05.30

14 3 0
                                    


Sırtımda yüzlerce bıçak var ama sen birini çıkarsan affedecek gibiyim. O kadar ki kâfisin bana. Bir gülümsemen bir sarılışın bütün yaralarıma sarabilir.Herşeyi unutturabilir. O kelebeğin kanatlarını iyleştirir ve birleşirler.

Kalbim acıyor be adam içeriden söküp çıkarıyorlarmış gibi hissediyorum her gece nefessiz kalıyorum. Ve hiçbir astım ilacı o alamadığım nefesimi geri vermiyor.

Halbuki nefesim sendin. Seni çekecektim içime .

Ve sen yoktun gittiğinden bu yanada nefessizdim ben.

Gerçekten denedim sensiz yaşamayı hemde her zaman diliminde ama yapamamadım yaşıyamıyorum yaşamak da istemiyorum.

Artık ihtimaller sadece bileğimde sevgilim.

Halbuki çok güzel rüyalarım vardı benim. Geceleri yanımda uyukladığın sabah'ın ilk ışıklarıyla uyandığın. Sadece rüyalarda kaldı demi?

Hiçbir zaman gerçekleşmeyecek.

Bu hayat seni yanımda uyutacak kadar sevmez beni Aytenli'm.

Gittiğinden beri belki sayfalarca yazılar yazdım ama yanındayken tek kelime etmezdim , edemiyordum.

Belki yazacaklarımı yazdıklarımı sana deseydim bunlar olmazdı şuan el ele yazardım yazılarımızı.

Olmadı be .

Oluru vardı.

Olabilirdi de.

Ama sen olmasını istemedin.

Sen

Benim seni sevmemi bile istemedin.

Son kez sarıldığımız gün aklıma geliyor o anki sevincim ve saniyeler sonrası hüznüm...

Keşke daha bir sıkı sarılıp çekseydim kokunu içime . Keşke bırakmasaydım kollarımdan. Keşke arkanı dönüp gittiğinde peşinden koşsaydım.

Arkana bakmadan gittiğinde geri dönmeni bekledim Aytenli'm bundan daha aptalca bir şey olmaz ve daha aptalca bir şey de;

Beni çoktan silmiş birine sayfalarca yazılar yazmak, hala onu delicesine sevmek ve her köşeden onun çıkmasını beklemek. İkimizinde bir ortak noktası var ikimizde beni sevmiyoruz tek değilsin bu konuda da.

Şikayetci değilim bundan sevgilim gocunma sakın.

Dedim ya gururluyum bu aşk için. Yüreğimin gittiği yere kadarda seni taşıyacağım içimde.

En derinlerimde güvendesin sevgili merak etme sana canımdan daha iyi bakıyorum.

AYTENLİ'YE MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin