פרק שמונה-עשר

299 16 73
                                    

דיפר ג' התעורר מזרם מים שהרטיב את כולו. 
"תתעוררו כבר, חבורה של דובים בשנת חורף!" אמרה ונדי והשפריצה עליהם מרובה המים שוב.
"ונדי!" קרא דיפר ג' וקפץ כדי לחמוק מהזרם. גם השאר התעוררו מהמים.
"עכשיו כולי רטובה!" התלוננה מייבל ר'. גם דיפר ר' נראה רגוז.
"מזל שיש לי את התחמושת הסודית שלי," אמרה מייבל ג' ומיהרה למיטתה. היא שלפה מתחתיה רובה מים נוסף והשפריצה על ונדי. השתיים התפוצצו מצחוק.
"הצלחת?" שאל סוס וראשו הציץ מבעד למשקוף.
"כן, סוף סוף," אמרה ונדי ופנתה חזרה אל הילדים. "לקח לכם נצח להתעורר. עכשיו כבר עשר וחצי בבוקר! סיכמנו שתקומו לפני שעה!"
"שעה שלמה?" פיהק דיפר ג'.
"לא יישנו טוב כל כך בלילה," אמר דיפר ר'.
"כן, אני לא רוצה לדעת מה קרה שגרם לכם לישון מחובקים ככה יחד," ונדי הרימה גבה.
"תכף נרד למטה, רק תני לנו להתארגו," אמר מייבל לונדי. ונדי יצאה וסגרה את הדלת.
השתרר רגע של דממה.
"אז לגבי מה שקרה בלילה..." התחילה מייבל ג'.
"שלא תעזו לדבר על זה עם האחרים," אמרה מייבל ר'. "אבל אנחנו בברית שלום עכשיו."
"את מתכוונת לחברים?"
"כן, זה."
הם תארגנו בשגרת הבוקר הרגילה שלהם. האחרים לא הבינו למה הם מסתדרים פתאום.
כל אנשי הגלגל, ביל וליב כבר הגיעו. סוס סידר את המטבח ככה שהיה מעגל של כסאות לכולם. סוף סוף הם יוכלו לשמוע את הסיפור המלא ולהבין מה נדרש מהם לעשות.
"אבל לפני כן,'' הכריז פורד כשכולם כבר היו נלהבים מאוד לשמוע את ליב וביל מספרים את סיפורם. " אני צריך עזרה לכוון מכונה חדשה של ייצוב קוונטים. בגלל השערים הבין מימדים שנשארים פתוחים כאן עכשיו, צריך לוודא שהם לא מתרחבים לקרע וגורמים למימד הזה לקרוס. אני צריך שלושה מתנדבים שיעזרו לי."
פידלפורד התנדב מיד כי הוא היה שותף בבניית המכונה, וסטאן קם אחרי שאחיו ביקש ממנו אישית. דיפר ג' קפץ ממקומו בהתלהבות יתר מסויימת ובא לעזור לדודו למרות ההסתייגות על פניו של פורד. הם יצאו החוצה והשאר ראו אותם פורשים מין גליל מתכת ענקי מלא אנטנות וחוגות.
''אתם נראים נורא," ציינה פאסיפיקה והביטה על דיפר ר', המייבליות, ליב וביל.
''אפשר לומר שלא יישנו טוב כל כך,'' אמרה מייבל ר' חלושות.
''אני יודעת מה יעיר אותנו!" קפצה לפתע מייבל ג'. היא ניגשה למקרר ושלפה קנקן של מיץ מייבל והחלה למזוג אותו לכוסות.
"לא את הזבל הזה שוב!'' נאנחה פאסיפיקה. ''את יודעת כמה זה לא בריא לך.''
''את עדיין שותה את זה?" שאל גדעון בסלידה.
"אם היה לי ספק קודם שתנסו להרעיל אותנו, הרי שהוא נמחק,'' אמרה מייבל ר' והניחה יל הרצפה את הכוס שמייבל ג' הושיטה לה.
" נו, כדאי לכם לנסות! זה באמת יעורר אתכם!" הפצירה בהם מייבל ג'.
"היא צודקת, ולמרות הנצנצים והדינוזאורים מפלסטיק זה פחות רעיל משזה נראה, '' אמרה וונדי ולגמה מהכוס. רובי הביט בה בזעזוע קל.
סוס לקח את הכוס שלו ממייבל ומשך בכתפיים כשגדעון נראה כאילו הוא רוצה להקיא. " מה? זה טעים ומיוחד. ולא שתיתי את זה מאז הקיץ הקודם."
ביל שתה את המיץ בלי להתלבט, ואחרי שליב ראה שלא קורה לא שום דבר קיצוני הוא לגם גם כן.
מייבל בדיוק התיישבה כשדיפר ג' פתח את הדלת בתנופה. הוא היה מפויח, וניצוצות עלו משערו שעמד. "הייתי נמוך וחלש מדי, אז הגליל נפל עלי וחישמל אותי,'' אמר ושטף את פניו בכיור. ''סוס, הם מבקשים שתלך לעזור להם,'' סוס הנהן ויצא מהבקתה.
''אז,'' שאל דיפר ג', לקח כוס מיץ מייבל ושתה את כולה בלי להסתכל על מה יש בכוס. ''על מה מדברים?" הוא העווה את פניו. "מייבל, שוב שמת חמאת בוטנים במיץ?"
