-Ez a jel..amiba a kunai-ba van..ismerem ezt a jelet - mondta Tsunade - szedd össze a csapatod és indúljatok el Nyugat felé. Tessék itt a térkép,bejelöltem melyik faluba kell mennetek. Ott biztos találni fogtok ilyen készítőt. Kuranai csapata egy a közelben lévő faluban szálltak meg és végezték el a küldetést. Így közelbe lesz az a nő is akitől ők kapták a kunait. Sok szerencsét Kakashi!
Majd utamra engedett. Hazafelé még benéztem Yuno-hoz a korházba majd adtam egy puszit a homlokára. Kezemet zsebembe raktam majd kisétáltam az épületből. Késöbb össze szedtem Narutóékat és elindúltunk a faluba ahol ez a nő található. Hosszú útnak néztünk elébe,hisz nem a szomszédba volt ez a falu. Az út számomra unalmasan telt,de Narutóék sokat beszélgettek. Mióta Sasuke visszatért egy kis időre minden időt velük tölt. Újra együtt a 7-es csapat! Elmosolyodtam. Mindenki itt van,mint régen! Már csak Sai hiányzik innen,hisz ő is hozzánk tartozik. De ő sajnos most bevetésen van Gaara-éknál.
-És Sakura-chan még mindig ő tetszik neked? - tette fel viccesen a kérdést Narutó.
Ez után a mondat után Sakura gyomor szájon vágta így émejegve kellett tovább vinnünk egy darabig. Ők hárman elöl mentem,én kicsit lemaradva. Megálltam,majd az égre néztem. Sötétetik.
-Mi az Sensei? - kérdezte Sakura.
-Letáborozunk. Kezd sötétedni és nem lenne értelme tovább mennünk - értettek eggyet.Éjfél fele járhatott az óra. A csapat tagjai már aludtak de én még mindig fent vagyok. Egy,a közelben lévő fa legmagasabb ágán feküdtem és a csillagokat néztem. Vajon jól van már? Nem tudok,nem rá gondolni.. Remélem a nővér akit mellé kapott tudja az ilyen eseteket orvosolni. Sajnálom,hogy végül nem Sakura lett az aki mellette lehet...de abban a szempontból örülök,hogy eljött velünk és tud segíteni ha baj van. Vagy hát..végülis sanitec ninja. Ha elkell látni valakit eltudja,és megtudja nézni mi van abba a kunai-ba is ha az a nő bele megy. Borzasztö mi lett ennek az eredménye..
Másnap reggel korán fentvoltünk már így,szettük a cuccainkat és folytattuk utunkat. Most futva mentünk,így fárol fára ugráltunk. Furcsa érzésem volt.. Csend. Éppen Sakura felé akartak dobni egy kunai-t mikor kitérítettem. Felé tobtam egy másikat amik összeütköztek és leestek a földre. Egyszerre mindenki megállt.
-SAKURA! - üvöltött fel Sasuke,rohant oda és szorosan átölelve át ugrott vele egy másik ágra. Egy robbanó cédula volt. Megtámadtak. Elő kaptam egy kunai-t és csöndben hallgatóztam körbe-körbe. Egy világos kék ruhás,zöld hajú lány nézett vissza rám a bokrok mögül.
-Csak hogy ide értetek,Kakashi. - mosolygott rám.
-Te vagy az akiről Tsunade beszélt - feleltem.
-Vártalak titeket. Gyertek velem - fordúlt meg és indúlt meg az erdő sűrűjébe.
-Senpai,bízhatunk mi benne? - kérdezte Naruto.
-Ő a mi emberünk - válaszoltam.
Követtük hát. A lány 14 évesnek nézett ki,barna térdig érő bakancsa volt és kék köppenye amin furcsa virág minták díszelegtek. A haja két kontyba volt fogva kétoldalról.
-Bocsáss meg,de hogy hívnak? - érdeklődött Narutó.
-Jaj én illemetlen..Soku vagyok! Soku Nawamy. - mutatkozitt be.
Ezután némán követve őt sétáltunk az erdő közép lévő kis fakuckóhóz. A ház elött még megálltunk,Narutóék nem nagyon voltak elragadtatva a látszattól. Sakura mögém osont és a fülembe súgta:
-Biztos jó embernél vagyunk Sensei? - bizonytalanodott el.
Bólintottam. A lány betessékelt minket a házba. Otthonias nappali fogadott minket majd teával kínált meg minket.
-Küldetésen vagyunk Soku - mondtam.
-Jah,hát igen persze. Űljetek le addig,szólok anyának! - futott fel az emeletre.
Helyet foglaltunk. Még mindig nem szinpatizáltak ezzel a lánnyal meg a házzal se. Mondjuk..kicsit énis kétségbe voltam esve.
-Gyere anya,itt vannak a nappaliba! Aranyos emberek mint ahogyan azt mondták! - mutatott a lány ránk.
Majd kilépett az ajtón egy nő aki hát kórban megegyezik Tsunadéval(csak hát rajta nem látszik). Lejött a lépcsőn majd leült mellénk az asztalhoz.
-Szóval te lennék Kakashi. Őrülök a találkozásnak. Ők a csapattársaid? - kérdezte.
-A sensei-jük vagyok. Ő itt Haruno Sakura,Uzumaki Naruto és Uchiha Sasuke - mutattam be őket akik boldogan köszöntek is neki.
-Soku,kérlek főzz nekünk teát. Szóval Kakashi,azért jöttetek,hogy megtudjátok ezeknek a kinai-oknak az eredetét ugye? - ugrottunk a témába fejest.
-Igen. Egyet el is hoztam magammal,amit egyik ismerősömtől kaptam. Ők is ilyen fajta készítőknél jártak imént - válaszoltam.
-Meg nézhetem azt a kunai-t? Jaaj..én modortalan be sem mutatkoztam - kezdte kellemetlenül érezni magát,úgy érzem ez családba marad - Lola Nawamy vagyok. Egy hasonló kinai készittő mint miről mesélt az Ötödik Hokage.Elő vettem a dobozt amit Kurenai adott és oda adtam neki. Vizsgálni kezdte majd felállt az asztaltól és a lépcső alatti könyvespolcon kezdett el kutakodni. Egy poros,sárgás borítású könyvet vett le majd tett le elém.
-Ebbe a könyvbe össze vannak írva az ősszes kunai készítők és annak minden tusnivalói - mosolygott.
-Akkor ez a jel...nem a te birtokodban van? - kérdeztem.
-Sajnos nem..én más fajta mintát használok mint az aki ezt használja. Én nem arra gyártom a kunai-okat,hogy ezzel megöljék a másikat vagy harci eszközzé válljon. Jó,persze védekezés képpen énis szoktam használni de ha harcba megyek vagy éppen a lányom megy ezeket ndm használjuk,hisz ez illegálisnak számít. - öntötte ki pont a teát Soku.
-Mesélnél nekünk ezekröl a "kunai-okról"? - érdeklődött Sasuke.
-Ezek a kunai-ok még az első Nagy Ninja háború idején kezdték el gyártani védekezés képpen. Ereje ok chakrát igényelt így csak az erős shinobik használtak ilyet. Majd a háború után elterjedt a híre mind ennek a kunai-oknak és mindenki vásárolt tőlünk. De már nem védekezés képpen. Az emberek elkezdték gyilkólni egymást,mert azt hitték nagy erőre tett szert ha volt egy ilyene - hajtotta le a fejét - a lakosok így felháborodtak és elkergettek minket otthonunkból. Mi nemrég költöztünk ide,mert minket is elüldöztek otthonunkból egy "háború indítók" kifejezéssel. Minket vádoltak a háborúk,harcok,utcai viadalok vereségéért.
YOU ARE READING
Elveszett Szerelem❤ 1. Évad [Kakashi ff.] ✅
Fanfiction[Ez a történet Yuno és Kakashi szemszögéből lesz bemutatva] Sziasztok,a nevem Yuno McCloud. Egy elég szegényes de jól élő családból származom. Két tesvérem van,egy bátyám és egy húgom. Az életem akkor vett fordulót mikor előjött az örökségem... De e...