Kakashi📕

1.1K 73 45
                                    

A szállóba kedvesen fogadtak minket bár az kétség kívülin volt,hogy Sakurát külön kellett rakni magunktól. Sőt éjszaka én is inkább átkopogtattam hozza,mivel ezek még álmukba is civakodnak, sőt Naruto horkolásától nem is értem Sasuke,hogy tud aludni. Így átkopogtattam Sakurahoz:

-Bocsáss meg Sakura az esti zavarásért. - kezdtem kellemetlenül érezni magam,mivel sensei létemre egyik tanítványomtól kérek szállast. Főleg,hogy lány. -Nálad aludhatok a mai éjjel? Narutoékkal szörnyű elaludni is már..

Sakura eleinte kezét szája elé tattotta a lepettségtől,majd be tessékelt a lakosztályba. Ott minden nyugodt volt,nah már nem csak azért mert egy lány szoba volt,hanem mert CSAK lány szoba volt. Így hát persze,ablakok alatt váza benne egy virágszállal. Kis lakható szállás. Sakura persze az ágyon aludt mire én ugye áthoztam a takaróm és a párnám. És IGEN! A szőnyegen aludtam. Gáz lehetett tőlem,mint a híres Masoló ninjátol,mint aki egy lány szobájában alszika SZŐNYEGEN! Mind1 is. Sakura falfelé fordulva szugogott halkan mire én elővettem a könyvem és olvasni kezdtem. Hozzáteszem annyi fényem volt,hogy a betüket kivegyem. A többi csak játszódott a fejembe.

Másnap reggel Sakura egy csésze zöld teával ébresztett. Könyv a fejemen takaró meg csak a derekamig volt. Jó,hogy éjjel vettem fel egy pólót..hehe.

-Köszönöm,Sakura. - vettem át a bögrét. Olyan forró volt,hogy még lehetett látni a gőzölgő párát a csésze fölött. Sakura látszólag már megitta az ő adagát. Édes lány. Meg ittam a teát majd mégegyszer megköszönve neki,hogy be engedett éjszakára átsétáltam a fiúkhoz. Benyitva az ajtón,mindketten ott álltak. Velem szembe,és mint akik sose láttak volna bámultak rám.

-Mi az srácok? - kérdeztem úgy mintha nem tudnám miért bámulnak. Elkezdtem a nyakamat vakargatni és kicsitse pánikba esni.

-Séróbáró! Ön Sakuránál volt éjjel?? - kérdezte Naruto. Nah ezt,hogy magyarázom ki? Jolvan Hatake..meg csináltad magadnak!

-Nyugalom srácok! Egyrészt igen, nála voltam,másrészt azért mert a ti egymás elleni harcotok és civakodásotok közepette még aludni se lehet. Főleg Naruto hangos béka horkolásátol. Amúgy meg,Sakura aludt én meg olvastam az éjjel és semmi nsm történt...bár ti ezt hol tudnátok még fiatal chunin létetekre... - kezdtem magyarázkodni. Csak megértették.

Kopogtattam az ajtón. Sakura volt az. Jelentette,hogy ő már kész van és,hogy siessünk az öltözéssel vagy pököltet főz belöllünk. Mindenki nekilátott összeszedni a holmijait és a ruháit majd elhagytuk a szállodát. Újabb nap,újabb veszekedések a két tanítvány között és még semmise történt. Egy erdőn keresztül értünk át a másik faluba ahol meglepetésemre nem fogadott egy őr se. Bár a kaput és a falat elnézve itt legalább 2 őrnek állnia kéne. Mindegy is,bementünk a faluba majd egy velem egy idős sráchoz oda mentem és kérdezősködni kezdett. Az egész dadogásábol annyit értettem,hogy erre egy lány járt aki lebénította a két ört és 10 ninját a falu után. Kérdeztem,hogy személyleírást tudnának-e adni de csak annyit mondtak,hogy álarca egy macskájéhoz hasonlított. Remek,száz anbu van akinek maszkja van...bár ha jól emlékszem már egynsk se adnak ki macska maszkot..kivéve egynek..de ő már 3-4 éve,hogy veszettnek tűnt! És annyi esély nincs,hogy újra visszatért. Lehetetlen,de azért furcsálltama  helyzetet. Meg köszöntem az útba igazittást majd tovább álltunk. Egy közeli kis étterembe megálltunk megtömni magunkat mert Narutonak már megint elég hangossan korgott a gyomra.

-Kakashi! - szólalt meg mögöttem egy ismerős hang.
-Guy? Mit keresel te erre? - Guy és Lee volt az. Gondolom megint futnak aztán megálltak egy öt perces szünetre.
-Bilifej? - szólalt meg Naruto,szájábol kilógva a rámentészta. Beszippantotta majd újra megszólalt. - Mit kerestek ti erre? Guy sensei? Csak nem megint durva edzést tartanak. - csillant fel Naruto szeme. Istenem ez a kölyök...fékezhetetlen..

Miután végeztünk és végre Guyék is békénhagytak minket tovább álltunk.
-Sensei.. - szólított fel Sakura - Vajon..vajon egyszer utolérem én is Narutóékat? - kérdezte félve.

Rá mosolyogtam a lányra. Még jó,hogy utol fogja őket érni,hisz lehet most még nemjött rá miben is jó. De tudom,hogy rá fog jönni,hisz ő egy Haruno. Ők a kreativitásukról és a gyógyító erőjüktől ismertek a faluna. Ezért szándékomban áll azt feltételezni,hogy Sakura is gyógyittó lesz. Mint Tshunade.

-Sakura,nem kell aggódnod amiatt,hogy lemaradsz Narutóéktol. Sokkal erősebb és sikeresebb leszel náluk. Hidd el. - mosolyogtam rá.

Némán bóligatott. Tovább haladtunk és újabb sűrű erdőbe értünk. Tört dobtak felénk melyet a két ujjammal elkaptam. Megálltam majd hátta néztem. Egy anbu osztag volt az. Méghozzá Avarrejtek egyik anbu osztagja.

-Elnézést Kakashi-sensei.. Nem láttuk rendessen kik is vannak elöttünk. - térdeltek le elöttünk.
-Honnét jöttök? - kérdeztem vissza.
-A szomszéd faluból sensei. Már mi se tudjuk mit kerestünk arra de a falu korházába ébredtünk meg. Azt hiszem küldetésről jöttünk. De arra már nem emlékszünk,mégis miért voltunk mi ott ahonnét jöttünk. - kezdték mesélni.

Egy egész anbu osztag a szomszéd faluból akiket elvileg msgtámadtak és nem emlékeznek rá? Ez furcsa.. A falusa elmondása szerint az idegen anbu, tükkel dobált. De nem hagyta ott a tüket,szóval bárhova is ment elvitte magával. De ezek szerint kellett,hogy legyen nyoma a dobásnak.

-Valamelyikőtök fáradjon ide,de inkább az akinek nincs maszk a száján és a nyakán. - parancsoltam rájuk.

Egyikük elém állt és megvizsgáltam a nyakát. És igen,ott volt a nyoma. Ütőérbe dobott,és ndm is akármilyen tűvel. Ez vékony vasból kovácsolt tű lehetett. És ez csak is egy klánból jöhetett. Nem az lehetetlen,Yami nem támadott volna meg senkit se tükkel,meg már nem is használja őket,hisz az Akadémián minek neki. Meg köszöntem nekik a jelentést és hazaküldtem őket. Mi is tovább álltunk a következő faluba.

Elveszett Szerelem❤ 1. Évad [Kakashi ff.] ✅Where stories live. Discover now