-Twenty Three-

1.6K 131 52
                                    

Alex
Bu akşam müsait misin?

Noah
Evet

Alex
Akşam 7'de evinden seni alırım.

Noah
Adresi at ben gelirim.

Alex
Noah lütfen

Noah
Tamam

Alex
Adresini atar mısın?

Sinirle gülerek telefonu yatağa attım. Bilmiyorsun tabii. Yatakta telefonun titremesiyle elime aldım.

Alex
Hey

Noah
konum📌

Telefonu bırakıp aşağı kata indim. James ve Tom oyun oynuyordu. Akşamı haberi vermem lazımdı.

"Akşam Alex'le yemeğe çıkıyorum."

"Ne!" Tom konsolu bırakıp şaşkınca bana döndü. James ise kaşlarını çatıp öylece bakıyordu. Alex'le üniversitede ki konuşmamın üstünden iki gün geçmişti ve ben... Ben daha James'e anlatamamıştım.

"Siz flörtleşiyor musunuz?" Tom'un sorusu üzerine James ona döndü.

"Saçmalama." yanlarına gidip koltuğa oturdum.

"Özür için yemek ısmarlamakta çok ısrar etmişti. Ben de kabul ettim bu kadar fazlası yok."

"Ama bu bir date?"

"Hayır değil." James gergin suratıyla bana bakıyordu tatlı bir gülümseme sundum ona.

"Bir palyaço ile sevgili olamazsın."

"Hep palyaço değil."

"Yani onla sevgili olur musun?"

"Tom! Olayı başka yere çekme." Tom bakışlarını benden çekip James'e baktı.

"Öldün mü?" James hızla kendini toparladı.

"Alex'in kim olduğunu anlamaya çalışıyordum." iyi toparlamıştı.

"Noah'ı biraz korkutmak için palyaço tutmuştuk. Büyük bir hataydı tekrardan özür dilerim Noah." bana döndü ardından James'e baktı.

"Çocuk dehşet korkunç olmuştu biz bile korktuk yani. Özür dilemek için numarasını adresini istedi bizden ama...neden dilememiş o zaman? " bana döndü.

" Yapamamış, unutmuş. "

" Evet olay bu kadar. "bir süre sustu.

" Bu yemek kesinlikle özür için değil sadece ben söyleyeyim. "

" Onun için ne anlam ifade ettiği umurumda değil Tom. " umursamazca kafasını salladı ve konsolu aldı.

" Ben yukarı çıkıyorum. "kalktım James'in surat ifadesinden konuşmak istediği belliydi ama şu an yapamazdık.

* * *

Sıcak bir duş almıştım. Havluyla saçımı kurulamaya çalışırken telefonumu aldım mesaj gelmişti.

PalyaçoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin