《25》

2.6K 225 110
                                    

"Sık sık çay iç."

"İçiyorum anne."

"Yalan söyleme, şimdi sen üşendiyinden kalkıp çay içmeye tenezzül etmezsin."

"Ya içiyorum diyorum."

"Hadi bakalım, inandım diyelim."

"Hem birşeyim kalmadı, endişelenmene gerek yok."

"Sus, endişelenme deyince endişem geçiyor mu sanki?"

"Peki ne diyeyim?"

"Birşey deme. Nasıl hastalandın onu anlat."

Kanapeye sırtımı yaslayıp derince bir iç çektim.

"Oldum işte bir şekilde ve geçti."

"Bu kadar erken nasıl geçiyor? İki günde iyileştin sen, öyle mi?"

"Ya anne, ne sorup duruyorsun. Geçti, valla geçti yeminle geçti. Yeter artık, sorma bunaldım şu hastalıktan. Var ya gına geldi bana."

"Bak, bak, annesiyle konuşma uslubuna bak. Ne var yani, kızımı merak edemezmiyim?"

"Sağol anne, ettin beni merak. Beni merak ettin. Ettin merak beni. Yirmi dakikadır konuşuyoruz, başka birşey yapmadın zaten."

"Sen gittikçe saygızılaşıyorsun, ha gözümden kaçmadı. Bir de öğretmen. Hele bi şu tatil iznin gelsin, bak ben seni nasıl dize getiriyorum."

Gözlerimi şaşkınlıkla açtım.

"Anne, ne dediğinin farkında mısın? 25 yaşında genç kızım ben bir kere. İşim gücüm de yerinde. 12 yaşında ergenliğe yeni girecek kızın büyüdü artık."

"Ehh, ben o kızı özledim ama. Tatlı tatlı annesiyle konuşan, herşeyini anlatan o küçük Min Jiyi geri istiyorum ben."

"Anne ya.."

"Ne anne, anne. Tek kızımsın haliyle özlüyor insan, yada tek çocuğumsun mu demeliydim? Öğretmen olmuşsun ya, düzelt yanlışlıklarımı hemen."

"Ya anne, o nasıl laf?"

"Öyle işte. Büyüdükçe her çocuk uzaklaşıyormuş evinden, ailesinden, artık farkediyorum. Baban da özlüyor seni, niye hiç uğramıyorsun?"

"Biliyorsun anne, işlerim var."

"Biliyoruz, biliyoruz. Unuttuğumuz mu var sanki?"

"Babama da selam söyle. İkinizi de özledim. En yakın fırsatta ilk işim yanınıza gelmek olacak."

"İyi iyi, kapatıyorum ben, uykum geldi. Uyu sen de, gecenin bir yarısı oraya getirtme beni."

"Annee."

"Sus, anneye bağırılmaz. İlaçlarını iç, bak yarın yine arayıp sorucağım ha, ona göre."

Bıkkın bir nefes verdim.

"Tamam, içeceğim."

"Kapat şimdi, iyi uykular."

"Sağol anne, size d-"

Arama sonlandırıldı

Telefonu kulağımdan çekip boş bir bakış atıp geri yanıma bıraktım.

Remember Me [KTH]✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin