Bir şarkı çalınca gözlerin doluyor ama sen etrafındakilere gülümsüyorsun. Çok zor emin ol çok zor. İçin kan ağlarken tebessüm etmek ,yaralı yaralı gülmek çok zor.
Kalbimin sancısıyla uyuyamadığım gecelerde bile sana bir ah etmedim.
Sancılarından uyuyamadığın geceler olursa beni hatırla Aytenli'm.
Yeri geliyor laf arasında arkaşlarım seni soruyor noldunuz diyor , hala seviyor musun diyorlar.
Yaptıklarını anlatacak gibi oluyorum sonra duraksıyorum.
Yaptıklarını anlatsam demezler mi ? "Arkasından öve öve bitiremediğin bumuydu "
"Bumu seni bırakmaz dediğin " demezlermi ? "Güzel kandırmış seni " demezler mi ?
Öyle kırgınım ki yinede hakkında ne kötü konuşurum nede konuştururum.
E sonrasında şey diyor meraklı dudaklar "Hiç karşılaştınız mı ? Görünce ne yaptı ? " falan.
Acıya acıya görmediğimi diyorum ve acır gözlerle bana bakıyorlar .
Çok çaresiz yardıma muhtaç , sevgine muhtaç gibiymişim gibi.
İnsanın gözü bile kırılıyor göremediğine gönül ne eylesin söylesene sevgilim.
Bir kere için sızlasa merak etsen beni.
Sorsan beni bana. Bir kere aklına düşsem , yüreğine düşsem n'olur.
Sensiz , sevgilim ben kendim değilim bunu anladım.
Eski neşe saçan Aytenli'n yok , gökyüzüne bakan Aytenli'n yok , o hayal kuran umutlu Aytenli'n yok Aytenli'm.
Sen gittin benden bana hiçbirşey kalmadı. Ne var ne yok topladın gittin.
Bu geri kalan hayatta nasıl yaşayacağım bilmiyorum umut edip mi beklesem ?
Umutsuzca mı beklesem ?
Bekleyeceğim kesin . Çünkü ne yaptıysam senden vazgeçemediğimi biliyorum ve kabulleniyorum.
Seni unutmakta istemiyorum buna da izin vermiyeceğim.
Bir kuş oldum bu gökyüzünde ama kanatsız , kanadı kırık bir kuş olarak kaldım.
Yeryüzünde değilim havada asılı kaldım ne uçuyor ne de düşüyorum öylece havada süzülmüş bekliyorum.
Ne yapacağımı bilmeden bekliyorum kanadımın iyleşmesini , kanadımın geri gelmesini.
Söylesene ben böyle kanatsız bir şekilde daha fazla bekliyecek miyim ? Yoksa gelecek misin?