The Greatest Headhunter

157 28 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JEON JUNGKOOK[ The Greatest Headhunter]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JEON JUNGKOOK
[ The Greatest Headhunter]

Our kookie dah tiba, okay... Dah lama tak intro, yehet! Okay... So! Kyo akan intro pasal Jeon Jungkook A.K.A The Greatest Headhunter! Wuu...

Okay, Jeon Jungkook. Macam mana dia boleh jadi Headhunter? Ha.. Dia jadi Headhunter sebab dia sudah dilatih oleh ayahnya untuk belajar menembak sejak umur 4 tahun! Wooo! 4 tahun dah pegang senjata api? Seriuslah??? Ha... Itu bener serius. Tuan Jeon, ayah kepada Jungkook ialah seorang bekas tentera. Oleh sifatnya yang garang dan tegas terhadap anaknya, dia hantar Jungkook ke kelas menembak. Bukan saja kelas menembak, kelas mempertahankan diri juga Jungkook kena sertai. Jungkook bukan kanak-kanak yang periang, malah dia pendiam.. Tak bergaul dengan orang. Waktu siang hingga petang dia kena pergi kelas menembak dan mempertahankan diri. Malam pula dia hanya tidur menunggu hari kemudiannya. Adakala dia nangis, penat dengan ayahnya yang suka memaksa. Pada awalnya dia tak mahu masuk ke kelas yang Tuan Jeon masukkan, tapi bila melihat muka bengis ayahnya, dia jadi tak sampai hati nak beritahu. Disebabkan dia kurang kasih sayang dari orang tuanya sendiri, dia mencuba untuk bunuh diri. Sempat Tuan Jeon dan isteri menghalang perbuatan bodoh anaknya itu. Sampailah satu kejadian yang berlaku pada dirinya sehingga membuatkan dia tidak boleh lupa sampailah dia besar. Genap umur 16 tahun, dia mengambil upah sebagai Headhunter upahan sebagai kerja sambilannya. Setiap perbuatannya dibayar dengan jutaan dollar! Wah wah! Kaya betul anak Jeon ni! Hahaha..

Sniper berwarna hitam menawan yang diberi oleh jurulatihnya dia gunakan untuk membunuh atau paling tepat tembak kepala orang. Nama pun 'Headhunter', so.. Mestilah dia kena tembak kepala orang...Dia semakin giat melakukan kerjanya sampai ada seseorang menelefonnya untuk berjumpa. Alangkah terkejutnya dia bila berjumpa dengan orang itu. Orang yang kejam sepertinya juga. Siapa tu?? Korang boleh teka tak?? Cer teka?? Huhu..

[C] SCK ; The Hacker Where stories live. Discover now