Το ξημέρωμα δεν άργησε να έρθει, και οι ηλιαχτίδες τρύπωσαν από τις σχισμές του παραθύρου φωτίζοντας το μαξιλάρι μου. Άφησα ένα μουρμουρητό παραπόνου καθώς έσφιξα την μαξιλαροθήκη στο προσώπου μου προτού ανοίξω τα μάτια μου. Ξαφνικά κάτι ροζ κέντρισε το ενδιαφέρον μου και τρίβοντας τα βλέφαρα μου για να φύγει η θολούρα της υπνηλίας, παρατήρησα πως υπήρχε ένα τριαντάφυλλο στο συρτάρι του κομοδίνου.
Το τράβηξα έξω και μαζί με αυτό έπεσε και ένα διπλωμένο χαρτάκι. Το σήκωσα από το χαλί και το ξεδίπλωσα, διαβάζοντας τις λέξεις που ήταν γραμμένες.
«Δεσποινίς Σνόου ελπίζω να είχατε ένα ξεκούραστο ύπνο και να είστε γεμάτη ενέργεια για τις δραστηριότητες μας στα χιόνια. Το πρωινό σας, σας περιμένει στην τραπεζαρία μαζί με μια ζεστή αλλαξιά.
Σας περιμένω με ανυπομονησία
Τζάσπερ»Αμέσως σηκώθηκα επάνω και έτρεξα στο κάτω όμορφο. Η μυρωδιά του φρεσκοψημένου τσουρεκιού πλημμύρισε την όσφρηση μου και μου άνοιξε κατευθείαν την όρεξη. Μπήκα στην τραπεζαρία και βρήκα ένα πιάτο ακουμπισμένο πάνω στο τραπέζι με μια κούπα ζεστού κακάου. Έκατσα στην καρέκλα και ξεκίνησα να τρωω απολαμβάνοντας κάθε φέτα και κάθε γουλιά.
Αφού έφαγα, άφησα τα πιάτα στην κουζίνα και πήρα τα ρούχα που μου άφησε για να αλλάξω. Προχώρησα προς το μπάνιο και μπαίνοντας μέσα κλείδωσα την πόρτα και άλλαξα. Το φόρεμα που μου είχε αφήσει ήταν απίστευτα ζεστό και ήταν ότι πρέπει για αυτό το καιρό. Μόλις έβαλα και το καπέλο, βγήκα έξω και άρχισα να ψάχνω τον Τζάσπερ. Ωστόσο δεν τον έβλεπα πουθενά και όσο και αν φώναζα το όνομα του απάντηση δε πήρα πίσω.
«Είναι στην λίμνη» άκουσα ξαφνικά μια φωνή να λέει
Γύρισα πίσω μου και βρήκα την Ρενέ να προχωράει με την βοήθεια της Αλίκης. Ήταν και αυτές εξίσου ζεστά ντυμένες και με το χαμόγελο στα χείλη. Φαίνεται πως είχε προσκαλέσει και εκείνες στις χειμερινές περιπέτειες και ήταν ενθουσιασμένες για αυτό. Όλες μαζί περπατήσαμε προς την λίμνη συζητώντας για το τι θα κάναμε. Ομως όταν φτάσαμε εκεί ο Τζάσπερ δεν ήταν πουθενά.
«Μα που είναι;» Αναρωτήθηκα και τότε κάτι σκληρό προσγειώθηκε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου
Το γέλιο του ήχησε στα αυτιά μου και γυρνώντας πίσω τον βρήκα να στέκεται με μια χιονόμπαλα στο χέρι του. Προτού προλάβω να μαζέψω και εγώ πέταξε και εκείνη, η οποία προσγειώθηκε στο κούτελο μου. Σκούπισα το μέτωπο μου και γονάτισα στο έδαφος μαζεύοντας μια μεγάλη ποσότητα χιονιού.
VOUS LISEZ
Η Χιονάτη και οι εφτά πρίγκιπες
Roman d'amourΜια φορά και έναν καιρό, κάπου μακριά σε ένα χωριό ονόματι Λόνγκσαϊντ, υπήρχε ένα βασίλειο που κυβερνιόταν από την οικογένεια Σνόου. Όμως, όταν ήρθε ένας βαρύς χειμώνας, ο βασιλιάς έχασε την ζωή του και ο αμέσως επόμενος διάδοχος για το θρόνο ήταν...