14.BÖLÜM - TOORIN MESELESİ ÖNEMLİ

7.2K 913 96
                                    

evettt bu güne kadar BİR ROMA MASALI'ında yazdığım en eğlenceli ve en akıcı bölümdü. Keyifli okumalar.

-----------------------------------------
Alanzo karısını eve çıkarırken, kadın hala konuşuyordu. “Annen dedi bana, o açtırdı kapıyı. Git dedi, yürü dedi.” Sonra birden durdu, “Ama ben dedim, hop dedim!” diye bağırarak işaret parmağını kaldırdı, “Orada dur dedim! Sen bana yürü git diyemezsin. Seni alır, çarşı pazarında sutyen satan adamlara manken yaparım, dedim. Çirkef kadın, diyerek bağırdım.”

Adam kusmuk içinde olan kıyafetleri fazla dokunamadan çıkarıyordu ki kadının dediği şeyle birden ona döndü, “Anneme çirkef mi dedin?”
Kız güldü, “Türkçe anlamıyor ki. Ayrıca tamam biraz daha kibarlaştırdım. Ama şimdi doğruya doğru,” derken koltuğa bıraktı kendini, ayakkabısını ayağını sallayarak çıkarmaya çalıştı ve ayağından uçan ayakkabı karşısındaki koca vazoyu devirip, kırdı.

“Hooop! Bingo! Gol!” diye bağırdı kahkaha atarak.
Alanzo ise dehşetle izledi o anları. “Özge sen ne yaptın? O vazo kaç yıllık sen biliyor musun?”
“Aman eskimiş işte. Yenisini alırız, üzülme.”
Adam elini alnına koydu. “Özge! Hadi uyu, uyu yoksa benim canım da kendi canın da tehlikede.”

“Ooo... Tehlikeli fanteziler yapalım diyorsun. Tamam,” derken üzerindeki elbiseyi tek seferde çıkardı. “Mesela en tehlikelisinden başlayalım mı?”
Adam yutkundu ve kıza doğru yaklaştı “Neymiş o?”
“Çocuk,” dediği an söz hakkı tanımadan adamı üzerine çekti.
Adam kızın hamlesini geri çevirip, onu kucağına aldı, “Önce duş hanımefendi. Her yerimize kustun.”

“Tamam, duşta da olur ama-” der demez ağlamaya başladı.
Alanzo durup kıza baktı. “Özge! Özge meleğim, canını mı yaktım?” Kız hala ağlıyordu. “Özge konuşur musun bir tanem? Bir şey mi oldu?”

Kız hıçkırıklarının arasından Alanzo’ya ‘yuh’ dedirtecek şeyi söyledi. “Ama şimdi duşta yaparsak, ayakta olacağız. Sen şey olunca, ben de ayaktayım diye çocuklarımız içimden düşecek, o karanlık sularda ölecek ve bir mezarları bile olmadan, bir gider borusunda son yolculuklarına uğurlanacaklar. Nereye? Belirsiz bir yerlere-”

Alanzo şaşkınlıkla kıza baktı, “Özge Allah aşkına, milyon spermim var, hepsine ayrı ayrı cenaze töreni mi hazırlayalım? İyi misin sen?”
Özge adama ‘yazıklar olsun’ der gibi baktı, “Onlardan bir tanesi bizim yavrumuz olabilirdi!” diye çemkirdi. “Ama sen onlara değer vermeden bir baloncuğa hapsedip, çöpe atıyorsun. Vicdansız baba!”

“Yemin ederim attığım her prezervatifi bulup, özür dileyesim geldi. O kadar gerçekçisin ki şuan!” sonra kızı kucağına aldı, “Hadi çık, çık da yıkan ve uyu Özge. Çocuğu da yarın yaparız.”
“Evet. Yatakta yapalım. Düşmesin yavrularımız.”
“Tamam hayatım düşmesinler.”

***

“Başım!” dedi Sera kafasına adamın kravatını bağlayıp, elindeki içeceği içerken.
Valerio ise karşısındaki koltukta oturmuş, kıstığı gözleri ile ona bakıyordu. “Daha çok ağrıyacak başın. Hayır, ne derdin var da içtin o kadar?”
“Benim ki arkadaş desteği, tamamen masumdu aslında ama sonra galiba-ay son bardağı içmeyecektim ben Vale ya, hep o son bardak-”

“Zaten yirmi bardak içsen, sorsam sana, hepsi masumdu, şeytan yirmi birincide saklıydı, değil mi Sera?”
Kız başını salladı, “E-evet de yirmi bir yok. O kadar değil.”
“Kaç kadeh içtiniz.”

“Üç mü dört mü, şey aslında sekizden sonrasını şey edemedim. Dokuz olabilir onun için. Son kadehi hatırlamıyorum ya-”
“Bir daha bensiz dışarı çıkmak yok!” diye gürledi adam.
“Allah Allah nedenmiş?”

BİR ROMA MASALI * MASAL SERİSİ III - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin