Έκλεισα και την τελευταία βαλίτσα πριν αλλάξω σε κάτι άνετο και ελαφρύ για το ταξίδι. Ο καιρός σήμερα ήταν τσουχτερός, φαινόταν πως θα χιόνιζε σύντομα. Αν και ανέκαθεν ήμουν λάτρης του χιονιού τώρα με τις διαδρομές που κάναμε κάθε τρεις μέρες δεν ήθελα να χιονίσει. Όχι πως θα με ενοχλούσε απλά θα καθιστούσαν τις μετακινήσεις της άμαξας δύσκολες σχεδόν ανέφικτες.
Φόρεσα την κουκούλα της κάπας μου και τότε ήταν που ακούστηκε ένας χτύπος στη πόρτα. Περπάτησα προς τα εκεί και όταν την άνοιξα βρήκα τον Τσαρλς να κοντοστέκεται με ένα μπουκέτο λουλούδια.
«Α γειά σου Τσαρλς» είπα αποσβολωμένη
«Γειά σου Ελενόρ, ήρθε η ώρα να φύγετε κιόλας ε;»
«Δυστυχώς»
«Ξέρεις, ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη» είπε ενώ έτριψε το σβέρκο του νευρικά
«Για ποιό πράγμα;»
«Που δεν σου έδωσα ιδιαίτερη σημασία όσο ήσουν εδώ και που ασχολήθηκα περισσότερο με την Αλίκη παρά με εσένα. Δεν ήταν σωστό εκ μέρους μου ειδικά από την στιγμή που είμαι ακόμα υποψήφιος»
«Δεν πειράζει. Καταλαβαίνω»
«Αλήθεια; Απλά είναι που όταν προσφέρθηκα και ζήτησα το χέρι σου σε γάμο δεν σκεφτόμουν πως ίσως γνώριζα τον άνθρωπο μου μια μέρα. Βλέπεις τον έρωτα δεν τον υπολογίζεις και δεν το περιμένεις. Έρχεται πάντα στα ξαφνικά. Τώρα θα μου πεις πως γίνεται να ερωτευτείς σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Πίστεψε με γίνεται. Όσο απίθανο και αν είναι, γίνεται.»
«Πως καταλαβαίνεις πως είσαι ερωτευμένος;» Ρώτησα καθώς σκεφτόμουν αυτό που μου είπε χθες η Αλίκη
«Γιατί ρωτάς;»
«Έτσι απλώς το έχω απορία»
Στήριξε το σώμα του στο κούφωμα και έμεινε να με κοιτάζει με περιέργεια στο βλέμμα του. Έπειτα έξυσε το σαγόνι του και χαμογέλασε ελαφρώς.
«Δεν μπορώ ακριβώς να σου εξηγήσω πως το καταλαβαίνεις. Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψουν αυτό το αίσθημα. Υποθέτω έρωτας είναι όταν θες να βλέπεις τον άλλον καθημερινά και όταν δεν φαντάζεσαι την ζωή σου χωρίς να υπάρχει εκείνο το ξεχωριστό άτομο μέσα σε αυτή. Είναι αυτή η ασφάλεια και ζεστασιά που νιώθεις κοντά του και όλα εκείνα τα βλέμματα πολλών δευτερολέπτων που κρύβουν θαυμασμό και έλξη.» Είπε
«Δηλαδή είναι κάτι που το καταλαβαίνεις εύκολα»
«Ναι, ειδικά όταν είναι το μόνο άτομο που σκέφτεσαι. Εκεί δεν υπάρχει αμφιβολία για το αν είσαι ή όχι. Είναι σίγουρο»
ESTÁS LEYENDO
Η Χιονάτη και οι εφτά πρίγκιπες
RomanceΜια φορά και έναν καιρό, κάπου μακριά σε ένα χωριό ονόματι Λόνγκσαϊντ, υπήρχε ένα βασίλειο που κυβερνιόταν από την οικογένεια Σνόου. Όμως, όταν ήρθε ένας βαρύς χειμώνας, ο βασιλιάς έχασε την ζωή του και ο αμέσως επόμενος διάδοχος για το θρόνο ήταν...