05

222 29 0
                                    

SCK[The Hacker]
Episode 05

Tubuh gadis itu diletakkan di dalam bilik bawah tanah tanpa pengetahuan sesiapa. Yoongi mengikat badan gadis itu di kerusi dengan ketat. Usai ikat, Yoongi ketawa sinis. Bukan selalu dia bawa balik mangsanya ke rumah, dia selalunya bunuh dekat tempat gelap saja. Entah kenapa dia ada niat nak bawa gadis ini ke bilik bawah tanah ni.

"Yow, Mr. Assasin"Panggil seseorang. Lelaki itu lengkap berpakaian hitam.

"Kau nak apa? "Soal Yoongi.

"Aku nak perempuan tu, 'fresh' lagi kan?"Soal Jimin. Ya, Park Jimin.

"Kau jangan nak mengada, aku bawa dia ke sini sebab aku nak bunuh dia. Bukan aku bawa dia untuk kau"Yoongi membalas dingin.

"Yoongi--"

"Suga.. Suga, aku tak kenal Yoongi"Yoongi--aip.. Suga memandang tajam ke arah Jimin yang elok bersandar di dinding.

"Okay, Suga hyung"

"Apa? "Soal Suga lagi. Tangan sibuk mengilatkan pisau kesayangan miliknya.

"Biarlah aku 'main' dengan dia dulu okay, lepastu, kau siat-siatlah kulit dia ni"Ucap Jimin sinis.

"Tak ada, kalau kau nak 'main'.. Pergi cari sendiri, perempuan ni aku punya. Aku yang patut 'main' dengan dia"Kata Suga sinis. Sinis sekali.

Jimin mencebik, "Okay, fine. Aku keluar cari yang lain. Make sure lepas kau bunuh dia, kau bersihkan bangkai dia"Kata Jimin sebelum melangkah masuk ke dalam lif. Pintu lift ditutup.

Suga memandang gadis itu yang sudah bangun dari lena.. Bukan lena, pengsan.

"Dah bangun? Baguslah... Senang kerja aku, tak payah tunggu kau lama-lama"Kedengaran ketawa sinis dari Suga.

"Aku dekat mana hah?! Lepaskan aku!!"Meronta-ronta gadis itu di atas kerusi.

"Diam!! "Tengking Suga, terus diam perempuan itu.

"Kau tahu kan apa kau buat dekat sini?"Soal Suga sambil mendekati Jungmin. Perempuan tu nama Jungmin. Jungmin tersenyum sinis.

"Kau akan seksa aku, kemudian bunuh aku. Then, teruskan...Mr. Silent Assasin. Teruskan kerja kau untuk bunuh aku."Sinis Jungmin berkata. Suga sudah naik angin, dagu Jungmin dicengkam kuat oleh tangan kirinya. Jungmin? Dia masih lagi dengan senyuman sinisnya.

"Hey, kau ingat kau cakap macam tu kau akan lembut kan hati aku ke hah?! Fine.. Kau nak aku 'main' dengan kau kan? Aku akan teruskan untuk seksa kau."

Pisau tajam lagi merbahaya miliknya itu diambil di atas meja kemudian dia kembali ke arah Jungmin. Pita pelekat dilekatkan pada mulut Jungmin.

"Are you ready, sayang? "Soal Suga sinis. Pisau yang dipegang itu diletakkan di pipi Jungmin.

"Sebelum aku toreh bahagian lain, baik aku toreh bahagian muka kau dulu. Okay, sayang? "

"Hmmph! "

Suga menoreh muka Jungmin dari pipi ke dagu. Darah tak henti-henti mengalir jatuh ke lantai. Air mata Jungmin sedikit pun tak tumpah di pipi. Terdapat satu torehan sudah diselesaikan oleh Suga.

"Then,biar aku 'main' dengan kaki kau pula ye? "

Kini, pisau berada di betih milik Jungmin.

"Hmmmmph!! "

Pisau itu ditekan masuk ke dalam isi, Suga menarik perlahan sehingga darah pekat mengalir di bahagian betih Jungmin pula.

Kring!!!!

Suga menoleh ke arah telefonnya yang berdering di atas meja. "Time-time macam ni la kau nak bunyi!! "

Suga pergi ke arah meja lalu mengangkat panggilan.

"Hello"

"Suga hyung, tolong aku! "Jerit Namjoon dari hujung panggilan.

"Kau ni kacaulah, tolong apa? "

"Tolong datang sini, hyung. Aku kena kejar dengan polis tadi! "

"So? "

"Datanglah sini, aku takut"

Suga ketawa sinis, sejak bila si Namjoon ni jadi penakut ni?

"Yelah! Kau share location, aku datang"

Panggilan diputuskan oleh Suga. Suga kembali ke arah Jungmin yang sudah tak berdaya itu.

"Kau tunggu sini, aku keluar dulu. Nanti aku sambung balik 'game' aku dengan kau ya? "

"Hmph!! Hmmph! "

Suga mengeluh, pita pelekat di mulut Jungmin ditarik kasar. "Ha? Nak cakap apa? "

"Aku.. Aku cuma nak cakap, Goodluck. Dan, aku yakin satu hari nanti kau menyesal dengan semua ni"

"Okay, we will see.... Thank you sebab wish goodluck dekat aku, kau mangsa paling gila yang pernah aku jumpa. Nak mati pun masih boleh wish dekat orang, sepatutnya aku dah lama kelar kepala kau tu. Tapi--"

"Aku kenal kau,"Potong Jungmin.

"Apa-apa jelah, aku pergi dulu"Suga terus keluar dari bilik bawah tanah.

-----

"Hey, "Tegur Jin kepada Jihee. Jihee hanya mampu menoleh sambil tersenyum kelat.

"Kenapa tak tidur lagi? "Soal Jin. Punggung dilabuhkan disebelah Jihee. Mata memandang siaran tv di hadapan. Mereka di ruang tamu.

"Jin.. "

"Yup? "

"Saya nak balik, "Ucap Jihee mendatar.

"Kenapa kau nak balik? Dekat sini tak best ke? "Jin bertanya.

"Best? Best apanya? Rumah pun dekat tengah-tengah hutan, tak ada jiran. Tak ada maknanya best, macam mana korang semua boleh tinggal dekat sini? Tak bosan ke hah? "Bertubi-tubi soalan dilontarkan kepada Jin.

"Habistu? Kau nak keluar? "

Jihee mengangguk, sesungguhnya dia amat rindu akan ayahnya. Walaupun...

"Boleh, tapi.. Ada syarat"

"Apa? "

"Cerita dekat aku, apa yang sebenarnya berlaku dekat kau"

[C] SCK ; The Hacker Where stories live. Discover now