Άνοιξα την πόρτα του ασανσέρ και παρατήρησα την πόρτα του απέναντι διαμερίσματος από το δικό μου. Δεν ζούσε κανένας εκεί όμως είχε κάτι παράξενο.
Ίσως κάποιος να το είχε νοικιάσει, πέταξε το υποσυνείδητο μου όμως το μυαλό μου έβγαζε διάφορα σενάρια.
Χωρίς να χάσω άλλο χρόνο, άρχισα να ψαχουλεύω νευρικά την τσάντα μου για τα κλειδιά ώσπου ένιωσα ένα χέρι στον ώμο μου.
Γύρισα απότομα αφήνοντας μια κραυγή. Ήταν σκοτάδι, απόλυτο σκοτάδι και μπροστά μου είδα μια φιγούρα ενός αγοριού.
Ανατρίχιασα ολόκληρη και άνοιξα γρήγορα το φως από τον διακόπτη που υπήρχε ακριβώς δίπλα μου.
«Συγνώμη αν σε τρόμαξα!» είπε ψύχραιμα κοιτάζοντας με, με ένα σέξι βλέμμα που με ανατρίχιασε.
«Δεν.. δεν πειράζει.» είπα τραυλίζοντας νιώθοντας άβολα.
«Είμαι ο Τζέι…» είπε και το πρόσωπο του να μορφάζει. Άλλαξε το βλέμμα μου. Πάγωσε. Ζάρωσα το πρόσωπο μου εξετάζοντας το βλέμμα του. Τι έπαθε;
«Τζέι;» τον ρώτησα.
«Τζέι με φωνάζουν οι φίλοι. Το όνομα μου είναι Justin.» είπε γρήγορα. «Ναι Justin. Justin Bieber!» είπε χαμογελώντας νευρικά, δίνοντας μου το χέρι του.
Τον κοίταξα αβέβαια.
«Jasmine Villegas!» είπα ανταποδίδοντας το χαμόγελο, κάνοντας την χειραψία. Με κοίταξε από πάνω έως κάτω.
«Ωραίο όνομα!» σχολίασε με θαυμασμό.
«Ευχαριστώ..» είπα ευγενικά.
«Είμαι ο καινούριος σου γείτονας. Εμμ, γι’ αυτό ήθελα να πω ένα γεια. Δεν ήθελα να σε τρομάξω.» Ήταν χαριτωμένος και όμορφος μπορώ να ομολογήσω.
«Δεν.. Δεν πειράζει. Συμβαίνουν αυτά!» είπα χαμογελώντας.«Γιατί δεν περνάς μέσα; Μιλάμε τόση ώρα στην πόρτα…» του πρότεινα δείχνοντας του την πόρτα.
«Όχι, όχι ευχαριστώ. Είναι αργά και είμαι κουρασμένος από την μετακόμιση καταλαβαίνεις.» είπε. Για να πω την αλήθεια μου φαινόταν ενδιαφέρον άτομο. Θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω.
«Καταλαβαίνω..» είπα με μισή καρδιά.
«Εμ, τι θα έλεγες να παίρναμε πρωινό μαζί; Να σε γνωρίσω καλύτερα.» μου πρότεινε ευγενικά.
«Φυσικά!» είπα χαμογελώντας.
«Να σε περιμένω στις 8;» τον ρώτησα. Είδα την έκφραση του. «Είναι νωρίς;» τον ρώτησα.
YOU ARE READING
✦The Revenge.
FanfictionΗ φυσιολογική ζωή της δεκαπεντάχρονης Jasmine Villegas βρίσκεται σε κίνδυνο όταν ένα απρόσμενο ατύχημα καθορίζει το μέλλον της. Η φυσιολογική και ονειροπόλα ζωή της αντικαθιστάτε με μια απαίσια καθημερινότητα που κάνει την ζωή της μίζερη κρύβοντας κ...