Kakashi📕

783 49 4
                                    

Le olvasható volt az arcáról,hogy egyáltalán nem akar itt lenni. Makacs mint mindig. Felkeltem majd egy puszit nyomtam az arcára. Ettől teljesen elvörösödött.
-Most meg hova mész? - kérdezte idegen.
-Mindjárt jövök,addig szólok Sakurának,hogy nézzen meg - ezzel elhagytam a szobát.
Hogy hova mennék? A lány akit gyerekkorom óta ismerek és kiállt mellettem, hazaér 3 év után szinte változatlanul (sőt valljuk be sokkal szebb lett!) és bekerül korházba egy sebbel a nyakán amit talàn én vétettem ellene. Hova máshová mennék mint a Yamanaka virágboltba. Meg érdemel egy csokor rózsát szerintem! Már hogyne érne? Hisz valljuk be..szeretem!

A falun végigsétálva elértem a virágboltba ahol Ino fogadott.
-Kakashi-sensei! Mi járatban van? - kérdezte hatalmas mosollyal az arcán.
-Egy csokor rózsát szeretnék és egy cédulát Ino - válaszoltam.
-Rendben - ment hátra friss virágokért - és amúgy kinek lesz a rózsa? - nézett rám olyan perverz fejjel.
-Ohm...a korházba lesz. Egy barátom korházba került és neki viszem ajándékba - feleltem a tarkómat vakarva.
-Tessék - adta át ezzel én ki is indúltam az üzletből - üdvözlöm Yuno-chant! - nézett rám megint olyan fejjel.
Hehe,vicces vagy Ino. Most biztos erről fog beszélni a falu összes lánya. Hűhaa a híres másoló ninja aki sose volt szerelmes és sose látták lánnyal,most egy csokor rózsát vett és a korházba megy ahol az elveszett anbuval vannak. Haha. Nagyon vicces. Közbe visszaértem a korházba. A 317-es kór szobában volt Yuno. Sakura épp vele volt és a kór lapot legyezgette és olvasta az adatait.
-Elaludt - mondta Sakura - tegye le amit hozott és várjon meg kint.
Úgy is tettem. Elhelyeztem a rózsákat az alvó lány ágya melletti kis asztalra. Még egyszer ránéztem és elhagytam a termet. Sakura kis idő múlva jött is.
-A rózsákat vízbe raktam Sensei. Yuno nyakán lévő hegről szeretnék újdonságot mondani. Vérmintát vettük amit megvizsgáltunk és nem láttunk szép eredményeket - mondta végig.
-Tessék? Nem láttak szép eredményt? Mi volt az ami így kiverte a biztosittékot? - estem kétségre.
-A nyakán lévő heget egy mérgezett kunai találta el,ami egyszerre hatni is kezdett a testeben. A méreg ismeretlen,így sajnos Yuno-t bent kell tartani a korházban míg nem találunk rá gyógyszert. Tsunade-sama már dolgozik az ügyön. - mondta a tanítványom.
-A kunai..honnét származik?
-Találtunk rajta egy ujjlenyomatot amit be azonosítottunk és egy hangrejtekié volt. Az,hogy kié mi sem tudjuk.. De dolgozunk az ügyön Sensei.
-Köszönöm Sakura. - ezzel felálltam,bementem hozzá majd adtam egy puszit a homlokára és elhagytam a korházat. Aludt még. Elkell látogatnom a Hokage-hoz megtudni mi folyik itt.

Szerencsére Tsunade már várt.
-Kakashi,remélem Sakura mesélt neked a sebhely eredetéről. Átkutattam a régi könyveimet amikben a kunai-ok mérgezéséröl szólnak. Találtam valamit ami érdekelhet téged - fordította felém az asztalán porosodó régi könyvet.
Közelebb mentem és olvasni kezdtem ami a könyvben volt.
-"A mérgezések megelőzéséhez mentát kell rakni a sebesültnek,hisz ezek mély sebet ejtenek. Ha eltalálta áldozatát egyedül készítője tudja ellenszerét,gyógyítását és elkészítését. A mérgezések feltalálója a Hangrejtekiek ötlete volt,de mostanában minden faluban található egy,aki tudja hogyan kell ezeket kezelni." - olvastam hangosan. Felnéztem az Ötödikre maly az az ablaka felé forsúlt ahol a falu felé nézett.
-Hallottam ezekről a készítőkröl régen egy rengetget. De mióta a Hangrejtekiek és a Homokrejtekiek összefogtak Orochimaru keze álltak a régebbi chunin vizsgán az összes készítő szétszóródott a világban,hisz gyilkolták..szinte mészárolták őket. - mondta.
-Lehet vajon Konohában is egy ilyen ember? - kérdeztem.
-Nem vagyok benne biztos,de nemrég Kuranai csapat jelentették,hogy végeztek és sikeresen végigvitték a küldetéseiket és mesélte a mesterük,hogy voltak egy idős hölgynél aki elég érdekes kunai-okkal kínálta őket,hogy neki nem kell oda adja nekik. Aszthiszem Kuranai-nal van egy darab ezekből. Kérd el tőle és hozd be nekem vizsgálásra. - utasított. Bólintottam és el is indúltam Kuranai háza felé. A folyosón sétáltam mikor Asuma-ba botlottam bele éppen tőle kijönni. A férfi mikor farkasszemet nézett velem teljesen lefagyott. Csak álltam mint akit mitsem érdekelte volna,mi történik rá kérdeztem:
-Kuranai itthon van? - Asuma pillantása hirtelen hidegre fagyott.
-Miért keresed? - kérdezte.
-Az Ötödik küldött.
-Itthon van,viszont én megyek. Még találkozunk Kakashi. - intettem vissza neki.
Bekopogtam hozza aki egyszerre ajtót is nyitott.
-Kakashi! Hát te? Sose szoktál erre járni! Gyere be,miben segíthetek? - tessékelt be.

Elmeséltem neki mi történt Yuno-van és amit mondott Sakura és Tsunade,majd egyszerre habozás nélkül a kezembe nyomott egy dobozt amibe a kunai volt.
-Tessék. Remélem megtaláljátok az ellenszert. Sok sikert Kakashi! - köszönt el amikor elhagytam a házát.
Siettem,így a tetőkön ugrálva mentem a Hokagéig. Leadtam neki a dobozt amit Kuranai adott majd vizsgálni kezdte.
-Ez a jel...

Elveszett Szerelem❤ 1. Évad [Kakashi ff.] ✅Where stories live. Discover now