06.07

10 4 0
                                    


Fark ediyormusun kalbimin hep kalbinin yanında olduğunu.

Geceleri ruhunu öptüğümü hissediyor musun?

Ben her şeyden yorulmuşken sana koşabilirim. Hiçbir şeyi sevmeye inancım yokken seni sevebilirim. Yürümeye mecalim yok ama ellerinden tutup uçurumlara meraba diyebilirim sevgilim.

Bana artık hep seni unutmamı söylüyorlar. Sinirleniyorum bir anda anlamıyorlar çünkü beni.

Hissetmiyorlar hissettiklerimi.

Ben daha dün ne yediğimi hatırlamazken senin her ayrıntın ezberimde Aytenli'm.

Her ayrıntını bilirken nasıl unutayım ?

Rüyalarda bile küs olmamızın acısı içimi delerken nasıl unutayım söylesene.

Okuyorum bi yerlerde sevgiline gönderme yapıyorsun. Okurken yavaş yavaş okuyorum onları. Çünkü her kelime içimi deşiyor.

Sen onun için yazıyorsun ama ben kabullenmek istemeyip kendim için okumaya çalışıyorum onları.

Ne acı lan yüreğinde ismimin geçmediği biri için yüreğimi ortaya koymam.

Yaratanda benim cezamı versin ben ne diyeyim ki artık.

Sokak lambaları sabah 04.21 de sönüyormuş Aytenli'm. Seni beklerken fark ettim.

5/6 gibi kuşlar gökyüzüyle buluşuyor.

Etrafta bir yerlerde de tavuk falan varsa onlarda 5.5 gibi sesler çıkarmaya başlıyorlar.

Sayende ne kadar çok şey öğrenmişim öyle.

Bizi bir araya getirmeyen kaderi ben ne eyleyeyim.

Tarifini sorsalar bana ;

Her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi,

Az kalsın ölüyormuşum gibi.

Derim.

Seni kaybettim ve yapabileceğim hiçbirşey yok.

Sen gelmesende beklerim ben ne sanki cebimden mi gidiyor canımdan gidiyor.

Söyliycek sözüm yoktu.

Çünkü bütün sözcükler sendin.

Ben nerden bileyim gönlüme yar diye aldığım senin , yara olacağını.

Sen bir engelsin benim önümde Aytenli'm ve ben o engeli hiç aşamıyorum

Çok yoruldum Aytenli'm dizlerinde saçlarımı okşayarak dinlendirir misin beni ?

AYTENLİ'YE MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin