiştim. Bu şekilde ölmek istemiyorum, hayır. Aniden yüzümü bir el kavradı. Parmakları ile göz kapağımı yukarı itmeye çalışıyordu. Gözlerimi iyice sıkarken ellerini suratımdan atıp dönmeye çalışıyordum. Elleri büyüktü hamlelerim boşa gidiyordu. Gözüm acıyordu aynı zamanda kasığıma fazla ağırlık çökmüştü. Derince nefes aldım.

PalyaçoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin