12

911 68 6
                                    

blondefoxy : Hej. 


hyunn. : Hej? 


hyunn. : Jesteś kolejnym, który zamierza mi spamować stronami od 18 lat i łóżkowymi ofertami? 


hyunn. : Bo jeśli tak, to spierdalaj. 


blondefoxy : Co proszę? XD


blondefoxy : Zacznijmy od tego, że jestem dziewczyną, co widać po moich postach oraz moim profilowym i przyszłam tu w innych zamiarach. 


hyunn. : Aha, myślałam, że ustawiłaś na profilowym zdjęcie jakieś dziewczyny, bo każdy pedofil tak robi. 


hyunn. : Ale dobrze, że jesteś dziewczyną. Nie lubię pisać z chłopakami. 


blondefoxy : Feministka? 


hyunn. : Nie, lesbijka. Nie no, żartuję XD


blondefoxy : To było suche.


hyunn. : Przepraszam :c


hyunn. : Ale dobra, mów, o co chodzi.


blondefoxy : Chodzi mi o Jennie. 


hyunn. : Naprawdę? Co się z nią stało ? :v


blondefoxy : Kilka dni temu zadałam jej głupie pytanie, którego żałuję i przez to nie odpisuje mi do dziś, ani nie wyświetla tego, co piszę. 


blondefoxy : Myślę, że robi to, bo odkryłam jej sekret, a ona wstydzi się przyznać, że to prawda. 


blondefoxy : I czy... Mogłabyś przekazać jej, żeby weszła i przeczytała moje wiadomości do niej?

blondefoxy : Bo napisałam jej coś ważnego, a ona nie odczytuje. No i wyjaśniłabym jej wszystko, gdyby tylko weszła i mi odpisała. 


hyunn. : Jejku, przykro mi 😥 To naprawdę głupio z jej strony. Przepraszam cię za zachowanie Jennie. 


hyunn. : Jest bardzo wrażliwą i nieśmiałą osobą. 


blondefoxy : Wiem, wiem, zdążyłam to zauważyć 😐 


blondefoxy : Nie musisz za nią przepraszać. 


hyunn. : Dobrze. Ale spokojnie, przekonam ją, by ci dała drugą szansę. Nawet zrobię to jeszcze dziś, gdy tylko skończę pracę i gdy Jennie będzie aktywna. 


blondefoxy : Ojej, dziękuję Ci z całego serduszka ❤️ Zrób to, proszę dla mnie, nawet jeśli mnie nie znasz. 


hyunn. : Nie. 


blondefoxy : Co "Nie."? 


hyunn. :  Nie zrobię tego dla ciebie. 


blondefoxy : Dlaczego? 😭


hyunn. : Zrobię to dla WAS. Dla Ciebie i Jennie. 


blondefoxy : 💕


blondefoxy : A zatem wiesz, co masz robić. 


hyunn. : Wiem.


Użytkownik  hyunn. jest offline. 


[⅔ ]

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐱𝐲, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 | 𝐉𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz