ESVED
31. BÖLÜM
PİS BONCUKCU!Demirle geçen uzun ameliyatın sonunda eve gelip kendimi yatağa atmıştım. Ne ameliyattı ya. Hemşireler, hastalar beni sinir hastası ettiler. Sırıtıp tavana bakarken o sırada kapım çalmıştı. Kapıdaki yansımada babamı görmüştüm. Doğrulup kapıyı açtım ve yorgunca gülümsedim.
İkimiz için kahve yapıp salona geçmiştik. Annem örgü modeli içşn yan komşudaydı ve babamla başbaşa kalmıştık.
"Kızım seninle ne zamandır oturup konuşamadık."
Dediğin de başımı salladım. Gerçekten yüzlerini göremez hale geldim. Hele Demir'in gelişiyle kafam iyice karışmıştı.
"Evet babacım."
Dedim babam elindeki fincanı bırakıp bana döndü ve derince nefes alıp
"Kızım ne oluyor?"
Dedi. Elimde titreyen fincanı zorla dizginlerken babamın sorusuyla korku basmıştı.
"Ne-ne oluyor babacım?"
Dediğim de kekelemiştim. Babam hemen anlar bir sorun olduğunu ben şuan...şuan hiç hazır değilim.
"Kızım aylardır Demir ortada yok telefonla görüşüyorsunuz ne oluyor? Benim sormam ne kadar uygun bilemem ama kızım annede sormuyor. Gençlerğ bırak diyor."
Diye yakınırken gözlerimi kapayıp derince nefes aldım. Ben...ben başka bir şeyi öğrendi sandım ya nasıl korktum. Gözlerimi açıp babama baktım ve
"Baba...biz....yani...biz biraz uzaklaşmaya karar verdik. Amerika da ortak bir kararla ayrılmaya karar verdik."
Dedim. Babam endişeyle bakıyordu. Evet, birbizimize sevgi sözcükleriyle ayrılmıştık bu evden ama şimdi bitri demem şaşırttı.
Babam bir yudum su alıp
"Neden kızım? Demir veya sende bir sorun mu oldu?"
Sorun bendim diyemedim. Ona dokunamadım diyemedim ve derince nefes alıp
"Babacım böylesi daha iyi sadece bunu bilmelisin."
Dedim ve kahvemden bir yudum aldım. Sonra odama geçtim ve kendimce verdiğim kararla artık vakti geldiğini düşünerek uyuya kaldım.
(Sabah)
"Kızlar Demir Hoca'yı gördünüz mü?"
Dediğim de önlümğü giyip çıkmıştım. Cemre ve Elif sırıtırken elleriyle arkamı gösterdiler. Hızla döndüğüm de iki tane stajer kızla geldiğini gördüm. Ya sen ciddi misin?
Sinirli bakışımı başka yere çekip sekreter kızların yanına gittim. Adama bak ya hastanede yapma bari! Pis Boncukcu! Herkese boncuk dağıtıyorsun.
Tırnağımı kemirirken birden yan tarafımda Demir
"Esved..."
Dediğin de ben son derece sakin halde dönüp baktım ve konuşması için bekliyordum. O sırada gelen Alp Hoca
"Esved eğer müsaitsen benimle ameliyata gelir misin? Acil bir durum var."
Dedi. Ne demek koşa koşa gelirim yeter ki şu manzaradan kurtulayım. Ben başımı sallarken stajer kızlardan birisi
"Hocam neden hep Esved giriyor ameliyatlara bizede şans verin."
Dedi. Kocamın peşinde dolanacağına ameliyat için konuşsan belki işe yarar ha ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💎ESVED
Spiritual"Ne olur bırakın!" Çığlıklarım arasında duyduğum kahkaha sesleriyle titriyordum. İmam kızı Esved sen bu halleri seyr eyleyecek kız mıydın? Esved; Siyah ve Kara demektir. Adım gibiydi 20'li yaşlarım Karaydı ve siyahtı. Konu:Bir imamın kızının yurt d...