🌚ESVED 3.BÖLÜM

7.9K 524 41
                                    

ESVED
3.BÖLÜM

Oku yiyen anlardı ceylanın halinden, acı çeken anlardı yananın halinden, maşuk anlardı aşığın halinden

İlk dersimizdi ve Saha yanımdan ayrılmıştı. Ben sınıfa doğru giderken Angela'yı görmüştüm. Bugünde rengarenk ve çok tatlı duruyor. Bukalemun olur ya renkler içinde renk beyenir bu kız da benim gözümde öyleydi.

El sallayıp bana dönmesini beklerken o arkasını dönüp gitmişti. Allah Allah  neden böyle dav....sorgulamaya başlamıştım ki yan tarafta duranları gördüm. Onlar yüzünden hayatını kısıtlı yaşıyor. Ben sana ne diyeyim Angela....kızamıyorum bile ya. Annem olsa ben sana daha ne diyeyim Ayşe, Fatma der Angela biraz tuhaf durdu.

"Geldi Angelanın meleği"

Dediğinde gözlerimi kapayıp sabır diledim. Gidecekken kahlaha attıklarında döndüm ve"Hayırdır siz Güldür güldürün Amerikan versiyonu musunuz?"Dedim. Tabi ingilizce söylesem de anlamamışlardı. Ahhh işte ben ya Amerikalılar bile ingilizceme yetişemedi valla ben buralarda harcanıyorum. Onlar birbirine bakarken bu kez ben kahkaha attım. Azıcıkta siz düşünün neye güldü bu diye!

Ben anfiye geldiğimde yanlışlıkla birinin ayağına basmıştım. Beni ittiğinde resmen duvara yapılmıştım. Yuh! Sen nikah masasında eşine nasıl dayanacaksın e be insan!

Ben kolumu tutup geriye çekildim ve o tarafa sinirle dönüp"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"Dedim. Bana garipçe bakarkışının ardından sıranın üstünden çıkıp

"Sen yenisin sanırım."Dedi. Yani Erasmusla geldim ve yeniyim bunda garip olan ne? Daha doğrusu duvara yapıştırmama bahane olan bu muydu?

Başımı iki yana sallayıp kendime yer baktım. Geçip oturdum ve eşarbımı düzeltip hocanın gelmesini beklerken hala bana bakan adamı gördüm. Şimdi sana çok güzel sözler sarf ederdim de dua et okulun ilk günü, arkadaş edinme modundayım.

Ben etrafa bakarken insanlar kendi halindeydi. Vay be ben kafamda neler çizip geldim. Örtüm için eylemler yapacaktım, okuldan atılacaktım falan ama hepsi normal duruyor. Güzel aslında en azından islamafobi'sini atlatmışlar.

Hoca derse girince ben merakla bakıyordum. Bize selam verip tatili soruyordu. Sonra slayt açıp konuya girdiğinde ben dikkatle not alıp bir yandan da dinliyordum. Taaki gözüm o sarıya kayana kadar.

Ben bu sarının eceli olurum. Ders boyunca bakıyordu ve hiç hoşuma gitmemişti. Ben derse yoğunlaşıp dikkatimi dağıtmıştım. İki saatin ardından eşyalarımı topladım ve hocanın çıkmasıyla bende çıktım.

Bakalım Saha nerede en azından onu bulayım sinirim geçsin yoksa az sonra arkamdaki dengesizi yere sereceğim az kaldı. Ben ilerledikçe arkamda geliyordu hissediyordum. Ama kendime dedim ki sen niye kaçıyorsun ki?

O an durup arkamı döndüm ve benden bir kaç adım geride duran adamda durdu. Bak sarı senin gibisini çok gördüm ben defol git belanı benden bulma.

"Neden takip ediyorsun?"Dedim. Ellerini cebine koyup yavaşça geldi ve gülümseyip

"Ayağıma bastın ve özür dilemedin."Dedi. Özür dilemek mi? Sabahtan beri kedi gibi o yüzden mi geziniyordun? Bende başka karın ağrın var sandım.

"Peki, özür dilerim."Deyip gitmesini beklerken şaşkınca baktı. Ne daha ne bekliyorsun? Affetmen için paçana yapışmamı mı? Onu çok beklersin bilmiş ol!

"Bu kadar çabuk olmamalıydı."Dedi. Garibim takıldığı noktaya bak gerçekten sorunlu bir insan şuan anladım.

Başım belaya girmeden gitsem iyi olacak çok bile konuştum bununla.

💎ESVEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin