▸Μέρος Δέκατο Ένατο.◂

1.6K 113 18
                                    

  Jasmine.

  Με κοιτάει στα μάτια και με μαγεύει. Η αγκαλιά του είναι το παν για μένα. Είναι τόσο υπέροχος και έχει τόσο μαγικά μάτια. Ο τρόπος που με κοιτάει προδίδει το πόσο ερωτευμένος είναι. Με σήκωσε στον αέρα και άρχισε να με κάνει σβούρες ενώ εγώ γελούσα και αυτός είχε αυτό το υπέροχο χαμόγελο στα χείλη του. Το χαμόγελο του με έκανε νιώθω τόσο ευτυχισμένη και τόσο σίγουρη γι’ αυτό που ζω αυτήν την στιγμή.

  «Είσαι πολύ... Πολύ περίεργος σήμερα.» του είπα φιλώντας του απαλά την μύτη.

  Γέλασε και με κοίταξε απορώντας.

  «Περίεργος;» έσμιξε τα φρύδια του.

  «Δεν ξέρω. Γελάς, χαμογελάς, κάνεις τρέλες και με τρελαίνεις!» του παραδέχτηκα. Το πρόσωπο του έλαμψε.

  «Αλήθεια σε τρελαίνω μωρό μου;»  είπε και με πλησίασε αρκετά.

  Η ανάσα του χτυπούσε το πρόσωπο μου. «Ναι.» είπα σιγανά.

  Χαμογέλασε και με φίλησε απαλά στα χείλη.

  «Πάμε πίσω; Να κάνουμε και καμία βουτιά;» τον κοίταξα ανοιγοκλείνοντας τα μάτια. Δεν ήθελα να του πω την αλήθεια.

  «Πάμε.» είπα με δισταγμό. Αναστέναξα και έπλεξα τα δάχτυλα μας.

  Φτάσαμε στις ξαπλώστρες μας ενώ ο ήλιος έκαιγε τα κορμιά μας. Ξάπλωσα στην ξαπλώστρα μου και φόρεσα τα γυαλιά μου.

  «Τι κάνεις;» με ρώτησε ο Justin, ο οποίος στεκόταν ακριβώς δίπλα από την ξαπλώστρα μου και με κοιτούσε περιμένοντας να σηκωθώ.

  «Χαλαρώνω.» είπα ενώ βολεύτηκα καλύτερα στην ξαπλώστρα μου.

  «Πάμε για βουτιά.» επέμενε. Τον κοίταξα και ζάρωσα το πρόσωπο μου.

  «Justin...» είπα και αναστέναξα. Με κοίταξε περίεργα και κάθισε δίπλα μου. Σηκώθηκα και έβγαλα τα γυαλιά μου.

  «Τι τρέχει;» με ρώτησε ο Justin.

  «Να... φοβάμαι.» του είπα και αμέσως κοίταξα αλλού.

  Αμέσως με τράβηξε από το πιγούνι και τα βλέμματα μας ξανά συναντήθηκαν.

  «Τι φοβάσαι;» Αναστέναξα.

  «Το νερό. Δεν, δεν ξέρω κολύμπι.» παραδέχτηκα ενώ χαμήλωσα το βλέμμα μου. «Δεν πειράζει.» είπε και σηκώθηκε όρθιος.

  «Θα σε μάθω εγώ.» έσκυψε, με έβαλε στην αγκαλιά του και με σήκωσε. «JUSTIN ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;» του φώναξα τρομοκρατημένα. Αυτός με αγνόησε και μπήκε μέσα στην παραλία. Όταν το σώμα μου ακούμπησε το νερό, ένιωσα ένα ρίγος να διαπερνά όλο μου το κορμί.

✦The Revenge.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant