-Sixteen-

3.3K 281 560
                                    

Keşke yaşamasaydı. Katil olmayı tercih ederdim kesinlikle tercih ederdim. O olayda onun da bulunması olabilecek en kötü şeyden daha kötüydü. Belki de bunu düzenleyen oydu veya değildi ama içinde yer alıyordu. Her türlü berbattı. Telefonumu kapattım ve etrafa baktım. Neden o da olmak zorundaydı ki.

"İyi misin?" Tom'a baktım başımı olumlu anlamda salladım. Bir şey olmayacaktı. Sakin olmalıyım yerden destek alarak ayağa kalktım. Bu sefer sessiz kalmayacaktım James'e haber verecektim.

"Nereye?"

"Bir şey konuşmam gerekiyor." James'i işaret ettim ve ilerlemeye başladım. Telefonum titredi bakmayacaktım. Tekrar titredi derin bir nefes alıp durdum.

Alex
Saat kaç?

Alex
Çok heyecanlıyım

Saate baktım 12'ye 2 dakika vardı. Birazdan resmi olarak 13.Cuma başlanmış olacaktı. Tamam sorun yok ilerlemeye devam ettim.

Alex
O sevimsiz polisin yanına gitmekten ne zaman vazgeçeceksin eğlenceyi kaçıracaksın

Alex
Tik tak tik tak

Bebeğim
Keşke öldürmüş olsaydım

Alex
Üzüyorsun beni

Alex
Gerçi o zaman ki halini görmesem üzülebilirdim

Alex
Beni öldürme ihtimalin ne kadar da korkutmuştu seni

Alex
Sevdiğini biliyordum ama böyle görmek gözlerimi yaşarttı.

Alex
Bu kadar erken görmeyi beklemiyordum.

Yüksek ses ile bakışlarım hızla telefondan uzaklaştı. Gökyüzü kısa bir anlığına aydınlandı. Aydınlık kaybolurken çıkan yüksek ses ile çığlıklar yükseldi. Patlama olmuştu alevler gözüküyordu. Tekrar aydınlanan gökyüzünü yükselen sesin takip etmesi ile yere çöktüm. Oldukça uzak noktalardı ama herkes bağırıyordu alevler gökyüzüne yükseliyordu. Yükselen alevlere baktım. Korkunçtu. Telefon titredi.

Alex
Bingo! Bütün hizmetler başarı ile devre dışı kaldı. ✔️

Sırf itfaiyeyi de yoğunlaştırmak için mi patlama yapmışlardı. Bunun için zarar mı vermişlerdi. Gerçi planları her ne haltsa insan öldürmüşlerdi bu onlar için basit bir şeydi.

Alex
İkinci perdeye başlamak için hiçbir engel kalmadı

Saat 12'yi geçmişti.

Alex
13.cuma'nın gazabını keyifle izlemen dileğiyle

Ellerim titreyerek yazmaya başladım. Sakindim, sakinim sadece olayın etkisi ile titriyordum korkuyordum. Hayır korkmuyordum.

Bebeğim
Bu mu yani

Alex
Ah adı çok içime sinmedi ama bu konuda çok ısrarcı oldular.

Bebeğim
Neden yapıyorsun!

Bebeğim
Senin derdin ben değil miyim neden böyle bir şey yapıyorsun?

Alex
Bu olay benim önderliğimde değil sadece senle olan eğlenceli kısımlar için buradayım

Alex
Şehiri kaosa sürüklemek benlik bir hamle değil

Alex
Ben bireysel kaoslar yaratmayı seviyorum

Alex
Ama bu da eğlenceli

PalyaçoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin