Κεφάλαιο εικοσιεπτά🍏

335 54 4
                                    

Η μεγάλη μέρα ξημέρωσε, και ο καιρός ήταν πιο χάλια από ποτέ. Μουντός και συννεφιασμένος όπως και εγώ άλλωστε. Με την Αλίκη είχαμε ξυπνήσει από νωρίς και είχαμε αποχωρήσει από το παλάτι των Χάρισον πριν ακόμα ο Τζάσπερ ξυπνήσει. Είχε έρθει η βασιλική φρουρά να μας πάρει και δεν μπορούσαμε να κάτσουμε περισσότερο. Τώρα στεκόμουν μπροστά από το καθρέφτη και θαύμαζα το μακρύ και λευκό φόρεμα μου. Είχε πολύ δαντέλα και θύμιζε περισσότερο νυφικό παρά ένα απλό καθημερινό φουστάνι.

Βλέπετε η Άννη ήθελε σήμερα να ξεχωρίζω για αυτό και διάλεξε αυτή την αμφίεση να μου δώσει από τη μεγάλη συλλογή της με ρούχα. Τα μαλλιά μου ήταν φτιαγμένα σε μπούκλες, αν και είχα αφήσει τα ρολά ελάχιστες ώρες και το λαιμό μου τώρα το διακοσμούσε ένα περιδέραιο από γαλάζια ορυκτά. Ένιωθα πως κάτι έλειπε απο την εμφάνιση μου αλλά δεν ήξερα τι.

Πήρα μια βαθειά ανάσα και αφού βγήκα από το δωμάτιο με αργό βηματισμό κατέβηκα τα σκαλιά προς την αίθουσα του θρόνου. Εδώ τελείωναν όλα, είχε έρθει η ώρα να διαλέξω τον σύζυγο μου αν και κατά βάθος δεν επιθυμούσα κανέναν από αυτούς. Οι μισοί ήταν διπρόσωπα φίδια και οι άλλοι μισοί ήταν εξαιρετικοί φίλοι. Κανείς από αυτούς δεν έκανε την καρδιά μου να χτυπάει όπως εκείνος και ειδικά μετά το χθεσινό βράδι δεν ήθελα κανένα άλλον. Δυστυχώς όμως μια σωστή βασίλισσα θυσιάζεται για τον λαό της και αυτό ακριβώς έκανα εγώ τώρα.

Εισχώρησα στο χώρο και όλα τα βλέμματα πέσανε επάνω μου. Η Άννη καθόταν περήφανη πάνω στο θρόνο της ενώ οι έξι πρίγκιπες στέκονταν από μπροστά της. Ο Φίλιπ ήταν ντυμένος σε αποχρώσεις σκούρου μπλε όπως και ο Τζάσπερ ενώ ο Ρίτσαρντ τα φορούσε όλα μαύρα. Ο Στήβεν φορούσε λευκό παντελόνι και γαλάζιο σακάκι ενώ ο Τσαρλς ξεχώριζε φορώντας πράσινο. Τέλος ο Άντριαν ήταν ντυμένος σε αποχρώσεις του κόκκινου και ήταν ο μόνος που χαμογελούσε. Στάθηκα από μπροστά τους και δειλά έβγαλα το κουτί με το μήλο που έκρυβα πίσω από την πλάτη μου.

«Σήμερα λοιπόν είναι η μέρα που θα επιλέξω έναν από εσάς για να σταθεί δίπλα μου στο θρόνο. Φυσικά η επιλογή δεν θα γίνει με βάση των συναισθημάτων μου αλλά με βάση τον νικητή της δοκιμασίας την οποία επικαλείστε να περάσετε τώρα. Μέσα σε αυτό το κουτί υπάρχει ένα μήλο αλλά όχι ένα οποιοδήποτε μήλο. Αυτό εδώ είναι ξεχωριστό από τα άλλα γιατί περιέχει μέσα του δηλητήριο. Μόνο εγώ έχω το αντίδοτο και θα το δώσω σε αυτόν που θα αποδείξει την αγάπη του και την αφοσίωση του σε εμένα και το βασίλειο με το να το δαγκώσει» είπα και έμειναν να με κοιτούν

Η Χιονάτη και οι εφτά πρίγκιπεςOnde histórias criam vida. Descubra agora