''לא מצאתי את הריבה,'' הודתה אחותו.
''לא דיברנו על משהו ספציפי,'' אמרה וונדי, ''אבל עכשיו שכל הצעירים יחד אפשר לדבר על מערכות היחסים שלכם בשנה האחרונה.''
העיניים של כל תושבי גרוויטי פולס בחדר הופנו מיד אל פאסיפיקה.
"מה?'' היא שאלה בעצבנות.
''ההוגן הוא שאתם תתחילו,'' אמר רובי, ווונדי הינהנה.
''אני חייב להיות נוכח כאן?'' גנח ביל.
''אין לך לאן ללכת. אז כן.'' אמר דיפר ר'.
''קדימה, פאס, אני מחכה,'' אמרה מייבל ג' בציפיה.
''טוב, בסדר. אז אני וגדעון יוצאים כבר כמה חודשים.'' פאסיפיקה הביטה בהיסוס אל דיפר ג'. ''הייתי צריכה לספר לך קודם, אבל... בגלל הקטע שהיה בנינו פעם לא ידעתי איך לומר לך.'' גדעון הניח יד על ידה של פאסיפיקה.
''פאס, זה... זה לגמרי בסדר,'' אמר דיפר המופתע בחום. ''לא היית צריכה להסתיר ממני בגלל משהו מפעם. אני שמח בשבילכם. באמת.'' הוא חייך. פאסיפיקה וגדעון חייכו אליו חזרה.
''מזל טוב לכם!'' אמרה מייבל בחיוך ענק. "היה לי חשד שאתם שידוך מוצלח מאז שנה שעברה, אבל היו לי סיבות משלי לא להתערב. ואתם לא צריכים לחשוש מדיפר. יש לו כבר מערכת משלו.''
''מייבל!'' צעק דיפר ג'.
''אני מרגיש מאוד לא שייך,'' מילמל דיפר ר'.
''תמיד טוב להבין את היחסים הרומנטים סביבך אז ששש,'' השתיקה אותו אחותו שצפתה בעניין בשיחה. ביל וליב ישבו בצד משועממים והתחילו לנהל שיחה שקטה.
וונדי הביטה ברכות בדיפר ג'. ''פאסיפקה וגדעון סיפרו לך על זה שהם זוג, עכשיו תורך.''
דיפר ג' פתח את הפה אבל לא הצליח לומר דבר. הוא הביט באחותו בבקשת עזרה.
''אחי יצא מהארון,'' הכריזה מייבל ג'. פאסיפיקה, גדעון ורובי בהו בו בהלם. ביל הרים את ראשו בעיניין והביט בדיפר. מייבל ר' מילמלה משהו על תפנית בעלילה.
עכשיו שזה נאמר דיפר הרגיש שקל לו יותר לדבר. ''קוראים לו ווקס. הוא ממש חמוד, טוב לב, חכם... אני כל כך אוהב אותו,'' דיפר נמס בגעגועים.
מייבל חייכה. ''הם נפגשו בתוכנית המדעים שדיפר הולך אליה. אולי נספר לכם עוד אחר כך. (~~~אתם רוצים שבאמת אספר לכם? יש לי פאנפיק שלם על זה בראש שלי כבר. רק תאמרו אם אתם מעוניינים.~~~)''
''סוף סוף,'' חייכה וונדי. ''באמת הגיע הזמן שתספר להם.''
''את ידעת?!'' שאלה פאסיפיקה.
''הוא סיפר לי קצת אחרי שהם התחילו לצאת. הוא לא סיפר לך כי הוא חשש שאולי את עדיין בקטע שלו ולא רצה לפגוע בך.'' הסבירה וונדי.
''ממש אין צורך להסתיר דברים מפעם,'' ליגלגה פאסיפיקה. דיפר חייך בהתנצלות.
''אני גם יוצאת עם מישהו,'' אמרה מייבל ג'. ''הצלחתי כידוע לכם להפסיק להתאהב בבחור חדש אחת לשבוע, ואני מנסה להשקיע במערכות יחסים יותר כדי לבדוק אם הן באמת מוצלחות ומתאימות לי. אני יוצאת כבר חצי שנה עם ג׳סטין, בחור מהכיתה שלי. הוא מקסים וחתיך ורגשן ואני אוהבת אותו.''
''ג׳סטין!'' אמרה פאסיפיקה בשמחה. ''הוא באמת בחור מושלם בשבילך.''
''אני ממש גאה שהצלחת לרכז ולהשקיע במערכות היחסים שלך,'' זרחה וונדי. ''כמו כן, אני נפרדתי לא מזמן מהחברה שלי. אבל יכול להיות שאני אתחיל לצאת עם עוד מישהו בקרוב.''
מייבל ג' התכוונה לומר משהו, אבל המבוגרים נכנסו סוף סוף. ''עכשיו שאנחנו בטוחים מפני קריסת מימד פתאומית מדרגה שלישית, אפשר לשמוע את הסיפור שלכם.'' אמר פורד.
''את הסיפור המלא לשם שינוי. בלי עצירות. בלי דילוגים.'' אמר סטאן.
ביל וליב קמו ממקומם. ''זה הולך להיות ארוך,'' אמר ביל. ''אז תתפסו תנוחה ונספר לכם מה קרה מאז שניצחתם אותי במלחמה.''

גרוויטי ורוורס פולס- משולשים, כפילים, והפכים משלימיםWhere stories live. Discover now