▸Τελευταίο Μέρος.◂

2.2K 168 59
                                    

 Ένιωσα όλη τη καρδιά μου να σπάει σε χιλιάδες μικρά κομματάκια και πως δεν έχω τίποτα πλέον. Πως όλοι με έχουν προδώσει ακόμη και άτομα που θεωρούσα δικά μου! Οι υπόλοιποι δεν είναι στην ζωή!

  Αρχικά, οι γονείς είναι το κυριότερο πράγμα για ένα κορίτσι σαν εμένα. Υπάρχουν στιγμές που μου λείπουν τόσο πολύ και έχω ανάγκη μια συμβουλή. Μια δική τους, μοναδική συμβουλή! Πονάει, πονάει να ξέρεις πως δεν θα τους ξανά δεις ποτέ.

  Δεύτερες πάνε οι φιλίες. Νόμιζα πως η Daria κατά βάθος ήταν φίλη μου μα έκανα το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου.

  Οι άνθρωποι που δεν περιμένεις ποτέ ότι θα σε προδώσουν, αυτοί είναι που το κάνουν. Την μια μπορείς να έχεις τα πάντα και την άλλη να μην έχεις τίποτα. Νόμιζα πως είχα βρει την αγάπη μα έκανα και πάλι μεγάλο λάθος. Η αγάπη μου με πρόδωσε και αυτή. Ποιος να φανταζόταν πως ο έρωτας της ζωής μου θα ήταν ταυτόχρονα και ο χειρότερος εφιάλτης μου; Ποτέ δεν το φανταζόμουν αυτό ούτε και στις πιο ανατριχιαστικές σκέψεις μου. Και να που είναι αλήθεια λοιπόν, ο Jason McCann επέστρεψε για να πάρει εκδίκηση και να μου πουλήσει έρωτας ως Justin Bieber λες και δεν του έφταναν όλα αυτά που μου στέρησε όλα αυτά τα χρόνια. Έπαιξα το παιχνιδάκι του! Έπεσα στην παγίδα του.

  Όσο κι αν μου έκανε κακό δεν παύω να τον αγαπώ. Μπορεί ένα κομμάτι μου να τον μισεί αλλά η αγάπη ξεπερνάει τα πάντα. Ίσως αυτός να ήθελε μόνο την ηλίθια εκδίκηση του αλλά ένα κομμάτι του, ίσως, να εννοούσε αυτά που έλεγε, να ένιωθε αυτά που έκανε, να με αγαπούσε πραγματικά και όχι να με μισούσε.

  Δεν του είχα κάνει απολύτως τίποτα και αν ήξερα τι θα συμβεί εκείνο το απόγευμα δεν θα είχα ζητήσει ποτέ να πάω σε αυτόν τον ηλίθιο διαγωνισμό και όλα θα ήταν καλά.

  Η ζωή είναι άδικη.

  Ναι, έτσι θα την χαρακτήριζα. Ποτέ δεν ξέρεις ποια θα είναι η τελευταία σου στιγμή με κάποιο άτομο. Αν ήξερα πως ήταν το τελευταίο μας φιλί, στην κυριολεξία το τελευταίο μας, θα το είχα κάνει να διαρκέσει πολύ παραπάνω. Αν ήξερα πως ο χρόνος μας ήταν τόσος λίγος, θα τον αγκάλιαζα πιο σφιχτά, θα του έλεγα πως τον αγαπώ πιο συχνά, θα του έλεγα όλα όσα νιώθω και είναι έτοιμα να σκάσουν μέσα στο στήθος μου όμως δεν τα είπα ποτέ και ούτε θα χάσω την ευκαιρία.

  Είναι νεκρός και για όλα αυτά φταίει η ηλίθια μακιγιέζ μου που την εμπιστευόμουν τόσο καιρό! Αυτή που ήθελε υποτίθεται το καλό μου αλλά μου δημιούργησε το μεγαλύτερο κακό. Με βύθισε πάλι σε αυτό το σκοτάδι που μόνο ο Justin κατάφερε να με βγάλει. Το ίδιο σκοτάδι που με έριξε ο ίδιος πριν χρόνια.

✦The Revenge.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora