VE FİNAL...
Sera ile Valerio Taner ile Stella’nın düğününden hemen sonra evlenmişlerdi. Türkiye’deki düğünün ardından, İtalya’da da görkemli bir düğünle evlenmişlerdi. Mutluluk sanıldığı gibi zor değildi, hele de evlilik Valerio için tam bir hayal alemiydi. Aileleri büyümüş, hatta sevimli çocukları bile olmuştu.
Alanzo üvey abisinin tüm pisliklerini ve daha nicesini ortaya çıkarmış, sonuç olarak hapsi boylamıştı. Annesi ile hala arası o kadar iyi değildi. Ama büyük annesi için o eve ara sıra gidiyor, oğlunu ve kızını görmelerine izin veriyordu. Tabi bunların hiçbirinde Özge yanında olmuyordu.
Özge de çocukları olduktan sonra annesi ile babasıyla az da olsa görüşürüz olmuştu. Her ne kadar buzlar çok erimese de, İtalyan bir damada sıcak bakmasalar da torunlarını çok seviyorlardı.
Hatta kızları her dedesinin marketine gittiğinde “Bende büyüyünce çikolatacıyla evleneceğim. Bir sürü çikolatam olacak,” diyordu. Bu yaşlı adamı çok güldürse de Alanzo’yu pek mutlu etmiyordu.
***
“KESTİRMEM!” diye bağırdı bahçenin ortasında.
“Ne demek kestirmem efendi! Benim torunum o! Erkek, erkek! Kesilecek elbette!”
Valerio karısına baktı, “Sera! Söyle baba ben oğlumun pipisini kestirmem! O benim oğlan! Pipisiz oğlan olmaz!”Sera iki arada bir derede kalmıştı. “Hayatım, ucundan kesilecek. Çok az!”
Valerio dehşetle karısına baktı ve oğlunu kucağına sakladı. “O benim! Kızlar beğenmez küçük! Sor Sera, benimkini seviyor. Kesilmemiş. Büyük!”
Sera utançtan kızarırken, babası sinirden morarıyordu. Masadaki Taner, Stella ise gülme krizine girmişti.“Vale! İnanamıyorum sana!”
“Asıl ben inanmıyor sana! Nasıl kesersin oğlun pipi? Yazık değil mi? Sonra herkes ona güler, küçük der.”Taner gülme krizine engel olarak araya girdi. “Enişte merak etme ya. Bizim oğlanınkini de kestireceğiz. Azıcık ucundan alıyorlar. Öyle küçülme falan olmuyor yani.”
“Evet Valerio. Taner büyük-” Taner hemen eşinin ağzını kapattı.
“Hayatım, sen çok öğrenemediğin Türkçe ile araya girmesen mi?”
“Ben öğrendi. Giybet yapıyor ben.”
“Maşallah, Allah esirgesin seni. Öğrendiği şeye bak.”
“Sünnet olunacak! Son sözüm budur!”***
VALERİO & SERA FİNAL
“Gitti çocuk pipi... Cık cık cık... Yazık ona!” dedi Valerio oğlunun pipisine bakarken. Sonra karısına döndü, “Sera!” diye bağırdı.
“Efendim Vale.”“Sanki çok kesti. Bak kalmadı bir şey.”
Sera gözlerini devirdi. Bir haftadır susmamıştı. “Vale bunun çoğu azı mı olur Allah aşkına? Standarttır bu.”
“Olsun, senin baba bana inat yaptı. Çok kestirdi.”
“Ya aşkım, saçmalama ya! Bir haftadır gözün çocuğun pipisinde! Allah aşkına bi çekil tepesinden.”“Sera ben söylüyor doğru. Baba kesti pipi, sonra da göbek attı. Sanki çok güzel bir şey. Hiç beğenmedim ben bu adet. Bir erkek daha yapacak ben. Kesmeyecek onun pipi. Uzun bırakacak.”
“Aman! Bana iki çocuk yeter! Sanki kendi doğurup, büyütüyor.”“Siz kesip duruyor. Bırakmıyor ki büyüsün!” diye bağırınca, kadın oflayarak çıktı odadan. “Sera! Gel buraya! Bu pipi küçük!”
Sera sinirle tekrar geçti içeri ve adamın gözünün içine baka baka bağırdı. “Büyük Vale! Seninkinden çok daha büyük hemde!”TANER & STELLA FİNAL
“Baba!”
“Efendim kızım,” dedi Taner gazetesini okurken.
“Bizim sınıfta Ömer diye biri var.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ROMA MASALI * MASAL SERİSİ III - FİNAL
Romance'Ben buraya kendi masalımı yazmaya geldim, onun yüreği benim masalımı sahiplendi.' Kendi küçük dünyasında, ailesinin, sevgilisinin ona kurduğu, hazırladığı o hayattan kurtulmaktı tek niyeti. Kaçtı... Kaçılabilecek en olmadık yere, Hayallerinin baş k...