Episode 20
SCK | Hacker"Omma! Saya pergi dulu! "
Budak lelaki itu bergegas keluar dari rumahnya. Basikal yang tersandar elok di dinding rumah dia tunggang keluar dari kawasan rumah kecil itu. Kaki mengayuh laju ke satu tempat.
Setelah 20 minit mengayuh, dia sampai ke satu tempat---erm... Dia sampai di kawasan hutan. Dia menyandarkan basikalnya di satu pohon besar. Kedua tangannya elok terletak dalam poket hoodie. Kaki melangkah laju masuk ke dalam hutan. Dia berjalan maju ke hadapan sehingga terlihat satu padang yang menghijau terbentang luas dihadapannya. Dia tengah-tengah padang itu terdapat sebuah rumah kecil. Dia berlari anak ke arah pondok itu.
"Ahjussi! "Jerit Jin apabila dia melihat satu susuk tubuh keluar dari rumah kecil itu. Dia pantas memeluk erat lelaki tua itu.
"Baru sampai? "Soal lelaki itu.
Jin mengangguk perlahan.
"Mianhae, ahjussi. Jin ada kelas tambahan dekat sekolah tadi. Sebabtu datang lambat. "Terang Jin sambil memandang ahjussi itu dengan wajah comelnya.
"Tak apa, yang penting kamu dah sampai. Mana Daniel? "Soal Ahjussi. Jin mengerut dahi.
"Dia tak datang lagi? "Soal Jin balik. Ahjussi itu menggeleng perlahan.
"Tak apalah, jom mula latihan. Junho hyung pun dah sampai. Daniel nanti sampailah dia. "
"Jjinja?! Junho hyung! "Jerit Jin lalu berlari mencari lelaki yang bernama Junho itu di dalam rumah. Ahjussi hanya menggeleng.
"Junho hyung! "Ucap Jin riang lalu memeluk tubuh lelaki berumur 18 tahun itu.
"Yah, yah, yah... Aiguu,
ini budak! "Terkejut Junho yang baru sedar akan kehadiran Jin. Yalah, dari tadi dia menghadap laptop main game GTA 5 sementara menunggu dua budak lelaki merangkap adik angkatnya datang."Aiguu, lepaslah. Dahlah busuk! "Ucap Junho.
"Eyyy! Jin dah mandi okay! Siap pakai perfume lagi! "Ucap Jin dengan tangan masih melingkar di pinggang Junho.
"Mana Daniel? "Soal Junho.
"Dia-- "
"Daniel in your area!! "Jerit satu suara dari belakang mereka berdua.
"Yah, Kang Daniel! Kau pergi mana tadi? " Soal Jin.
"Heheh, aku ada kerjalah"
Daniel mendekati dua lelaki itu.
"Ahjussi mana?" Soal Daniel.
"Ahjussi pergi tandas kot.." Teka Jin.
"Junho hyung, ajarlah kami cara hack..."
"Iyalah, harini hyung ajar korang cara hack akaun bank"
"Serius! Wahhh! Macam best je!" Kata dua budak itu serentak.
"Jap! Hyung, Daniel.. Jin nak pergi tandas kejap. Hyung ajarlah Daniel dulu."
YOU ARE READING
[C] SCK ; The Hacker
Fanfiction[ C O M P L E T E D ! ] "I know you and I know everything" -KSJ "Aku akan pastikan kau mati ditangan aku, ingat tu" -PJH "Maaf, saya terpaksa pergi dari sini" -KJH Tinggal dengan 7 jejaka tampan memang semua nak kan? Tapi, ia tidak bagi Kang Jihee...