▸Μέρος Δέκατο Έκτο.◂

1.3K 128 12
                                    

  Jasmine.

  Καθόμουν σκεπτική σε κάτι σκαλάκια του σταδίου που θα γινόταν η συναυλία. Από το μυαλό μου περνούσαν διάφορες σκέψεις αλλά η κυριότερη ήταν ο Justin. Δεν ξέρω, μου έχει γίνει έμμονη ιδέα. Μου λείπει τόσο απίστευτα. Ποιος πίστευε πως αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος μπήκε τυχαία στην ζωή μου, τώρα θα αποτελεί την δική μου. Θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος των σκέψεων μου.

  «Jasmine.» άκουσα την φωνή της Daria και ξύπνησα από τις σκέψεις μου. Ύψωσα το βλέμμα μου και την κοίταξα.

  «Έλα Daria!» είπα χαμογελώντας της.

  Με κοιτούσε ανέκφραστη εξετάζοντας την έκφραση μου. «Είσαι καλά;» με ρώτησε.

  «Ναι καλά είμαι! Εμ.. όλα έτοιμα με τις προϋποθέσεις που λέγατε;» την ρώτησα αλλάζοντας θέμα.

  «Ναι όλα εντάξει!» είπε εκείνη.

  «Χαίρομαι!» είπα και σηκώθηκα από τα σκαλιά. Με αντιμετώπιζαν τόσο διαφορετικά από την στιγμή που έφυγε ο Justin λες και ήμουν καμία άρρωστη.

  «Jasmineeee…» φώναξε ο Ian. «Σου έχω μια έκπληξη έλα λίγο…» σηκώθηκα και ακολούθησα τον ήχο της φωνής του για να καταλάβω που βρίσκεται.

  «Ποια είναι η εκπλ…» Σταμάτησα απότομα βλέποντας την Anna-Maria μπροστά μου. Έτρεξε με δάκρυα στα μάτια και με αγκάλιασε με όλη της την δύναμη. Την έσφιξα και εγώ πάνω μου όσο περισσότερο μπορούσα και ένιωσα το χαμόγελο της. Είναι τόσο υπέροχη!

  «Μου έλειψες τόσο πολύ..» μου ψιθύρισε γλυκά. Της χαμογέλασα.

  «Και εμένα μου έλειψες μικρή.» της είπα και την φίλησα στο μάγουλο. Χαμογέλασε και με κοίταξε στα μάτια με τα μεγάλα, γαλάζια μάτια της.

  «Σου έχω μια έκπληξη μετά την συναυλία.» είπε ενθουσιασμένα. Την κοίταξα πονηρά.

  «Αλήθεια; ΤΙ;» την ρώτησα. Χαχάνισε.

  «Αν σου πω δεν θα είναι έκπληξη!» είπε κλείνοντας μου το μάτι. Χαμογέλασα και την φίλησα ξανά στο μάγουλο.

  «Εντάξει..» μουρμούρισα.

  3 ώρες αργότερα.

  Η συναυλία είχε έρθει στο τέλος της. Ένιωσα μια ανακούφιση καθώς σε όλη την διάρκεια της ένιωθα κάπως περίεργα. Δεν είχα διάθεση για τραγούδι. Ήθελα απλά να καθίσω και να αφήσω τις σκέψεις μου να με βασανίζουν. Βγήκα στα παρασκήνια και άρχισα να ψάχνω τον Ian, τον Scooter, ακόμη και την Daria. Όλοι είχαν εξαφανιστεί.

✦The Revenge.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora