06

1.3K 91 8
                                    

 blondefoxy : Hej :) 


jendeukie : No cześć ;) 


jendeukie : I jak? Już po sesji?


blondefoxy : Tak. Na szczęście egzamin już za mną .


jendeukie : I jak poszedł?


blondefoxy : Był trudny, ale odpowiedziałam na wszystkie pytania. Mam nadzieję, że poszedł dobrze.


jendeukie : Z jakiego przedmiotu pisałaś?


blondefoxy : Historia sztuki.


jendeukie : Ooo... Szkoda , bo nie przerabiasz sztuki współczesnej.


blondefoxy : Skąd to wiesz?


jendeukie : Każdy to wie. Jest początek roku studenckiego, a ty jesteś na 1 roku , więc zaczynasz historię sztuki od początku , od starożytności, a nie od końca ;)


blondefoxy : Fakt. Moja głupota.


jendeukie : Nie jesteś głupia, a nawet jeśli to zdążyłam to zaakceptować 😀


jendeukie : A tak poza tym, to na jaką ocenkę liczysz z tej sesji?


blondefoxy : Nie wiem, mam mieszane uczucia. Chociaż żeby było 3!


jendeukie : Ah, skąd ja to znam... ;)


blondefoxy : Wait-


blondefoxy : Ty też chodzisz na studia?


jendeukie : Prawie blisko. 


blondefoxy : ?


jendeukie : Chodziłam przez rok na studia na kierunku dziennikarstwo, ale szybko znudził mi się ten kierunek , a przy okazji znalazłam sobie pracę, więc...


jendeukie : Rzuciłam studia.


blondefoxy : To ile ty masz lat?


jendeukie : Próbujemy ustalić mój wiek, czyż nie? 


blondefoxy : Oj, no weź... 


blondefoxy : Ja Ci powiedziałam.


jendeukie : Hm, no to mnie przekonałaś.


jendeukie : 22.


blondefoxy : Przypuszczałam ,że jesteś ode mnie starsza, ale nie wiedziałam , że aż o tyle!


jendeukie : To tylko 3 lata, Lalis. Dużej różnicy nie widzę 😀


blondefoxy : Taa, jasne.


blondefoxy : Kiedy studiowałaś dziennikarstwo?


jendeukie : 2 lata temu. 


blondefoxy : To co ty robiłaś przez ostatnie dwa lata po rzuceniu studiów ? XD


jendeukie : Skończyłam technikum logistyczne w wieku 20 lat. W 3 klasie zaczęłam interesować się dziennikarstwem i chciałam związać z tym swoją przyszłość, dlatego napisałam dobrze maturę i dostałam się na studia w tym samym roku, w którym ukończyłam technikum. W trakcie studiów znalazłam pracę na dorabianie , a w pewnym momencie zaczęłam zarabiać coraz więcej i mi się nawet spodobała ta praca. Studia mi się znudziły, więc je rzuciłam i kontynuowałam działalność w swojej pracy. 


jendeukie : No ale po pół roku znalazłam kolejną pracę , w kawiarni . W niej pracuję kilka razy w tygodniu aż do dzisiaj. A poprzednią pracę kontynuuję również do dnia dzisiejszego , ale , nie wiem, raz na 2-3 tygodnie?


jendeukie : Więc skupiam się głównie na pracy w kawiarni, bo tam pracuję regularnie, ale ,wiadomo, zarabiam mniej niż w swojej drugiej pracy. No ale jestem osobą energiczną i muszę być aktywna zawodowo , dlatego wolę pracować w kawiarni w poniedziałki, środy i czwartki niż kilka razy w miesiącu w drugiej pracy.


blondefoxy : Wow! Nawet ciekawie Ci się układa pod względem zawodowym.


jendeukie : Dzięki.


blondefoxy : Ale mam jeszcze jedno pytanie.


jendeukie : Śmiało możesz pytać.


blondefoxy : Jaka jest twoja druga praca?


jendeukie : Wiedziałam , że o to spytasz.


blondefoxy :   :v


jendeukie : Wspomniałam już, że interesuję się sztuką współczesną? 


blondefoxy : Coś tam mówiłaś...


blondefoxy : A co?


jendeukie : Bo właśnie z tym częściowo jest związana moja praca. Tak samo jak spytałam się ciebie czy czekasz na sesję zdjęciową , a nie na studiach.


blondefoxy : Możemy przejść do rzeczy?


jendeukie : Um... Jasne.


blondefoxy : No to gdzie pracujesz?


jendeukie : W modelingu. 










𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐱𝐲, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 | 𝐉𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz