-Kakashi,te velünk jösz! - utasított az Ötödik. Bólintottam majd intettem Yunonak és Sakurának. Ilyedten és aggodalommal teli lélegzetet vettem akkor mikor elbúcsúztam tőlük de nem mutathatom ki ezeket. Alap szabályok közé tartozik : Egy shinobi nem mutat érzelmeket. Miután kisétáltunk a korházból egyszerre a Hokage irodájába vettük az irányt. Az út alatt mást nem hallottam csak azt,ahogyan Shizune sorolja a feladatokat amiket Tsunade erőteljesen elhessegetett a teendői közül. Kétség kívül,akkoris neki kellett volna lennie az Ötödik hokagénak ha még ennél lustább is. Bár kitudja,nem töltöm minden időmet vele. Az irodába érve egyszerre asztalához ment és egy C osztályú küldetést nyomott a kezembe.
-Kakashi. A mi nap estélye van már. Holnap reggel 3 jouninnal útra indúltok erre a küldetésre amit a kezedbe adtam. A csapat feje egyértelműen te leszel,a többi csapat tagod neked kell kiválasztanod. Okosan dönts. - vázlatolta fel a helyzetet.
-Értettem. - bólintottam. - Viszlát.Kiléptem az ajtón majd felsétáltam az épület tetején elhelyezkedő teraszrészre. Szemem elött Konoha volt mely az éjjel ellenére is lámpásfénybe volt borulva. Hátam mögött a falba vésett hokagék sorakoztak fel melyre egyszerre megfordúltam. A negyedikre néztem. Az én büszke sensei-em..Minato,a Sárga Villanás. Mi alkottuk a Minato csapatot,én,Obito,Rin és a Negyedik. Szép emlékek fűznek ehhez..de tudom,hogy büszkén néz rám vissza az égről a sensei. Visszanéztem a falura. Közelebb sétáltam a kerittéshez melyre két alkaromml rátámaszkodtam és nagy levegőt vettem.
-Követtelek idáig és tudtam,hogy úgysem fogsz haza menni. Kakashi. - szólalt meg mögöttem Tsunade. - Yunon gondolkozol?
-Igen.. - válaszoltam kérdésére.
-Mit jelentett neked ez a lány? Honnan ismered te őt? - tett fel újabb kérdéseket.
-Ő..ő volt az a lány akibe három évvel ezelött beleszerettem. Sok idő után mikor először láttam őt megfogott valami benne ami azóta is tart. Mikor elment a falubol egy szemnyi kakaópor lettem. Sok idő után neki mertem csak igazán megnyílni,ami most sincs más képp. - meséltem el történetünket.Mellém sétált majd jobb kezét a vállamra tette. Elmosolyodott.
-Hatake Kakashi,te mindig is az a személy voltál aki félt megnyílni a nők elött. De örülünk,hogy találtál valakit aki újra visszatért hozzád. - kezdett el lelkizni - Legalább valaki láthatja mi van a maszkod mögött.Ezen mindketten felnevettünk. Tény és való amit mond,és az is,hogy rajta kívül senkinek nem engedném levenni a maszkom. De ahogy elnéztem Yunonál,neki sincs másképp. Csak a testvéreinek és nekem engedné meg és veszi le sötétszürke maszkját. Késöbbiben elköszöntem az Ötödiktől majd hazamentem. Éjfél körül járhatott az idő. Vajon Yuno-val és Sakurával mi lehet?
Másnap kora reggel már fentvoltam. Az első ember akit mindenképp magammal kell vinnem,ahozz bekopogtattam.
-Mit szeretne ilyen kora reggel Kakashi-sensei? - nézett rám vissza a szőke,bozontos hajú, Tsunade nyakláncát hordó,komás Narutó. Felvázlatoltam neki a feladatod majd egy "5 perc és a kapunál leszek sensei" kijelentéssel rámcsapta az ajtaját. Kétségkívül,ez Narutó. A második személy akihez kopogtattam az Sakura volt. Egyszerre vette az adást és készülődni kezdett. Tovább álltam. A harmadik személy nem más volt mint Sasuke. Lehet nem jönnek jól ki de muszály egy csapat ként dolgoznunk. Mi vagyunk a Hetes csapat! Mire mindenki kész lett és én is a kapuhoz értem Naruto már türelmetlen volt.
-Végre,hogy ide ért már Kakashi-sensei! - üvöltött rám Narutó.
-Ne üvöltözz a sensei-jel! - ütötte fejbe Sakura.
-Köszönöm. - köszöntem meg neki a fejbekólintást - Indúlhatunk?
-Öhmm,mégis hova? - csattant fel Naruto.
-Homok rejtekbe indulunk. Meg kell látogatnunk a Kazekagét! - válaszoltam kérdésére.
-Gaara! - üvöltött fel örönébe Naruto.
Megráztama fejem majd nagy nehezzen elindúltunk Homok felé. Az út két napba telt így hát eléggé ráértünk,bár ennek ellenére Naruto mégis sietett.Két nap múlva sikeressen elértunk Homokhoz.
-Jó látni önt Kakashi. - köszönt ránk Gaara-ék sensei aki indította még régebben őket a chunin vizsgán.
-Tégedet is. - intettem vissza. Tovább mentünk a hosszú kő fal között mely körbeöleli az egész falut. A Kazekage házáig meg se álltunk,vagyis az iroda részéig. A folyosón összefutottunk Shikamaruval és Temarival.
-Ti most randin vagytok? - ment oda hozzájuk Naruto.
-Dehogy te lökődött! - ütötte fejbe Tema a legyezőjével - Shikamaruval lettem összeosztva míg tart a chunin vizsga. Ő az én kisérőm a két falu között. - mesélte el a történetét.
-Hogy neked mindenbe bele kell szólnod! - majd Sakura is adott neki egyet. Sasuke távolról nézte végig az egész bajt mire én hátráltam és be mentem a Kazekagéhoz.
-Mi szél hozta erre Kakashi-sensei? - szólalt meg Gaara a zöld Kage sapka alól.
-Üzenetet hoztam Avarból. Az Ötödik Hokage azt kéri,hogy ellenőrizze le az összes mostani indulót akik indúlnak a chunin vizsgán. Nem akar mégegy olyan bajt mint amikor Sasuke elösször lelépett. Szerencse most vissza tudtuk hozni de ki tudja mikor jön el újra érte az a Bestia. - meséltem el a mondandóm. Rá bólintott majd az asztala fiókjába kezdett kutakodni. Egy zöld levéllel körbe tekert lepecsételt levelet nyújtott felém amit el vettem és a táskámba raktam.
-Ezt add át az Ötödiknek. Érteni fogja. - mondta miután elvettem tőle. Meg köszöntem neki és elhagytam az irodáját. Kint a folyosón Narutoék éppen Shikamaruékkal beszélgettek. Intettem nekik,hogy mehetünk majd elköszöntek tőlük és tovább álltunk.
ESTÁS LEYENDO
Elveszett Szerelem❤ 1. Évad [Kakashi ff.] ✅
Fanfic[Ez a történet Yuno és Kakashi szemszögéből lesz bemutatva] Sziasztok,a nevem Yuno McCloud. Egy elég szegényes de jól élő családból származom. Két tesvérem van,egy bátyám és egy húgom. Az életem akkor vett fordulót mikor előjött az örökségem... De e...