15

894 66 7
                                    

hyunn. : Hej, Jenniś 💞


jendeukie : O, cześć, Joohyun 😚


hyunn. : Jak Ci mija dzień?


jendeukie : A dobrze, ale strasznie jestem zmęczona.


jendeukie :  Znaczy, dopiero jest początek dnia, ale wstałam dzisiaj o 5 i musiałam zapieprzać na sesję u Jooheona. Trwała ona dokładnie 3 godziny 😥


hyunn. : Ojejku, współczuję, skarbeńku.


jendeukie : A tobie jak mija dzień?


hyunn. : Dobrze, tylko...


jendeukie : Tylko?


hyunn. : Jenn, ja... Przejdę do rzeczy.


jendeukie : Co się stało? 😮🙊


hyunn. : Dzisiaj ze mną pisała @blondefoxy i mi opowiedziała, jak ją potraktowałaś.


hyunn. : To nie było miłe z twojej strony, Jenn.


jendeukie : Hyunnie 😞 Lisa zapytała mi się, czy jestem homo i co ja jej miałam odpowiedzieć?


hyunn. : Hmmm, pomyślmy...


hyunn. : Że tak?


jendeukie : Irene, to nie jest takie łatwe jak ci się wydaje.


hyunn. : To w końcu o co poszło?


jendeukie : Kazałam jej podać swój adres, ale ona później zapytała mi się, czy jestem homo i bałam się jej powiedzieć, że tak, w końcu... Co jeśli by mnie wyśmiała? Albo by przestała ze mną pisać? Znam ją tylko od tygodnia. 


hyunn. : No dobrze, Jenni, ale... Ona pisała do ciebie coś w stylu dwuznacznych wiadomości?


jendeukie : Nie, ale odpowiadała mi jakimiś tego typu wiadomościami, np. "Brać co 😏?"...


hyunn. : A więc może też jest homo? Albo bi?


jendeukie : Albo po prostu ma ze mnie bekę?


hyunn. : Jennie...


hyunn. : Lisa pisała, że mam cię przekonać do tego, abyś odczytała jej wiadomości, bo napisała "coś ważnego '' i chce byś jej przebaczyła. Widać, że zależy jej na tobie. Jaki problem napisać w tym, że wolisz dziewczyny? Prawdopodobnie ona też je lubi. A nawet jeśli nie, to w niczym to nie przeszkadza. Dalej możecie ze sobą pisać i zostać przyjaciółkami lub conajmniej koleżankami. A jeśli jej to przeszkadza to najwyżej cię wyśmieje i wtedy ty ją zablokujesz. Proste? Proste!


hyunn. : A teraz rusz swoje piękniutkie cztery litery i przebacz jej!


jendeukie : Dobrze, Irene. Dziękuję Ci za wsparcie i motywację 💓


hyunn. : Nie ma za co i trzymam za was kciuki 😘 I obyś znowu niczego nie zepsuła, kochana 😉


Użytkownik jendeukie jest offline.


Hejka, kochani ❤️ Wpadajcie na profil @_Haruno_ , gdzie znajdziecie książeczkę o shipie z EXO  (Chanhun) 😉 

𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐱𝐲, 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 | 𝐉𝐞𝐧𝐥𝐢𝐬𝐚Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz