İnsanı en çok ailesi yıpratırmış birde ailesi yerine kalbine aldığı.
Sen benim ailem diye kalbime aldığımdın. Babam saydığımdın. Babamda ardıklarımı sende bulmuştum , eksiklerimi sende tamamlamıştım. Kız çocuklarının en büyük aşkları babalarına olan aşklarıymış ben babama aşık olamadım ama babam yerine koyduğum sana aşık oldum.
Belkide babam bana onun kızıymışım gibi davransaydı bana ilk ilgi gösterene aşık olmazdım.
Olsun pişman değilim aksine gururluyum böylesine karşılıksız bir aşk'ı hala yüreğimde taşıdığıma. Olsun sevgilim olsun.
Bana ilk sarıldığın gün doğdum , beni terk ettiğin gün öldüm , beni sevdiğin birkaç ay da yaşadım.
Hayatım aslında bu üçünden ibaretti. Hayatım senin ellerindeydi. Hayatım senin ellerindi.
Verdiğin hissiyatlardı.
Anılar falan belki zamanla gözümden silinir ama verdiğin hissiyatlar hafızamdan hiçbir zaman silinmez . Mesela ilk buluştuğumuz gün Aytenli'm;
Çok farklı bir histi.
İkimizde birbirimiz boynuna sarılmak için can atıyorduk iç organlarımız savaş açıyordu ama biz sadece birbirimizin gözlerine bakıyorduk. Adeta tutulmuştuk . Dil tutulur , ay tutulurda insan insana hiç tutulur muydu?
Sonunda savaşa bir son vererek ellerimiz birbirini bulmuştu.
Ellerinde kalbini hissetmiştim , kalbimi hissetmiştim.
Keşke o gün o ellerini , kalbini , kalbimi hiç bırakmasaydım .
Bu pişmanlıklarım için belki günlerce saatlerce göz yaşı döktüm. Bir kitapta okumuştum şair;
"Aşk'ın diğer bir yüzüde gözyaşıdır" diyordu. Çok doğru demiş.
Bu aşk'ın diğer yüzünü en çok taşıyan da bendim galiba.
Biraz yürüsem geçer dediğim hisler beni sokak ortasında ağlattı.
Sessiz sokaklar sessiz çığlıklarıma kulak açtı.
O ağladığım sokaklarda bile bir yerlerden senin çıkıp gelmeni bekledim ,gözlerim seni aradı her sokak başında.
Umarım zaman seni fırsatın varken söyliyemediğin sözler için bir duvarın dibinde ağlatmaz.
Hani o el ele geçtiğimiz sokaklar vardı ya Aytenli'm. Artık o sokaklardan başım önde geçiyorum hatta bazen geçmemek için yol uzatıyorum sensiz geçmeyeyim diye.
Bide bazen ne diyorum biliyormusun? "Onsuz bu nefesi almayayım o gelince onunla aynı havayı ciğerlerime çekeyim " diyorum.
Geleceğini bilsem bir günümüz için bu fani dünyayı sonlandırırım.