《5》

4.6K 342 10
                                    

  Çalan telefonun sesiyle gözlerimi zorlukla açtım. Uyuya kaldığımı daha yeni farkediyordum. En son hatırladığım şey ise koltukta oturduğum,  gözkapaklarımla mücadele ettiğimdi.

Gözlerimi ellerimle ovaladıktan sonra hala çalan telefona kafamı çevirip bakmak için hareketlendiğimde boynumda keskin bir ağrı oluştu. Yüzümü buruşturup ağrıyan yeri elimle tuttum. Parmaklarımı hafif hareket ettirip ağrıyı azaltmaya çalıştım. Herhalde, koltukta uyuduğum için ağrıyordu boynum.

Ayağa kalkıp sehpanın üzerinde duran telefonu elime alacağım sırada arama kendi kendine sonlandı. Boşverip adımlarımı banyoya doğru yönlendirdim.

Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktığımda aklımda tek birşey vardı: çabucak uyumak.

Ancak tam odama ilerleyeceğim sırada aklıma gelen şeyle adımlarımı durdurdum.

Şu an Bay Nokta Nokta'nın beni hala aradığından o kadar eminim ki...adımdan daha çok. Bu yüzden telefonu bıraktığım yere gittim.

Telefonun ekranı görüş açıma girdiğinde, hala çalan telefonum yüzümde sebepsizce gülümseyişe yol açtı. Nedenini bilmiyordum, ama bence tahminimin doğru çıkmasından dolayıydı.

Vakit kaybetmeyip telefonu elime aldım ve aramayı kabul edip kulağıma götürdüm.

"Seni unutmadım, beni hatırla Min Ji."

"Bay Nokta Nokta, biliyor musun, senin aramanı beklerken uyuyakalmışım. Bu yüzden, biraz seni geciktirmiş olabilirim."

"..."

Söylediklerime kendimin kahkaha atmam geldi içimden.

"Artık senin beni araman günlük rutinime çevrildi diyebilirim."

"..."

"Ne zaman böyle oldu bilmiyorum... Ben hayatıma kimseyi almak istemezken, senin ben farketmeden hayatımın bir parçası olman...çok garip."

"..."

"Bunu nasıl başardın diye sormayacağım. Nedeni malum. Keşke herkes istedikleri şeyleri elde etmek için bu kadar azimli olsaydı."

"..."

"Hakikaten, sen ne istiyorsun? Benden ne istiyorsun?"

"..."

"Cevap vermeyecek misin?"

"..."

"Hep böyle susacak mısın? Konuş benimle, kim olduğunu anlat. Beni her gece usanmadan arayıp rahatsız edenin kim olduğunu bilmek istiyorum."

"..."

"Tamam, istediğin gibi olsun. Ne zaman  şu saçma sözlerinden farklı bir cümle kullanacaksan, o zaman ara beni."

"..."

Sessizliğe karşı göz devirip telefonu yüzüne kapattım. Herşeyi unutup, güzel bir uykuya ihtiyaçım vardı...

Remember Me [KTH]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin