PARK JIMIN
[ The Scientis X ]Yayayaya, sudah tiba masanya untuk intro pasal Jimin. Professor X atau
Professor Jimin merupakan seorang ahli saintis yang berbakat besar tapi disebabkan masalah masa lampau yang dia lalui dan harungi bersama suga dia telah menyalah gunakan bakat dia untuk perkara yang salah.. antara kerja jahat dia ialah professor ini telah terlibat membantu jhope buat dadah "chimy" yang berbahaya tersebut.. selain itu juga dia juga mencipta alat dan senjata untuk digunakan sebagai alat penyeksaan dan pembunuhan..Ya, dia memang bijak tentang alat-alat senjata semua ni... masalah masa lampau dia juga telah membuatkan professor ini gila untuk melakukan umm faham-faham sendiri ya clue *sentuh* perempuan.. bak kata professor "sebelum seksa kena sentuh lah dulu baru best umm".. Maklumat tak penting jimin, suka pakai boxer ja dalam rumah untuk menggoda readers.. korang hati-hati yaSelain itu, ini juga maklumat tidak berapa penting, Jimin juga ada membuat satu eksperimen yang melibatkan pelbagai haiwan ganas, berbisa dan garang seperti beruang, cheetah, ular,anjing, singa harimau dan jerung. Tapi, malangnya eksperimen yang dia lakukan itu gagal sebab dia termasukkan cecair 'euphoria' di dalam eksperimennya. Oleh disebabkan eksperimennya tidak menjadi, benda itu bertukar menjadi seekor anjing yang comel namun ganas! Ganas tahap menggila. Jimin mengambil keputusan untuk berikan anjing itu kepada Taehyung.Taehyung menamakan ia 'Yeontan'. Yeontan hanya akan bermanja dengan ahli killer saja. Jika ada orang, Yeontan akan dikurung di dalam sangkarnya. Yelah, takut Yeontan ni gigit orang pula. Dengan gigi berbisa nya.. Err.. Memang mati dibuatnya!
Itu gambarnya Yeontan😂
Garang kan?Kay kay... Dah habis intro pada professor kita. Stay tune gais..
YOU ARE READING
[C] SCK ; The Hacker
Fanfiction[ C O M P L E T E D ! ] "I know you and I know everything" -KSJ "Aku akan pastikan kau mati ditangan aku, ingat tu" -PJH "Maaf, saya terpaksa pergi dari sini" -KJH Tinggal dengan 7 jejaka tampan memang semua nak kan? Tapi, ia tidak bagi Kang Jihee...