Ενας χτύπος με ξύπνησε από τον γαλήνιο ύπνο που είχα και ανοίγοντας τα μάτια τυφλώθηκα από το φως του ηλίου που έφεγγε από το παράθυρο. Τα μισόκλεισα καθώς σηκώθηκα και τράβηξα την κουρτίνα προς τα δεξιά ώστε να μην εισχωρεί τόσο. Προφανώς δεν ξύπνησα καθόλου στην διάρκεια της προηγούμενης μέρας με αποτέλεσμα σήμερα να νιώθω κουρασμένη. Πάντα όταν κοιμόμουν πολλές ώρες την υπόλοιπη μέρα ήμουν σαν να είχα πέσει σε λήθαργο.
Προχώρησα προς την πόρτα και ανοίγοντας την βρήκα τον Άντριαν να στέκεται με ένα δίσκο στα χέρια του. Ήταν φτιαγμένος από ξύλο και πάνω του είχε ένα πιάτο με αυγά, ψωμί και ντομάτα καθώς και ένα ποτήρι φρεσκοστυμμένου χυμού πορτοκάλι.
«Καλημέρα δεσποινίς Ελενόρ, σας έφτιαξα πρωινό» είπε γλυκά καθώς μου τον παρέδωσε
«Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Ελίοτ, δεν ήταν ανάγκη»
«Μα τι λέτε, υποχρέωση μου να σας φροντίζω όσο είστε στο κάστρο μου. Επιπλέον θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι που σκεφτόμουν»
«Πείτε μου»
«Σκεφτόμουν αν κι εσείς το θέλετε φυσικά αφού φάτε το πρωινό σας να πάμε έξω στην αυλή να σας μάθω τοξοβολία. Το πρότεινα και στην δεσποινίς Αλίκη και έδειξε να ενθουσιάζεται με την ιδέα. Σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία αν σας έδειχνα πως είναι να κάνετε κάτι για το οποίο είμαι παθιασμένος»
«Αυτή είναι μια φανταστική ιδέα Άντριαν, θα το ήθελα πολύ.»
«Αλήθεια;»
«Βέβαια.Δώστε μου μόνο λίγο χρόνο για να φάω και να αλλάξω και θα κατέβω να μας δείξετε»
«Χαίρομαι που έχω μια τόσο θετική ανταπόκριση. Θα στείλω μια από τις βοηθούς να μαζέψει το πιάτο σου όταν τελειώσεις. Θα είμαι έξω με την Αλίκη και θα βλέπουμε κάποιες βασικές τεχνικές μέχρι να'ρθείτε» είπε και υποκλίθηκε πριν αποχωρήσει
Έκατσα στο πάτωμα σαν γνήσια πριγκίπισσα με τρόπους ευγενών και ξεκίνησα να τρωω το πρωινό μου. Τα αυγά ήταν ακριβώς όπως μου αρέσουν. Μελάτα με έντονο πορτοκαλί κρόκο και ελάχιστο λάδι. Ο χυμός ήταν απίστευτα γλυκός όπως και η ντομάτα και το ψωμί ήταν τόσο ζεστό σαν να είχε βγει εκείνη την ώρα. Μου πήρε μόνο δέκα λεπτά για να το τελειώσω και να αδειάσω τα πάντα. Μόλις κατάπια και την τελευταία γουλιά του χυμού άφησα τον δίσκο από δίπλα μου και τεντώθηκα.
Τότε εισχώρησε χωρίς προειδοποίηση στο δωμάτιο μια νεαρή κοπέλα με πανί δεμένο στα μαλλιά της και μπλε φορεσιά. Είχε καστανά μάτια και σκούρα μαύρα μαλλιά καθώς και μια σταρένια επιδερμίδα με μερικά σημάδια πιθανόν από τις δουλειές του κάστρου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Χιονάτη και οι εφτά πρίγκιπες
RomanceΜια φορά και έναν καιρό, κάπου μακριά σε ένα χωριό ονόματι Λόνγκσαϊντ, υπήρχε ένα βασίλειο που κυβερνιόταν από την οικογένεια Σνόου. Όμως, όταν ήρθε ένας βαρύς χειμώνας, ο βασιλιάς έχασε την ζωή του και ο αμέσως επόμενος διάδοχος για το θρόνο ήταν...