《1》

9.4K 416 224
                                    

  Bakışlarımı okuduğum kitaptan çekip saate çevirdim. Gece yarısı olmasına 5 dakika kalmıştı. Son dakikalarımı sanırım kendime olan sevgi yüzdemi yükseltmekle geçirmeliydim. Çünkü, birazdan gereksizin biri kendime olan sevgimi düşürecekti. Sakin ol, Min Ji, sakin...

Son 2 aydır saat tam 00:00 olunca, artık nefret ettiğim zil sesini duymaya maruz kalıyorum. Psikopatın biri hergün aynı saatde beni arıyor. Garip olan ise, kullandığı sözlerin aynı olması.

" Seni unutmadım, beni hatırla."

Sadece şu sözleri söylüyor, onun dışında 2 aydır bu cümleden farklı birşey duymadım ağzından. Biraz gizemli, fakat kim olduğunu merak etmiyorum. Sapığın biridir, öyle değil mi?

Arıyor, şu cümleyi söylüyor ve durup tepkimi bekliyor. 2 3 kez aramasını cevapladıktan sonra artık telefonu açmamaya çalıştım,ancak sadece çalıştım. Bir keresinde gece yarısından saat 01:00- a kadar çaldırmıştı telefonu.

Telefon zili çalar...

Lanet olası zil sesini yine, aynı saatde duyduğumda hayatımı sorgulamaya başlamıştım bile. Bu kişi her kimse benimle kafayı buluyordu. Telefonu açıp açmamak arasında gidip gelsem de, sapık vazgeçmiyordu. Dişlerimi sıkıp elimi hala çalan telefona uzattım. Aramayı kabul edip telefonu kulağıma uzattım. Bir cümlesi bile sakinliğimi bozmama yetmişti.

"Seni unutmadım, beni hatırla Min Ji."

Derin bir nefes aldım.

"Bana bak manyak, artık beni arama! Bak, son kez aramanı kabul ettim, gelecek sefer polisi ararım, inan bana."

Sadece kahkaha attı.

"Ne gülüyorsun gerizekalı! Komik birşey mi söyledim?!"

Cevap gelmeyince yine konuşmaya başladım.

"Bak, zorla bu işi çözmek istemiyorum. Akıllı bir insansan eğer, artık beni arama. İşsiz güçsüz bir insan değilim, eğlence çıksın diye beni aramaktan vazgeç."

Yine cevap gelmeyince ben de susmaya karar verdim. Yaklaşık 10 dakika kimseden ses gelmeyince bu sefer o konuşmaya başladı.

"Seni unutmadım Min Ji, unutmadım..."
Deyip aramayı sonlandırdı.

Bu laflar ne böyle, eğlence için seçtiği cümle fazla gizemli. Seni unutmadım derken, beni tanıdığını mı söylemeye çalışıyor? Ya da beni hatırla derken onu tanıdığımı mı anlatmaya çalışıyor?

Kafamı iki yana salladım. Bunlar çok saçma! Onu polisle tehdit etsem de, bunu artık yapamam. Çünkü bir kez ona hiç birşey söylemeden polisi aramıştım, ancak öyle bir numaraya sahip bir kişi bulamamışlardı. Numarasını değiştirmiş diye düşünmüştüm, ancak bunu polislere söylememiştim. Olayın büyümesini ve ailemin de bundan haberdar olmasını istemiyorum. Bu meseleyi tek başıma çözmem gerek. Bana şu saçma cümleden farklı birşey söylese, karşılıklı konuşsak belki ağzından birşey alabilirim, ama adam azimli. Nuh diyor, peygamber demiyor.

Bence, artık uyumam lazım, saat gece yarısını çoktan geçti bile. Yarın beni bekleyen onlarca çocuğa sahipim, hepsi de okumaya hevesli çocuklar. Uykumu almam lazım ki, yarın verimli bir iş çıkarabileyim.

Her gece yatmadan ettiğim duayı da unutamam.

"Tanrım, şu adam artık peşimi bıraksın...lütfen..."

Yeni kurgu) Umarım keyifle okursunuz❤❤❤

Remember Me [KTH]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin