SCK[The Hacker]
Episode 04Jin membuka apron pinknya lalu diletakkan di tempat sandar kerusi. 6 orang lelaki di hadapan nya sudah 'sambar' lauk yang ada. Well... masakan Jin kan sedap.
"Mana perempuan tu? "Soal Jin dingin sambil memandang setiap wajah rakan-rakannya.
"Dia dalam biliklah,kenapa? "Soal Hoseok.
"Aku dengar ada orang pukau dia, so? Korang tahu siapa? "Soal Jin dengan sinis. Saja mahu mengusik. 6 orang lelaki dihadapannya berhenti makan lalu memandang Hoseok. Hoseok mengeluh panjang.
"Macam mana kau tahu? "Soal Hoseok. Dah kantoi buat apa nak sorok lagi kan?
Jin ketawa sinis
"You know me, I know everything"
Dia taklah terlalu bodoh nak tinggalkan Jihee macam tu je, sebabtu dia letak pen perakam suara di atas meja solek sebelum dia keluar bilik tu tadi.
"Whatever, aku buat sebab ada orang suruh"Hoseok menjeling. Yang lain sudah sambung makan kembali. Lapar tahap kebuluran dah semua.
"So, Taehyung? Asal kau suruh Hoseok pukau perempuan tu? "Soal Jin lagi. Kali ni lebih serius. Dari jauh Jin boleh nampak Taehyung sedang menelan air liur.
"Erm...aku, aku... Aku suruh Hoseok pon pukau perempuan tu sebab aku nak tahu masalah dia je. Tu je"Tergagap-gagap Taehyung mahu menjawab.
"Aku tahu"Ucap Jin dua patah lalu mula menjamu selera. Saja dia mahu menakut-nakutkan Taehyung dan Hoseok. Tak ada niat lain.
-----
"Hey, Jihee"Tegur suatu suara. Jihee yang merenung ke luar jendela itu mula memandang si empunya suara. Lelaki tinggi itu dipandang dengan rasa sedikit takut.
"Ma.. Macam mana awak ta--"
"I know everything about you, Kang Jihee."Potong lelaki itu.
"Aku Kim Seokjin, "Jin menghulurkan tangannya ke arah Jihee. Jihee dengan teragak-agak dia menyambut hulurannya, tapi lain pula jadi apabila Jin menarik tangan Jihee. Sekali tubuh Jihee berada di pelukan Jin. Terdengar seakan dari lelaki itu.
"Aku rindu kau, "Ucap Jin lembut. Jihee mengerut dahinya. Asal do lelaki ni? Pelukan dileraikan oleh Jihee.
"A...awak si.. Siapa? "Soal Jihee.
"Sorry, mungkin aku salah orang. Kau makanlah, tu makanan atas meja"Jin menjuih bibirnya di meja solek. Air mata jantannya dikesat kasar.
"Aku keluar dulu"
"Jin! "Panggil Jihee, Jin menoleh.
"Yes? "Soal Jin.
"Erm....awak ada baju lebih? Saya.. Saya nak mandi? "Soal Jihee.
Jin mengangkat kening sebelahnya.
"Ada, nanti aku suruh Taehyung hantarkan dekat kau. Makan lah dulu"Jin segera keluar dari bilik.
"Taehyung! "Panggil Jin dari luar bilik. Taehyung di dalam bilik segera membuka pintu.
"Ada apa??Harimau aku nak beranak ke?"Soalnya cemas.Ya, Taehyung tu ada bela harimau.
"Bodoh,harimau kau tu jantan. Macam mana nak beranak bongok! "Marah Jin.
Kepala Taehyung diketuknya kuat."Aduh!! "Jerit kesakitan Taehyung sambil menggosok kepalanya.
"Habistu, ada apa panggil aku? "Soal Taehyung. "Kau pergi curi baju wanita kejap, lepastu bagi dekat Jihee tu. "Ucap Jin.
