somi. : Hej, Chae, czy nasze spotkanie we wtorek jest nadal aktualne? Bo upewniłam się właśnie, że w 100% pasuje mi się z tobą spotkać, a z tego co pamiętam to pisałaś, że cały tydzień masz wolny.
rosesaremine : Jejku, somi, bardzo się cieszę, że pasuje Ci się wtedy spotkać, tylko w ten dzień wypadło mi spotkanie, więc, oczywiście, możemy się spotkać, ale zależy, o której godzinie, bym mogła zdążyć na drugie spotkanie.
somi. : Może wybierzemy się o 11 na spacer do parku, a później na kawę i ciasto w kawiarni? Co ty na to? 😉
rosesaremine : Z wielką chęcią 🙂
somi. : Cieszę się, że się spotkamy. Już tak dawno się nie widziałyśmy.
rosesaremine : Wiem, somi. Ale wiesz, po skończeniu liceum każdy zaczął swoje życie, przybyło trochę obowiązków, więc wiesz...
rosesaremine : Chodzę na koreanistykę, utrzymuję się ze stypendium, kasy od rodziny i pracuję w restauracji, a oprócz tego dorabiam w cukierni mojej babci. Starczy mi, by opłacić tylko studia, mieszkanie i jedzenie.
somi. : Ojej, nie wiedziałam, że masz tak ciężko. A starczy ci na ubrania?
rosesaremine : Nie, dlatego odkładam zawsze pieniądze na jakieś zachcianki, a tak to noszę to, co dotychczas miałam za czasów, gdy kupowałam sobie ubrania za mamy pieniądze. Wielkie szczęście, że tego było dużo.
somi. : W takim razie za twoje jutrzejsze zamówienie w kawiarnii płacę ja, zarówno jak i za swoje.
rosesaremine : Somi, nie musisz. Nie chcę, żebyś za mnie płaciła. Jeszcze wiążę koniec z końcem.
somi. : Spokojnie, Rose. Zapłacę za ciebie, po prostu zrobiło mi się ciebie szkoda.
rosesaremine : Ale jakoś tak mi źle z tą myślą, że ty za mnie zapłacisz. Czuję się zakłopotana.
somi. : Proszę, Chae, pozwól mi za ciebie zapłacić.
rosesaremine : No dobrze.
somi. : No cóż, to ja już lecę, bo muszę załatwić kilka spraw.
rosesaremine : Dobrze, rozumiem.
rosesaremine : Do zobaczenia, Jeon 🌹
somi. : Narazie, Chae 😘
Szczęśliwego Nowego Roku ❤️🎇🌃
Niech spełnią się wasze marzenia i zrealizują postanowienia i cele, które sobie wyznaczycie. Niech rok 2020 będzie waszym rokiem, rokiem wzlotów i upadków, szczęśliwych chwil, niezapomnianych przygód i wszystkiego dobrego 💕😘
CZYTASZ
𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐱𝐲, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 | 𝐉𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚
Fanfictionblondefoxy : Jesteś sexowna, nieznajomo. jendeukie : Uważaj, żeby ci się ramiączko nie odpięło ;) Czyli gdzie Lisa zaczyna pisać na chacie z "sexowną nieznajomą". | fluff, angst, chat Ship główny : Jenlisa Ship poboczny : Seultae, Chaelisa, Wengi...