Aiyokk! Halo gaiss! First sekali kyo nak ucap tq dekat siapa yang sudi baca dan support SCK(hacker) ni.. Ya, walaupun tak banyak orang baca, kyo akan tetap update sampailah tamat cita ni.. Harap readers suka lah dengan first Fanfic ni.. Insyallah kalau ff ni dah habis, kyo akan public cerita yang lebih menarik(cerita tu masih lagi kyo drafkan) anyway, tqtqtqtqtqtq si much bagi siapa yang baca..dan.... Kalau ff ni dah ramai yang baca, kyo akan teruskan ff SKC ni.. Teruskan support okay..
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
Hero baru kita bang pd gais.. Gahahahha!
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
SCK [The Hacker]
Episode 13Seorang lelaki membuka mata perlahan. Bilik kosong yang mempunyai besi penghadang dihadapannya menjadi santapan matanya. Bilik ini seakan penjara. Dia menutup matanya sekilas sebelum menoleh ke sebelah rakannya yang masih belum bangun. Kesakitan yang dirasai amat perit dia biarkan.
"J.. Jin... Ireonna.. "Sebut dia dengan terketar-ketar. Bahu lebar rakannya digoyangkan perlahan.
"Ji.. Jin hyung... Ireonna... Hiks.. "Air jernih mula keluar dari tubir mata.
"Erm... "
"Hyung dah sedar? Syukurlah.. "Ucap Taehyung lega. Air matanya disekat kasar.
"Tae.. Hyung dah tak lama dah
ni..Hyung kena pergi... "Ucap Jin dengan nada terketar-ketar."Molla! Hyung tak boleh pergi... Hiks.."
Air mata Taehyung mula kembal membasahi pipi. Teresak-esak dia menangis. Jin tersenyum nipis..
Bang! Bang!
Entah dari mana peluru datang dan menembusi kepala Jin. Taehyung terkejut. Kepala Jin habis berlumuran darah. Ada juga merecik ke wajah Taehyung.
Taehyung terkaku di hadapan mendiang Jin.
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
"Andwae!!!! "Jerit Taehyung.
"Yahyah! Alien! Kau kenapa?! "Jin menggerakkan badan Taehyung agar dia tersedar dari mimpi.
Sebaik saja Taehyung tersedar, dia terus memeluk tubuh Jin. Jin menolak kasar tubuh Taehyung tapi lelaki itu enggan.
"Jin hyung! Jangan tinggalkan aku.. Hiks.. Hiks.. "Rayu Taehyung.
"Hey, kau gila ke apa hah? Nak kena ketuk dengan senduk aku ke
hah?! "Marah Jin sambil mengeluarkan senduknya."Eo? Bila Jin hyung bawa? "
"Hello, ni benda wajib okay? Mestilah kena bawa "
Tok!
Kepala Taehyung menjadi
sasaran senduk nya mendarat."Aduh! "
"Ha.. Merepek lah lagi nanti! Boleh aku ketuk sampai pecah kepala kau
tu "Kata Jin."Hyung! Kau okay kan? Takde orang tembak kau kan? "
"Siapa nak tembak aku ni.... Aku heansem lagi kacak pujaan readers ni mana ada sesiapa nak tembak. "
"Tch "Taehyung berdecit.
"Kau mimpi jelah, jangan fikirkan sangat benda tu. Hah, alang-alang kau dah bangun, lebih baik kau tolong aku macam mana nak buka kunci pagar besi ni. "
Jin memegang pagar besi. Sepertinya mereka di bawah tanah dan mereka dikurung dalam penjara.
"Okay.. Argh! "Taehyung terduduk kembali di atas tanah itu sambil memegang pahanya.
"Taehyung! Kau kenapa? "Soal Jin lalu pergi ke arah Jin.
"Ka.. Paha aku hyung.. "
"Omo! Paha kau berdarah banyak! Macam mana aku tak perasan tadi "
Jin membuka baju kemeja nya lalu diikat mengelilingi paha Taehyung.
"Tahan sikit Tae, hyung cuba buka kunci ni.. "
Taehyung mengangguk perlahan.
Flashback on...
Taehyung dan Jin masih bergelut dengan musuh masing-masing.
"Masa untuk keluar semua! Jin! Taehyung! Keluar dari tempat ni! "
Taehyung yang mendengar kata Namjoon dari alat penghubung terus berlari mencari Jin. Jaehoon yang sudah jatuh ke tanah itu dibiarkan.
"Jin hyung! "
Bang!!
Baru saja mahu pergi, paha kiri nya ditembak oleh Jaehoon. Jaehoon merengus kasar sebelum dia bangun menghampiri Taehyung yang sudah jatuh. Dia tersenyum sinis sebelum dia menyepak kepala Taehyung. Terus lelaki itu pengsan. Dia menyuruh beberapa anak buah nya mengangkat Taehyung masuk ke dalam kereta.
Dalam masa yang sama,
Jin sudah memuntahkan darah. Penat bergelut dengan Daniel. Jin memegang perut nya yang terasa senak akibat disepak oleh Daniel. Daniel mengambil picagari lalu di suntik dileher Jin..
"Argh!!!! "Jin menjerit sebelum dia juga pengsan.
Tubuh Jin dibawa ke dalam kereta. Dua orang lelaki yang diculik oleh anak-anak buah Daniel dikeluarkan dari kereta. Jin young dan Seungwoo iaitu anak buah Daniel membawa lelaki warga asing itu masuk ke dalam gudang dengan pantas.
BOOMMMMMMM!!!
Gudang itu meletup.
Dua buah kereta itu berlalu pergi meninggalkan gudang yang sudah berkecai menjadi serpihan kecil itu.
"Congrats dude! plan kita
berjaya! "Ucap Jaehoon, Daniel hanya memberikan senyuman sinis."Ani.... Jin dengan Taehyung tak
mati... "Jungkook terduduk di hadapan gudang terbakar itu. Begitu juga dengan semua ahli yang tinggal.Flashback off
"Taehyung.. "Panggil Jin.
"Nae??"
"Kau boleh pakai magik kau untuk cari kunci? "Soal Jin.
""Erm.. Biar aku cuba.. "
"Tutup mata Jin hyung"
Jin menutup mata sambil menunggu Taehyung membuat aksi magiknya.
"Macam mana? "
"Jin hyung.... "
YOU ARE READING
[C] SCK ; The Hacker
Fanfiction[ C O M P L E T E D ! ] "I know you and I know everything" -KSJ "Aku akan pastikan kau mati ditangan aku, ingat tu" -PJH "Maaf, saya terpaksa pergi dari sini" -KJH Tinggal dengan 7 jejaka tampan memang semua nak kan? Tapi, ia tidak bagi Kang Jihee...