▸Μέρος Πρώτο.◂

2.2K 156 11
                                    

  2 Φεβρουαρίου 2007.

  Η βροχή σταμάτησε, όπως και τα δάκρυα μου είχαν στερέψει. Ένιωθα ακόμα αυτόν τον κόσμο στον λαιμό μου όμως δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Η ίδια εικόνα περιτριγύριζε στο μυαλό μου. Ο Ian με την Carol αγκαλιά και να την φιλάει τόσο παθιασμένα... Την μισώ τόσο πολύ. Ο Ian, πριν την γνωρίσει ήταν μαζί μου. Μόνο μαζί μου. Ήταν ο δικός μου κολλητός, ο δικός μου παιδικός φίλος αλλά μόλις εμφανίστηκε αυτή τον έκανε σιγά - σιγά να απομακρύνεται από εμένα και μου την δίνει τόσο πολύ που είμαι ερωτευμένη μαζί του. Μακάρι να μπορούσα να τον ξεπεράσω όμως είναι πλέον πάνω από τις δυνάμεις μου. Πρέπει να τον βγάλω από το μυαλό μου και να επικεντρωθώ σε κάτι σημαντικό, στον διαγωνισμό ταλέντων.

  Μεγάλα γκρι σύννεφα είχαν σκεπάσει τον γκρίζο ουρανό και ο κρύος αέρας χτύπησε το πρόσωπο μου μόλις πέρασα το κατώφλι του σπιτιού μου. Γύρισα και κοίταξα την μητέρα μου.

  «Μαμά, αν βρέξει ξανά; Θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός;» κοίταξα αγχωμένα τον ουρανό. Τα γκρίζα σύννεφα όλο και πλησίαζαν απειλώντας πως θα πιάσει ξανά βροχή.

  Η μητέρα μου με πλησίασε και έβαλε το χέρι της στον ώμο μου. «Μην ανησυχείς Jasmine. Όλα καλά θα πάνε, θα σκίσεις μικρή μου.» μου χαμογέλασε προσπαθώντας να με καθησυχάσει.

  «Θα τα πας τέλεια πριγκίπισσα μου.» άκουσα την φωνή του πατέρα μου και έτρεξα στην αγκαλιά του. Με έσφιξε πάνω του και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο. Είμαι η αδυναμία του και η μοναδική του κόρη.

  Το όνειρο μου είναι να γίνω μεγάλη τραγουδίστρια. Είμαι μόλις 15 ετών μα ο μπαμπάς μου λέει πως μια μέρα θα γίνω αστέρι, το δικό του αστέρι. Πριν μια εβδομάδα ηχογράφησα τον πρώτο μου δίσκο και μου είπαν πως θα πάει καλά διότι έχω καλή φωνή, το ελπίζω. Ο μπαμπάς μου λατρεύει το τραγούδι και είπε πως οτιδήποτε κι αν γίνει να μην το παρατήσω ποτέ. Του άρεσε να με ακούει να τραγουδάω, βέβαια του τραγουδούσα από τότε που ήμουν μόλις πέντε ετών και σιγά σιγά με την βοήθεια του δασκάλου των φωνητικών βελτιώθηκε η φωνή μου. Ο μπαμπάς μου με έβγαλε από την αγκαλιά του και καθίσαμε στο αυτοκίνητο.

  Ξεκινήσαμε προς το διαγωνισμό ταλέντων που γινόταν σήμερα το βράδυ στην Ottawa. Εγώ ζω στο Toronto, η Ottawa είναι 4 ώρες από εδώ και έτσι ξεκινήσαμε πολύ νωρίτερα. Ήθελα πολύ να πάω στον διαγωνισμό έτσι ο πατέρας μου δεν μου χάλασε χατίρι. Γίνετε κάθε χρόνο και αναδεικνύουν τα ταλέντα της βραδιάς. Ίσως να ηχογράφησα τον δίσκο μου αλλά ήθελα, αν κέρδιζα να με γνωρίσει ο κόσμος καλύτερα και ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία.

✦The Revenge.Where stories live. Discover now