Rudowłosa Krukonka siedziała przy jeziorze wertując strony podręcznika od Zaklęć.
Był to piękny, słoneczny dzień. Już niebawem miały nadejść najważniejsze egzaminy w jej życiu – OWUTEMY.
Nagle dziewczyna usłyszała za sobą cichy szmer, toteż odwróciła się w tamtą stronę.
Na jej twarz wpłynął delikatny uśmiech po czym rzekła:
– Cześć, Wood.
Chłopak zerknął przez ramie po czym siadając przy Krukonce złożył na jej czole delikatny pocałunek.
– Oliver... – Szepnęła ostrzegawczo rozglądając się dookoła – Ktoś może nas zobaczyć.
Chłopak uśmiechnął się łobuzersko i odparł:
– Spokojnie, Davis.
Para zdecydowała się, że do końca roku szkolnego będą ukrywać swój związek. Woleli nie ryzykować natrętnych pytań i wyrzutów ze strony swoich drużyn.
– Zaklęcia? – Zapytał Oliver wskazując trzymaną przez Fallon książkę.
– Mhm... – Dziewczyna zamknęła książkę i włożyła ją do swojej torby po czym spojrzała na Olivera.
– Zestresowany?
Oliver dobrze wiedział co miała na myśli. Za kilka dni miał odbyć się ich ostatni mecz Quidditcha. Mecz o puchar.
Oboje byli bardzo zestresowani owym wydarzeniem, jednakże nie dawali tego po sobie poznać.
– Odrobinę – Odparł Gryfon zerkając na niewzruszoną taflę wody.
Fallon ponownie rozejrzała się dookoła po czym musnęła dłonią twarz chłopaka, na co ten zwrócił się w jej stronę.
– Mam nadzieję, że wygramy – Oznajmił radośnie na co Fallon szturchnęła go w ramię.
– Niebawem się okaże...
Gryfon nachylił się ku dziewczynie po czym pocałował ją delikatnie.
– Nadal będziemy się spotykać po waszej przegranej? – Zapytała Fallon na co Oliver zaśmiał się głośno.
– Zapomnij. Unikałbym Cię wtedy jak ognia.
Krukonka uśmiechnęła się i oparła głowę na ramieniu chłopaka.
Dla tej dwójki wygrana była najważniejsza. Ich bliska relacja nie mogła wpłynąć na nadchodzący mecz i oboje doskonale zdawali sobie z tego sprawę.
CZYTASZ
Drużyna Przeciwna • Oliver Wood
FanfictionMiłość i oddanie swojej pasji nie idą w parze, a przynajmniej tak twierdzi Oliver Wood, który w stu procentach poświęca się Quidditchowi, nie zaprzątając sobie przy tym głowy gronem, otaczających go wielbicielek. Zmienia to się jednak, gdy poznaje w...