Kakashi📕

921 56 6
                                    

Maszk alatt is éreztem,hogy rák vörös a fejem. Miután puszit kaptam arcomra eltávolodott és egy mosolyt húzott arra a szép arcára.
-Ezt most miért kaptam? - néztem rá értetlenül.
-Mert már rég kaptál,Kakashi. - húzott újabb mosolyt. Leugrott a púltról és a szoba felé vette az irányt. Csak álltam egy helybe a konyhába,nézve utánna és arcomat fogva. Rég volt már az tény,hogy kaptam tőle akármit is.

Késöbbiben felöltözött és elmentünk a Hokagéhoz,hátha van valami feladat. Tsunade jól fogadott minket e nap.
-Jóreggelt Kakashi-sensei és Yuno-chan. - mosolygott ránk az Ötödik asztala mögül. Intettem neki,miközben Yuno köszönt.
-Jóreggelt Tsunade-san.
-Yuno,mai nap küldetést kapsz mint anbu. Homok rejtek falujába kell menned és meg jelenni a Kazekage elött. Ő majd mindent el mond a továbbiakról. - vázlatolta fel mai  küldetését.
-Kakashi. Te a csapatoddal a városba kaptok küldetést. - mesélte el a küldetést. Némán bólogattunk mind ketten majd elküldött minket. Hallottam még bentről,hogy asszisztensének kétségei vannak afelöl,hogy Yunót máris küldetésre küldje. Milyen kétsége lenne mégis? Hisz Yuno is Avarrejteki ninja,sőt az Anbuk legprofibbja..
-Kakashi. - szólított édes hangján.
-Hm,mi az? - kaptam tekintetem egyszerre rá.
-Nagyon elbanbúltál,min gondolkodtál? - nézett rám,fejét kicsit balra döntve.
-Hallottam bentről mikor kijöttünk,hogy Shizunénak kétségei vannak afelöl,hogy téged még küldetésre küldjenek ki a faluból. És ami meg azt illeti...én is aggodom érted,hisz nemrég jöttél ki a korházból,nyakadon egy mély heggel ami életveszélyes is lehet..
-Te most aggódsz értem? - állított meg úgy,hogy elém állt. Nem válaszoltam egyszerre a kérdésére,inkább meghúztam a számat,amit persze alig ha láthatott a maszk alatt.
-Te aggódsz értem! De aranyos vagy már! Még maszk alatt is látom,hogy elpirúlsz. - nevetett fel édes hangjával.
-Nem pirúltam el! - tettem keresztbe a kezeim.
-Ha te mondod,nem kell értem aggódnod. Tudom mit csinálok! Kakashi. Kakashi! Figyelsz te rám? - a szemét figyelve nehezen ha figyeltem a szavaira is. Egyik szemöldökét felhúzva és kicsit jobbra döntve fejét elmosolyodott. Én még mindig a tarkónat vakargattam mire pillangók kezdtek el röpdösni a hasamba. Oda jött hozzám és megcsókolt. Három év után...újra érzem,hogy velem van! Derekát megfogva vissza csókoltam.

/Késöbb../

Mire Yuno elkészült és felvette cipőjét ki kísértem a falu kapujáig. Az anbu alakulat 15%-a már várt rá. Felém fordúlt.
-Vigyázni fogok magamra ígérem! És kérlek ne aggódj miattam,nem hiába jöttem vissza a faluba. - nyomott egy puszit az arcomra. Maszk alatt is tudtam,hogy vér vörös a fejem.
-Rendben van,ohh még valami, - elövettem a táskámból egy szál virágot - Ez a tiéd,út közben szedtem mikor a társaiddal beszélgettél. - nyújtottam át egy rózsaszín lótusz virágot.
-Köszönöm.. - kaptam újabb puszit az arcomra. Elbúcsúztunk és elindúlt küldetésre. Énis vissza ballagtam a városba,egyenesen Tsunadéhoz. Bekopogtattam irodája ajtaján.
-Gyere! - üvöltött az ajtó másik oldalán. Bementem majd újra üdvözöltem őket.
-A küldetéssel kapcsolatba jöttem több információt gyüjteni. - vázlatoltam fel az indokot amiért újra megjelentem itt.
-Egyértelmű voltam nem? A csapatoddal el kell mennetek a falba faragott Hokagek mögé,magyarul a falu búvóhelyére ha esetleg olyan dolog történne. Ellenőriznetek kell az ottani terepet,hogy minden biztonságban van-e. Érthető voltam?
-Igen,Hokage. - válaszoltam kérdésére.
-Ne hívj így,vagyunk olyan baráti kapcsolatba. A másik,mióta Sasuke billogja újra és újra elő akar törni,figyelj arra,hogy ez ma egyáltalán ne akarjon. És kerüljétek a harcot! Kitudja,lehet Orochimaru valamik kis harci patkánya újra el jöhet érte. Értetted! - csapott az asztalra.
-Értettem,Tsunade. Leléptem.
-Viszlát Kakashi. - ült le székére,mire én intve elhagytam az irodája ajtaját.

/Sziasztok! Egy nagy kihagyás után mostra már elkezdem újra a történeteim írását! Tervbe van egy új történet is,de erről még semmi se biztos. Az ok amiért el voltam az az,hogy a nyár utolsó heteit/napjait szerettem volna kicsit még kiélni,de mostra már visszatértem. Hamarossan jön a következő rész és sajnálom,hogy most ilyen kis rövidke lett./

Elveszett Szerelem❤ 1. Évad [Kakashi ff.] ✅Where stories live. Discover now