"Asal ak--"
"5 ketul tu dah keluar, cari mangsa baru. Tinggal kau je.. Dah, pergi sekarang! "Arah Jin.
"Yelah! "
-----
Jihee yang tengah baring itu mula terdengar sesuatu di dalam almari.
Apa tu?
Dengan perlahan, Jihee turun dari katil. Langkah nya diaturkan ke almari. Perlahan-lahan tangan nya memegang daun pintu almari.
Krek....
"Peek a boo!! "
"Arghh--hmpph "Pantas lelaki itu keluar dari almari dan menekup mulut Jihee.
"Yah, yah.. Jangan jerit lah, nanti Jin marah"Bisik dia. Jihee berhenti menjerit. Dadanya digosok perlahan..ingatkan siapalah tadi... Rupanya orang..
"Kenapa awak tiba-tiba ada dalam tu?"Soal Jihee. Mata memandang pelik kepada lelaki yang berpijama tata BT21 itu.
"Adalah, ni.. Pakaian yang kau nak, pakaian luar,pakaian dalam.. Semua ada. Cuma satu je takde.. "
"A..pa? "Pipi Jihee sudah memerah apabila dia sebut 'pakaian dalam' tadi. Siapa saja tak malu kan?
"Boxer Jimin! Hahahahahahaha! "Ketawa Taehyung terbahak-bahak. Jihee hanya buat muka 'asal do? Siapa jimin do? '
"Okaylah, aku keluar dulu. By the tata, aku Kim Taehyung"Ucap Taehyung lalu masuk semula ke dalam almari.
Apabila Jihee membuka balik almari, kosong. Dia tutup dan buka, dan tutup balik dan buka balik. Sehingga dia give up.. Dia membuka plastik berwarna hitam itu.
"Kenapa merah semua ni? "Soal Jihee sebaik sahaja dia nampak pakaian berwarna merah. Tiba-tiba pintu almari dibuka seseorang.
"Merah buat Tae marah, Aumm!"Taehyung menutup balik pintu almari.
"Yah! "Marah Jihee.
Gila!
Jihee mula melangkah ke arah tandas, mahu bersihkan diri.
-----
Yoongi meletakkan sebahagian badan yang telah dia bunuh itu di dalam tong sampah. Sapu tangan yang dipakai dia tanggalkan dan dimasukkan ke dalam poket seluar. Dia berjalan di lorong yang gelap dan sunyi itu. Topi hoodie ditutup penuh sehingga hanya menampakkan bibir sahaja.
"Ye omma? Yelah, Jungmin nak balik lah ni. Jangan risaulah, Jungmin okay"
Yoongi mendengar suara gadis yang datang tidak jauh darinya. Dia tersenyum sinis. Mangsa seterusnya sudah ada, buat apa nak buang masa lagi kan?Sarung tangan dan mask dipakai. Pantas dia berjalan ke arah gadis yang sedang sibuk berhubung dengan seseorang itu. Apabila tiba di belakang gadis itu, terus dia merampas telefon milik gadis itu kasar. Terkejut gadis itu dibuatnya.
"Yah, awak buat apa ni? "Gadis itu segera menoleh ke arah Yoongi.
Yoongi cepat-cepat mengeluarkan kain putih lalu ditekup di mulut gadis itu. Meronta-ronta gadis itu, akhirnya..Gadis yang bernama Jungmin itu semua pengsan dipangkuan Yoongi.Yoongi mengangkat badan kecil itu dan hilangkan diri. Ada senyuman sinis terukir di bibirnya.
YOU ARE READING
[C] SCK ; The Hacker
Fanfiction[ C O M P L E T E D ! ] "I know you and I know everything" -KSJ "Aku akan pastikan kau mati ditangan aku, ingat tu" -PJH "Maaf, saya terpaksa pergi dari sini" -KJH Tinggal dengan 7 jejaka tampan memang semua nak kan? Tapi, ia tidak bagi Kang Jihee...